Skocz do zawartości

Wafel1

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wafel1

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wafel1

0

Reputacja

  1. Sprawdź silniczek odpowiedzialny za regulacje temperatury (są dwa jak by nad nogami pasażera po lewej stronie. Z cięgnami niebieskimi od regulacji nawiewu nogi/środek/szyba i drugi z cięgnami czerwonymi od regulacji temperatury). Jak zmieniasz temperaturę na panelu klimatyzacji, to równocześnie powinien pracować silniczek.
  2. Wafel1

    wysoka temperatura

    Problem rozwiązany. Gdzieś chyba przytkana chłodnica. Wymieniona na nową, właśnie wróciłem z trasy 120km i nie mogę przekroczyć 91 stopni (nawet nie mogę sprawdzić, czy wentylator się włączy, bo nie mogę osiągnąć wyższej temperatury, ale myślę że to załatwiło sprawę.), a w czasie jazdy 87-90. Po wyciągnięciu starej i podłączeniu węża ogrodowego, to woda nie docierała do termowłącznika na dole, a przepływ też był bardzo słaby.
  3. Wafel1

    wysoka temperatura

    jak odłączysz wtyczkę nie będzie chodził w ogóle w przypadku temperatury. Będzie chodził tylko z włączoną klimatyzacją. Ale nie warto odłączać, bo będzie się przegrzewał w korkach i na postoju, bo w czasie jazdy to i tak wpada powietrze i do tego chodzi wisko. Sprawdź tak jak Ci napisałem na pw.
  4. Wafel1

    wysoka temperatura

    Napisze dla potomnych. Czujnik odpowiedzialny za włączenie wentylatora elektrycznego znajduje się nad dolnym wężem chłodnicy. Długa nasadka 30 i można go odkręcić po zdjęciu tego węża od chłodnicy i spuszczeniu wcześniej wody. Powinien się włączyć 1 bieg przy temp 95 stopni i schłodzić do 84, 2 bieg przy 102 i zejść z temp. do 91 (dane z org. termowłącznika). Łatwo go sprawdzić na krótko odpinając wtyczkę. Mój wentylator na krótko chodzi, ale wymiana termowłącznika nic nie dała, bo dalej wentylator się nie włącza, a czujnik był sprawdzony zarówno we wrzątku jak i po podgrzaniu zapalniczką z podpiętą wtyczką i chodzi. Sprawdziłem czujnik temp przy głowicy, nawet wymieniłem na oryginalną używkę i jest sprawny. Wymontowałem termostat i sprawdziłem czy się odpowiednio otwiera i nie zacina i jest wszystko ok. Przepłukałem cały układ, zmieniłem płyn na G12. Ostatnia rzecz jaka mi została do wymiany, to pompa wody. Jak to nie pomoże, to zostawię to tak jak jest i będę schładzał klimatyzacją, bo więcej pomysłów nie mam. Numery części jak by ktoś chciał, jako że mam wszystko przed nosem: -termowłącznik 3 pinowy 191959481C -czujnik temp. wody 059919501
  5. Wafel1

    wysoka temperatura

    A w jakiej temp ma się włączać? Nie zauważyłem, żeby się włączał w przypadku temperatury, na pewno chodzi po włączeniu klimatyzacji. Na postoju i tak się grzeje nawet z włączoną klimatyzacją. Ma jakiś drugi bieg w przypadku przegrzewania?
  6. Wafel1

    wysoka temperatura

    Też mam problem z temp, a nie będę zakładał nowego tematu, więc opisze tutaj. Auto grzeje się na postoju, na klimatroniku wskazuje kolo 100 stopni, natomiast na VAGu od 94 do 97 (na zegarach 90, jak przekroczy 100stopni na klimatroniku, to temp na blacie też rośnie, więc rzecz normalna). Co sprawdziłem: -czujnik temperatury raczej sprawny, skoro na VAGu i klimatroniku wartości są podobne, a była sprawdzana temp z zbiorniczku czujnikiem i była około 4-5 stopni niższa niż na klimatroniku, nawet jak się zwiększało obroty i temp rosła -pompa wody też wydaje się sprawna, skoro przy wyższych obrotach ciśnienie wracającego płynu chłodniczego znacząco rosło -termostat się otwiera, bo przy nagrzanym motorze węże górne i dolne gorące -uszczelka pod głowicą to nie jest, bo nie kopci, oleju ubywa a nie przybywa, tak samo płyn chłodniczy. Węże mogę ugnieść bez problemu, nie robi ciśnienia -wiskoza-niby chodzi razem z obrotami, po zwiększeniu obrotów dmucha mocniej W zimie nie miałem ogrzewania, teraz też powietrze leci ciepłe, nie gorące. Węże od nagrzewnicy obydwa są ciepłe, więc podejrzewam, że gdzieś przytkana. I teraz pytania, wina nagrzewnicy? Przeczytałem chyba cały dział dotyczący układu chłodzenia, ktoś wymienił termostat i pomogło, ale skoro się otwiera to może być coś z nim nie tak? Nie chcę doprowadzić do zagotowania płynu, dlatego też przy takich temp daje sobie spokój.
  7. Wafel1

    1.8T AEB 150KM Brak mocy

    VAGa podłączałeś? Może uszkodzona przepustnica. Wolne obroty trzyma równe?
  8. Troche odkopie. W ten upał temperatura w korkach rosła mi na zegarkach pod 100 stopni, a przy 140km/h na autostradzie trzymał delikatnie powyżej 90, ale na klimatroniku cały czas trzyma 90. Wąż górny i dolny ciepłe,. Skoro na klimatroniku wskazuje 90, to które wskazania sa pewniejsze? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Wafel1

    Znaczenie ET Felgi

    Bardziej kwestia tego, czy sama felga gdzieś nie dotknie (ze strony opony nie powinno być problemu 215/35)
  10. Wafel1

    Znaczenie ET Felgi

    Panowie 18x9,5 ET43 nie dotknie amortyzatora z przodu? o wystawanie sie nie martwie, bo mam troche poszerzone błotniki
  11. Bardzo fajny wywiad się ukazał, coś nowego http://autospotter.pl/index.php/wywiady/event/AUDI_A4_B8_BAGGED_ON_VOSSEN_CVT_20
  12. no trochę się rozlało, również pozdrawiam
  13. To dawaj znać jak będziesz, może akurat będzie jakiś wolny termin to ogarniemy jakiegoś małego spota A ja z chęcią przewiózł bym się na prawym
  14. Auto grube, zawsze mi się podobało. Dodatkowy plus, że jest oferowane w manualu, jak mało które z tak mocnych dostępnych na rynku. Odwiedzasz nim swoje profilowe miasto?
  15. znaleźć na allegro jakieś fajne końcówki wydechu graniczy z cudem, festiwal wiochy normalnie. Jak ładne z zewnątrz to z jakimiś dyfuzorami w środku, albo kominy łamane, jak w środku ok, to z zewnątrz jakieś cudne napisy. Te jeszcze nawet wyglądają, chociaż wydają się krótkie, ale ja na 2rurkę znaleźć nie mogę do siebie nic :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...