Skocz do zawartości

wojtsen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtsen

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtsen

3

Reputacja

  1. pisałem do nich i może się ogarnie, bo nigdzie nikt mi nie chce zrobić tylko 2 szt... co za kraj Audi pojawiło się na oficjalu FLGN TLT Dokładka wyprofilowana, teraz tylko zrobienie formy i gotowej z carbonu Dyfuzor już powiększony o 2 cm, pokryty węglem, progi też powiększone i pokryte węglem. Tapeta na telefon do pobrania
  2. oni zlecają komuś przecież, ja sobie ogarnę jakoś sam
  3. no właśnie próbuję to ogarnąć żeby coś się zgrało, może jakiś plastidip metalizujący albo coś bo galwanicznie nie wiem gdzie by to mi ogarnęli w tak małej ilości... Na luzie, oczywiście że deczko zamulają ale przy wadze kół jakoś to się bilansuje. Przy nowym piecu tego nie odczuję. Przyczepność w zakrętach bajka, ale w koleinach walka z kierownicą okrutna Spokojnie coś wymyślę, na razie modeluję front lipa i kończę ducktail i canardsy. Potem jakieś splitery pod próg i dyfuzor tylny
  4. fotki https://www.flickr.com/photos/125975979@N07/sets/72157652347525681/ ma być mniej więcej tak : Body montowałem na ostatnią chwilę w 2 dni bez jakiegokolwiek przygotowania. Nie wiedzieliśmy czego mamy się spodziewać, więc jak na tak szybką akcję wyszło spoko. Oczywiście lakiernik zj***ł swoje, sporo było rzeźby ze śrubami i spawaniem budy ale się udało. Generalnie auto było nieuszczelnione, bez nadkoli, zwichrowane na drzwiach itd Skończyliśmy o 1 w nocy a o 7 już jechaliśmy do Austrii, 2000 km pękło bez problemów koła pracują idealnie. Kwestia body wiadomo, jednemu się spodoba drugiemu nie i bardzo dobrze. Po co robić coś co ma każdy ? nasza manufaktura zrobiła spory hałas w Austrii gdzie ludki mocno się drapały po głowie czy to nie LB. Wiadomo, że wolałbym kupić body za 30k złotych i mieć wszystko zaprojektowane przez designerów itd. Audi lata po necie ładnie także powoli się przekonuję że moja koncepcja jest spoko. Za tydzień montuję ducktail i rzeźbię dokładkę przednią i canardsy z węgla.
  5. sam miałem podobne u siebie 10.5 et30 ale wystawało poza obrys, stance ładny ale błotniki poharatane. Przy 10J et42 nic nie będzie obcierało i wystawało. Gdyby ktoś chciał mam na sell ADV1 20x10 z naszej czarnej S4
  6. No koła już doszły, od razu musiałem wrzucić na klocki Wyszło tak jak liczyłem czyli ok 4 i 5 cm poza obrys. Wszystko przykryje body tak żeby nic nie wystawało podczas jazdy. Czechu musiał mi foty podrobić bo lakier jest tak zniszczony i zajechany że wstyd. Ciekawostka adv 12J waży o ok 3 kg mniej niż oems w 10.5 J o ile takie duże oemsy są 8-)
  7. no ja właśnie jeszcze nei wiem czy będę z Częstochowy leciał na cieszyn czy wcześniej podjadę do domu w Jeleniej Górze i stamtąd na Czechy
  8. to jeśli jedziesz w terminie oficjalnym ( na który defacto nikt normalny nie jedzie tylko golfy w kameleonie z lambo doorsami ) to faktycznie w Refinitz jest opłata. Najlepiej jechać w naszym terminie wtedy są najgrubsze wozy i najwięcej normalnych ludzi.
  9. tam nie ma biletów noclegi trzeba szukać na bookingu
  10. o to git w razie bym się z autem nie wyrobił wiem gdzie szukać stopa będę czekał z walizkami przy trasie w Czewce
  11. Ja mam klepnięty termin 1-6 także w nocy 1.maja z Czewki chyba. A Wy jak ?
  12. to nie jest założenie klamki czy kierownicy to jest gruntowne przebudowanie auta. Za tydzień będą koła na lotnisku, Body już jest po finalnym szejpie i jest ściągana szpachla z auta. Za tydzień dostaję auto i porobię jakieś fotki jak na kołach wygląda. A body to myślę że na Worthersee chciałbym się wyrobić. Wcześniej nie ma opcji.
  13. te foto już widziałem jakiś czas temu i według tego robiłem swój projekt. Nie nie obejdzie się bez cięcia nadkoli im więcej wytnę tym niżej siądzie auto.
  14. ta to totalnie inny styl niż u mnie. Trochę za mocne canadrsy itd, no i niepełne nadkola, nie ma wrażenia spójności. Ale to hardkorowy pojazd i to ma jeździć a nie wyglądać. W przeciwieństwie do mojego ciapka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...