Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wspomaganie - brak płynności


Bartekl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś miał lub ma podobnie?:

jak skręcę kierownicą np 1/2 obrotu i wykonuje delikatny ruch dociągający i odpuszczam czuje jakby lukę w pracy wspomagania. Nie chodzi o to że jest ciężko bo wspomaganie pracuje ok tylko czuć jakby luz. Odczuwam to na długich łukach jak koruguję tor jazdy to reakcja na dociągnięci jest leciutko opóźniona. (jest to słabo odczuwalne ale wcześniej tak nie było)

dodam że płynu jest max (trochę dziwnie śmierdzi jakby spalenizną ale tak miałem od dawna)

nie słychać żadnych odgłosów

co mnie zastanawia że na wolnych obrotach mam bulgotanie płynu w zbiorniczku, to normalne?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wycieków nie masz? :)... Bo z tym bulgotanem to wygląda na zapowietrzony układ :>... Albo gdzieś układ zasysa powietrze :mysli:..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mam tak samo, wymieniłem już pompę wspomagania i nadal jest to samo, po dokładnych oględzinach przekładni okazało się że gdzieś przepuszcza i zapowietrza układ, dlatego jest bulgotanie w zbiorniczku, kupiłem już przekładnie pod koniec tygodnia mam wymienić, więc napisze czy pomogło.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciek miałem wcześniej ale dolałem płynu i nie ubywa.

ja mam tak samo

jakie masz objawy poza bulgotaniem i jak długo z tym jeździsz. Moje luzy są bardzo delikatne i czuje to tylko na łukach..... ciekawi mnie jak długo jeszcze polatam???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat: arson15 13 Lipiec 2008, 21:23

ja mam tak samo

jakie masz objawy poza bulgotaniem i jak długo z tym jeździsz. Moje luzy są bardzo delikatne i czuje to tylko na łukach..... ciekawi mnie jak długo jeszcze polatam???

auto kupilem w styczniu i odrazu stwierdziłem że wspomaganie cieżej chodzi, niz powinno, ale stwierdziłem że wymiana plynu powinna pomóc bo był straszny syf, po przyjeździe do polski i wymianie wszystkich olejówi płynów, wspomaganie trochę się poprawiło, ale bulgotanie bylo nadal, więc stwierdzilem że nadal będe jeździl, po pewnym czasie wspomagannie znów zaczelo ciężko chodzic i pojawily sie dziwne luzy przy skrętach i pompa zaczęła glośniej chodzić.Mechanik stwierdził że do wymiany pompa wspomagania, więc kupiłem uzywkę oryginał, po wymianie wspomaganie lżej chodzi ale nadal jest odczowalny luz, po dokladnym obejrzeniu przekladni okazało sie sie że po prawej stronie jest maly wyciek i zapowietrza się układ i dlatego jest bulgotanie w zbiorniczku (takie jak gotowanie wody w czajniku), kupiłem więc przekladnie używkę oryginał, ale nie miałem kiedy wymienić, ja bylem na urlopie a teraz mechanik, jeżdze już od miesiąca z przekladnią w bagażniku, wymiana zaplanowana na sobotę lub przyszly tydzień.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...