MrFanta 1 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam, prosiłbym o analizę logów... Początkowe pomiary pokazują, że coś jest nie tak, przy 3800rpm wpada w tryb awaryjny. Nie wiem czy dobre ale postanowiłem przegazować do 4200 na postoju i spróbować raz jeszcze, jak widać pomiar się powiódł. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Pierwsze logi dotyczą silnika AVB chyba i tam powodem wpadania auta w tryb awaryjny jest zacinająca się zmienna geometria turbosprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrFanta 1 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Silnik mam AWX tak jak w temacie posta... niestety nie pogrupowałem jakoś specjalnie tych logów licząc, że forumowicze poradzą sobie z rozszyfrowaniem tak owego bałaganu. ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- ********* Pierwszy log pochodzi z samochodu kolegi. Audi a3 8L 1.9TDI 110PS choć wrzucony przez niedopatrzenie to również przydała by się analiza. UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Forumowicze nie są od tego zeby radzic sobie z bałagnem... tylko zeby konkretnie komus pomoc... na podstawie poprawnie zamieszczonych logów. Zapraszam ponownie z kompletem.. z jednego i z drugiego auta. Kłódka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi