Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ori głośniki tył - jak podłączyć


Labiel

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak, z anglika który posłużył mi jako dawca APU mam tylne oryginalne głośniki. Jeden wygląda zwyczajnie (dwa piny) natomiast drugi ma dodatkowo zamontowane coś pod spodem. Jeśli chodzi o car audio to jestem generalnie zielony więc sory za mało fachowy opis. Jest tam aluminiowy radiator i trochę elektroniki. Wtyczka która do niego dochodzi ma aż 7 pinów. Pytanie co to jest i jak to teraz podłączyć :)

Numer jaki widnieje na głośniku: 8D5035401

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, z anglika który posłużył mi jako dawca APU mam tylne oryginalne głośniki. Jeden wygląda zwyczajnie (dwa piny) natomiast drugi ma dodatkowo zamontowane coś pod spodem. Jeśli chodzi o car audio to jestem generalnie zielony więc sory za mało fachowy opis. Jest tam aluminiowy radiator i trochę elektroniki. Wtyczka która do niego dochodzi ma aż 7 pinów. Pytanie co to jest i jak to teraz podłączyć :)

Numer jaki widnieje na głośniku: 8D5035401

Jest to wzmacniacz kostkę podpinasz do radia w środkowa kostkę mini ISO niebieska

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety ori radia, kostki też przerabiałem bo chcąc podpinać pod ori kostki radio nie miało mocy, natomiast dając dodatkową masę paliło mi bezpiecznik więc pociągnąłem sobie osobne kable do zasilania radia żeby mieć święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, jak już wzmacniacz jest to się przyda :) Mam aktualnie na tyle dość dobre głośniki ale radio nie ma chyba wystarczającej mocy żeby je obsłużyć, więc te ori głośniki ze wzmacniaczem przydadzą się tylko muszę rozszyfrować kable i przyjrzeć się jeszcze swojemu radiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć