krakowiak241 0 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam, kupiłem takie audi i po przejechaniu ok. 2tyś. kilometrów zaczął występować właśnie taki problem.Na początku było najgorzej ponieważ na trasie 12km potrafił zgasnąć nawet 5 razy (jeśli przekroczyłem 2,5 tyś. obr. to nagle auto traciło moc, zaczynało zwalniać i nawet pedał w podłodze nic nie dawał ani redukcje po czym auto gasło). Teraz problem trochę ustał ale nie do końca tzn. autko już nie gaśnie ale czuć, że nie zawsze chodzi na wszystkie gary, czasami słychać tyrkotanie, a czasami jakby nigdy nic jedzie elegancko. I teraz od czego zacząć? Niestety w okolicy mechaników nie mam za dobrych... Do VAGa dostępu pewnie też nie mają.Dlatego potrzebuje waszej rady, może wlać do benzyny jakiegoś środka do przeczyszczenia układu paliwowego? Albo zacząć od wymiany świec, kabli, cewki? Może ktoś miał podobny problem? Aaa jeszcze dodam, że po nocy czy po dłuższym przestoju nigdy nie odpala za pierwszym razem (raz zakręcę-nic, drugi raz-odpala).Hmm co jeszcze żeby wam ułatwić?? Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie w tym wątku ale na gaz przełącza się po jakiś 5-6km. Ostatnio benzynkę miałem cały czas na rezerwie więc może jakiś paprochy się dostały? Aha problem występuje w większym stopniu przy jeździe na gazie niż na benzynie. Z góry dzięki za wszelkie przydatne podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakowiak241 0 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 ok po wymianie dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 kopulka palec przewody wn i swiece to podstawa ,pozniej bedziemy myslec co dalej. Kolego proszę Cię jaka kopułka jaki palec? to nie 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakowiak241 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam problem polegał na wadliwym korku od zbiorniczka cieczy chłodzącej. Układ cały czas się zapowietrzał, wywalało płyn chłodzący, przez co nie było takiego chłodzenia silnika oraz co chyba ważniejsze "grzania" sekwencji tak jak powinno to wyglądać. Wszystkie powyższe problemy ustąpiły po wymianie korka i odpowietrzeniu układu. Autko śmiga elegancko. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się