Skocz do zawartości

krakowiak241

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krakowiak241

Informacje

  • Imię
    MARCIN
  • Miasto
    Kazimierza Wielka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6
  • Kod silnika
    AAH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krakowiak241

0

Reputacja

  1. Ogldalem teraz na allegro te reduktory. One sa max do 136KM. Że ja tyle sie meczylem na takim badziewiu....
  2. Witam mam audi 2.8 174KM z 1996. Chce wymienic reduktor i wtryskiwacze ponieważ ta instalacja przejechała juz 100kk i szczerze mówiąc nie dalo sie dluzej. Poza tym wydaje mi sie ze od poczatku reduktor był wsadzony za słaby. Ale to było 11lat temu wiec może innych nie było tak czy siak chce się poradzić na jaki zestaw wymienic to stare badziewie. Auto bedzie jeździło dużo bo jakieś 2kk kilometrow miesiecznie. Nie śpieszy sie bo mam drugie auto ale nie chce jeszcze wysyłać audi na emeryture Pomozcie prosze Poniżej zdjecia tego co wygrzebalem i tego co jeszcze zostało. Pozdrowionka
  3. Witam mam a4b5 2.8 96r do której mam ladne alu 18stki. Bede ja sprzedawal i chce kupić a3 8p. Ktoś wie czy rozstaw śrub jest taki sam?? Bo jesli tak to zostawie sobie te alu
  4. Witam, przy jakim stanie oleju zapala się kontrolka niskiego poziomu oleju? Bo bagnet u mnie suchy (właśnie zakupiłem 5l mobila 10w40), a kontrolka sygnału nie daje.... Mnie wyszło 300ml na 1tyś. Silnik w zeszłym roku po delikatnym remoncie
  5. A jednak... Masakra jakaś... Trudno od razu rozrząd wymienię... O ile w ogóle się zdecyduje. Dzięki
  6. Czy to prawda że w tym silniku żeby wymienić termostat trzeba najpierw ściągnąć cały rozrząd? Kupiłem termostat a mechanik do mnie że trzeba rozrząd ściągać i za to minimum 500 zł weźmie ? powiedzcie że to jakiś głupi żart
  7. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Odma wymieniona pasuje idealnie. Co prawda to zamiennik a nie oryginał ale lepsze od tego co było..... Dwie takie sztuki (szt. ok 34zł w hurtowni, na allegro też widziałem) i problem z głowy. Dzięki za pomoc
  8. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak, tak mniej więcej to wygląda
  9. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak faktycznie podobny ale ten schemat chyba dotyczy silnika 30V a ja mam 12V. Byłem teraz w hurtowni i gość potwierdził że ten podobny jak nr 13 ze schematu powinien pasować. Zamówiłem dwa. Do końca tygodnia będzie wszystko wiadomo
  10. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak wygląda końcówka z prawej strony w miejscu w którym z lewej zrobiona jest ta przeróbka (trochę płynu wyleciało mi ze zbiorniczka.... )
  11. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    U mnie to wygląda trochę inaczej. Z lewej i z prawej jest po jednym osobnym wężyku. Coś bardzo podobnego jak na tym zdjęciu poniżej. Wężyk po prawej stronie na jednym końcu ma coś w stylu kolanka (utwardzone zagięcie). Ten wężyk wyżej na zdjęciu z tym zielonym jest po lewej stronie i nie ma tego kolanka. Podejrzewam, że ktoś je złamał i przerobił w taki sposób. Tak czy siak muszę to wymienić tylko nie wiem czy dostane takie jak mam w aucie. Zaraz zrobię zdjęcie tego z prawej strony tylko muszę odkręcić zbiorniczek płynu chłodniczego bo nie mam dojścia.
  12. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Drugie podejście czy to jest wąż odmy? ten z tym zielonym... Jeśli tak to na żywo wygląda jeszcze gorzej niż na zdjęciu....
  13. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Aha, a jak wygląda odma w tym silniku? Jakieś foto może?
  14. Ok więc przez ostatnie 2 tyg. tych mrozów na bp w ogóle nie dało się jeździć. Na gazie było lepiej ale przy około 2,5-3 tyś. obrotów przy mocniejszym wciśnięciu gazu działo się to co na bp. Przy spokojnej jeździe było w miarę ok. Natomiast dzisiaj pierwszy dzień cieplejszy +8 u mnie było i wszystkie problemy zniknęły Kręciłem auto do 5 tyś. obrotów do 4 biegu i zero szarpnięć, jakichkolwiek objawów, że coś może być nie tak na bp i na lpg. Nie mam zielonego pojęcia co jest grane. Czy w sterowniku są jakieś inne ustawienia na temp np poniżej 5 stopni (bo z tego co pamiętam to jakoś wtedy zaczynały się problemy z pracą silnika), może przez to że auto już stare to na tych innych ustawieniach już nie pracuje jak powinno i stąd te problemy...? prawdopodobnie w wakacje będę wymieniał elektrykę i sterownik bo muszę w końcu zrobić to połączenie. Bez tego w dalszym ciągu będą czary mary
×
×
  • Dodaj nową pozycję...