Jump to content
0
krakowiak241

Wymiana reduktora i wtryskiwaczy

Recommended Posts

Witam mam audi 2.8 174KM z 1996. Chce wymienic reduktor i wtryskiwacze ponieważ ta instalacja przejechała juz 100kk i szczerze mówiąc nie dalo sie dluzej. Poza tym wydaje mi sie ze od poczatku reduktor był wsadzony za słaby. Ale to było 11lat temu wiec może innych nie było ;) tak czy siak chce się poradzić na jaki zestaw wymienic to stare badziewie. Auto bedzie jeździło dużo bo jakieś 2kk kilometrow miesiecznie. Nie śpieszy sie bo mam drugie auto ale nie chce jeszcze wysyłać audi na emeryture ;) Pomozcie prosze :) Poniżej zdjecia tego co wygrzebalem i tego co jeszcze zostało. Pozdrowionka

20190719_193815.jpg

20190719_194023.jpg

20190719_194141.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogldalem teraz na allegro te reduktory. One sa max do 136KM. Że ja tyle sie meczylem na takim badziewiu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos cos doradzi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

reduktor kme tur

wtryski barracudy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...