Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Seryjne nagłośnienie (pewien niedosyt...)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio przesiadłem się z A4 B6 na A4 B8 i przyznam szczerze że w mojej starej A4 było znacznie lepsze seryjne nagłośnienie. W B8 mam Audi Concert i zastanawiam się jak poprawić jakość dźwięku. W serii nie mam nawet suba, a z tego co się orientowałem zmiana na "bang olufsen" wiąże się z dużymi kosztami. Z resztą nie mam pewności czy w ogóle by to zagrało z Concert, czy trzeba zmienić na MMI2 lub MMI3.

Macie jakieś pomysły jak poprawić dźwięk? Może ktoś już eksperymentował z głośnikami i z jakim efektem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak załozysz wzmak bedzie lepiej grało :wink: głosnikami nic nie zdziałasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jaki wzmacniacz chodzi? Jestem odrobinę zielony i proszę o radę:). Mogę to jakoś podpiąć pod Concerta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jaki wzmacniacz chodzi? Jestem odrobinę zielony i proszę o radę:). Mogę to jakoś podpiąć pod Concerta?

O taki np. ===> WZMACNIACZ AUDI A4 A5 Q5 8T0035223 8T0 035 223 (3393959741) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie tematem wrclaguna:). A co z przewodami do tego wzmacniacza? Czy znajdę w samochodzie oryginalne okablowanie pod niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie masz nagłosnienie ( ilosc głosników) , daj fotke wneki schowka bagaznika po lewej stronie :wink:

Okablowanie trzeba sprawdzić w ELSIE jak idzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wnęcę kurna pusto:( nic tam nie ma, ani jednego kabelka, więc pewnie nagłośnienie mam podstawowe. Głośniki mam tylko w drzwiach przód i tył i na podszybiu. Brak suba. Trochę kaszana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach