Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie, brak reakcji na pedał gazu.


Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam musiałem założyć drugi temat bo tamten się nie spodobał adminowi/moderatorowi. Zrobię tak jak ktoś pisał skasuje błędy i zobaczę co powróci. Dodam, że podczas jazdy nie świeci się żadna kontrolka od silnika itp. czasami jak chcę uruchomić auto to miga mi na zapłonie lampka "auto z kluczykiem" i to jest właśnie błąd immo bo wtedy jak odpalę auto to gaśnie po 2 sek. Nie jest tak zawsze ale zdarza się, wtedy muszę wyłączyć zapłon, włożyć kluczyk jeszcze raz i raczej bd ok. Zapytam o jeszcze jedno chcąc zrobić logi dynamiczne bo chyba tak sie to nazywa tzn chodzi mi tu o przejechanie się autem z podpiętym kompem, żeby zobaczyć który błąd wyskakuje jako pierwszy w momencie gdy tak sie dzieje z autem oraz chciałem sprawdzić czy wszystkie czujniki ABS-u odczytują taka samą prędkość ponieważ zawsze podczas zatrzymania załącza mi się ABS ( czy to dojeżdżam do świateł, czy na parking ) lampka ABS-u się nie świeci i brak jako takich błędów w zakładce ABS, więc chciałem sprawdzić jeszcze to co napisem.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 557 H

Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01

Coding: 04031

Shop #: WSC 00000

7 Faults Found:

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

06-10 - Signal too High - Intermittent

16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 - 35-10 - - - Intermittent

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit

P1505 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 01N 927 733 AD

Component: AG4 Getriebe 01N 2332

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03

Coding: 00142

Shop #: WSC 19411

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:03 ----------

Napisze w nowej odpowiedzi. To są błędy przed kasacją, zrobione zaraz po tym jak autem nie dało się jechać.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 557 H

Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01

Coding: 04031

Shop #: WSC 00000

7 Faults Found:

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

06-00 - Signal too High

16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 - 35-00 - -

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit

P1505 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 01N 927 733 AD

Component: AG4 Getriebe 01N 2332

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

16-00 - Signal Outside Specifications

00652 - Gear Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03

Coding: 00142

Shop #: WSC 19411

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

A to błędy po kasacji i przejechaniu się ( bez problemów )

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 557 H

Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01

Coding: 04031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 - 35-00 - -

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

06-00 - Signal too High

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 01N 927 733 AD

Component: AG4 Getriebe 01N 2332

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

16-00 - Signal Outside Specifications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03

Coding: 00142

Shop #: WSC 19411

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze raz proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiruje czujnik polozenia przepustnicy G69

- sprawdz połaczenia do niego wtyczka/kabelek

- sama przepustnica moze byc zasyfiona lub uszkodzona

- sprawdz czy adaptacja jest wykonana poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś trochę grzebałem ale nie długo, i w zasadzie to przedmuchałem przewód od podciśnienia bo był chyba przytkany. Samej przepustnicy jeszcze nie zdejmowałem ale mam zamiar to zrobić i jak przeczyścić, pytanie jest takie: jak rozumiem pod przepustnicą jest uszczelka która każdorazowo musi być nowa, pytanie drugie czy korkowiec jest jedna całością z przepustnica czy da się go wypiąć i wyczyścić, a co do adaptacji to mam zamiar ją wykonać tylko jeżeli dobrze rozumiem jak wy resetuje mu błędy, wyczyszczę przepustnicę itp. to odpalam auto i nie dotykam pedału gazu do nagrzania się auta i tu zachodzi pytanie czy do momentu aż załączy się wentylator?? Już tak kiedyś robiłem i auto chodziło z 20 min a wentylator się nie załączył na blacie cały czas 90 C było. tak czy inaczej dziś jeździłem dość dużo i problemu nie było, najwidoczniej miało to wpływ tzn zatkany wężyk i to nawet logiczne bynajmniej wg mnie. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest jakiś spis jaki kod błędu odpowiada za co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...