szymon441992 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam Samochodem zrobiłem z 30tyś km i w tym czasie już mam 4 pasek wieloklinowy. Ostatni przy gwałtownym skręceniu mi spadł i przecięło go na 2 części. Na oko widać że delikatnie bije koło ze wspomagania. Co radzilibyście, wymienić całą pompę wspomagania, jakoś zregenerować (nie wiem czy dałbym radę samemu) albo może napinacz nowy na pasku i nie będzie się tak działało. Co myślicie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jak bije kolo od wspomagania to albo dokrecic albo wymienic kolo albo ew pompa wspomagania bo jesli samochod nie byl jakos znacznie bity to nie powinno samo z siebie "zwichrowac sie" . Kolo od wspomagania jest na wcisk plus chyba 2 sr. . Napinacz paska jesli nie wymieniales od kupna samochodu to mysle ze warto wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a tam nie ma jakiś łozysk co mogły by się wybić? Spróbuje to na dokręcanie ale wątpie że się coś poluźniło, bity też raczej nie był przynajmniej za moich czasów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Moim zdaniem cos nie pracuje w swojej osi i go przecina. Watpie zeby odkrecilo sie kolo od wspomagania ale sprawdzic warto. Wspomaganie to jest na lozyskach albo na tulejach nie pamietam juz.. ale jak by bylo bicie to nie wiem czy bys mial wspomaganie. Jak nie dojdziesz to jedz do mechanika, 4 paski w takim przebiegu to o wiele za duzo.. a zerwanie paska i wkrecenie sie w rozrzad to juz wtedy bedziesz silnika szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 sprawdź czy nie masz wygiętego napinacza i rolka napinająca nie idzie współosiowo z silnikiem,(prostopadle do paska) i dlatego zrzuca pasek .Pasek maż powycinany (poszczę piony) z boku czy tylko jak go zrzuci to go przetnie na pół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Raczej przecina na pół, koło z napinacza widać idzie tylko połowę po pasku ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Nagram filmik i będziecie mieli pogląd sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Raczej przecina na pół, koło z napinacza widać idzie tylko połowę po pasku ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Nagram filmik i będziecie mieli pogląd sytuacji przyjrzyj się napinaczowi bo powinien całą szerokościa przylegać do paska , a nie tylko połowa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Napinacz jakby krzywy był na tym łaczeniu gdzie sprężyna jest, wymieniłem napinacz na nowy i nowy pasek założyłem i zobaczymy jak to będzie narazie po przjechaniu 30km dobrze jest. Dzieki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się