Skocz do zawartości

grzegorzmen

Pasjonat
  • Postów

    631
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorzmen

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Sandomierz

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorzmen

1

Reputacja

  1. myślałem o dystansach 5 max o 10mm ale chodzi mi czy da radę założyć i jeździć bez dystansów , nie zależy mi na tym żeby było równo z nadkolem bo może lepiej kupić 16" i nie kombinować i wyjdzie taniej...
  2. Witam Zostały mi Felgi które jeździły u mnie na B5 a felga od A8 8" 17 ET 48 i zastanawiam sie czy wejdą mi na zimę do A4 B7 Quattro Avant najlepiej bez żadnych dystansów , opony mają być 205/50r17 czy nie zaprą się o amortyzator?
  3. A sprawdzałeś łączniki i mocowanie stabilizatora?
  4. najlepszy wybór i kompromis, też miałem dylemat ale teraz z perspektywy czasu , najlepszy wybór tylko przy takiej oponie zakładaj wąska felgę...
  5. Po zmianie na nowy acu problem z kontrolką nie zniknie, ja bym szukał w alternatorze a jak chcesz większy acu to sprawdź najpierw ilo amperowy masz alternator jeśli poniżej 120A to nie zakładaj większego niż 74Ah. tylko patrz na prąd rozruchu przy akumulatorze , bo to ma znaczenie w zimie....
  6. jeśli 80Ah to dobra cena , a jak 74Ah to popytaj jeszcze bo można taniej wyjąć ...za S4 oczywiście...albo dołóż dwie dyszki i bierz S5 bo mniej więcej taka różnica , a lepszy środek no a zestaw zacny Mann+oliwa
  7. Kontrolka powinna zgasnąć po odpaleniu , sprawdź szczotki i regulator napięcia - prąd ładowania Ja mam już drugą centrę , i jestem z nich zadowolony a mam wsadzoną 85Ah . co do gwarancji to i tak przeważnie jeden dostawca i tak samo z gwarancja , kilka lat sprzedaję aku i nie miałem takich problemów z gwarancjami dla klijętów .
  8. Zwrotnica to najmniejszy problem , wahacze nie zdążą się utlenić bo trzeba je systematycznie wymieniać
  9. jak są sprawne amorki to nie jest normalne , podjedź na stacje to zobaczysz
  10. ale żeś sie uczepił tego zawieszenia jest wiele innych bolączek B5 , bardziej upierdliwych jak remont zawieszenia za 500-700zł i spokój na kilka lat. ja też zacząłem coś szukać i stawiam na Tourana albo B6 choć zawiecha już droższa jak w B5
  11. Wszystko pasuje zamiennie tylko z OŚKi do OŚKi i z quatro do quatro ale to się tyczy tylko tyłu . Przodu są te same !
  12. Tarcza jest z łożyskiem nic nie czyścisz do metalu piasty tylko smarujesz i składała do kupy. Sprawdź czy nie porobili ci się wżery na wewnętrznej stronie tarczy albo czy tarcza się nie rozwarstfia.
  13. A tak po Polsku ... miękko nisko , wysoko i twardo , zależy mi na drugiej opcji. niestety na tych kodach sie nie znam. w tej chwili mam 69 przód i 66 tył na kołach 17" a chcę wyrównać
  14. Mam do kupienia sprężyny z amortyzatorami do A4 na tył z oznaczeniami trzy białe i jedna srebrna kropka albo jedna srebrna i trzy białe nie pamiętam. Jakie to będzie zawieszenie i jaka klasa wagowa , może ktoś podpowie bo teraz mam za nisko i chcę podnieść na równo z przodem.Niewiem czy ich brać czy szukać czegoś innego. Gość też nie wie od jakiego silnika , wie tylko że od A4
  15. To takiego auta nikt nie sprzedaje:grin: a jak już to rozchodzi się po znajomych - rodzinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...