Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z alternatorem


fanthomas18

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

W swoim 1Z mam problem z alternatorem. Niedawno zakładałem u siebie rolkę alternatora ze sprzęgiełkiem (ruville) i do tego nocy pasek contitech'a. Wymieniłem też przy okazji regulator napięcia (w starym było jeszcze trochę szczotek- ale nie za dużo a nie chciałem za jakiś czas znowu go rozbierać). Po wymianie jest problem z ładowaniem, tzn zaraz po odpaleniu świeci się kontrolka od ładowania, zgaśnie dopiero jak się doda gazu na chwilkę tak na 1,5tys obrotów i jest spokój, potem jak spadną obroty to już normalnie jest, nic się nie świeci. Ładowanie mierzyłem i ma +/- 14,25 na zapalonych światłach, włączonym radiu i włączonym CB- czyli tak jak normalnie podczas jazdy. Wie ktoś może co się może dziać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włożyłem stary regulator boscha i ładowanie na nim to 13,50 na wolnych obrotach, to chyba trochę za mało:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety inwestuj w Boscha, z czujnikami i elektryka najlepiej bez Chinczykow sie żyje.

Sony Xperia Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem na paragonie, regulator który kupiłem był boscha i jakoś w miarę szybko padł :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bralem w I.C. to się zdziwilem bo nawet szczotki są miedziane a nie węglowe.

Sony Xperia Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...