fanthomas18

Pasjonat
  • Zawartość

    875
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fanthomas18

  • Urodziny 02.02.1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    Radzymin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Katalizatory w B5 są już wiekowe i w dużym stopniu mogą być zapchane, ja uważam że warto wymienić kata na rurę. U siebie też mam taki jak na zdjęciu w pierwszym poście, po montażu ciut lepiej słychać turbine
  2. W 2,5TDI były skrzynie 5b? Chyba nie było, w tych silnikach były tylko sprzęgła 240mm a skrzynia 5b nie wejdzie na takie sprzęgło. Poza tym dwumas od 2,5 TDI nie pasuje bo jest na 8 śrub a w AFN na 6.
  3. Michał, dystans jest niezbędny przy przekładce? Z tego co słyszałem dystans się daje jak wrzuca się skrzynie 6b i do tego sprzęgło 240mm, przy 228 niby nie trzeba?
  4. Ty wiesz w ogóle co to jest spam? Jakbyś tam zajrzał i przejrzał dokładnie tylko pierwsza stronę to znalazł byś odpowiedzi na swoje pytania. Po co zakładać 100 różnych tematów jeśli dany jest od dawna 1 w którym jest wszystko bardzo dokładnie opisane? Bez powaźania. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  5. A wskaźnik od temperatury poprawiałeś?
  6. Ja bym brał tą nową, strasznie droga nie jest a jest ori, nr ten sam więc musi pasować
  7. Mi po 13km nagrzewa się z włączonym ogrzewaniem. Ogrzewanie zawsze włączam jak temperatura cieczy "drgnie" i ustawiam na max ciepłe i na pierwszy bieg [emoji6]
  8. Spore znaczenie ma jeszcze fakt kto i kiedy włącza ogrzewanie w aucie Włączone ogrzewanie wydłuża rozgrzewanie się silnika
  9. Tak, wtedy będzie ok
  10. Proszę Cię bardzo
  11. Ja pisałem o "trzymaniu auta na obrotach PO ROZGRZANIU"
  12. Jak będzie się trzymać silnik cały czas na obrotach to napewno się szybciej zagrzeje niż podczas jazdy, podczas jazdy na silnik cały czas dmucha powietrze co go szybciej ostudza, stojąc w miejscu na silnik nic nie dmucha i się szybciej zagrzeje. Trzeba tylko trzymać jakiś czas powiedzmy 2tys obrotów
  13. To termostat wymień, czujnik narazie zostaw
  14. to teraz rozbierz zegary tak żebyś miał wskazówki na wierzchu, zdejmij tą od temperatury silnika, zrób test jeszcze raz i załóż ją tak, żeby była na 90st. Ja bym czujnik oddał a zajrzał do termostatu i ewentualnie go wymienił Albo po ustawieniu wskazówki poprawnie rozgrzej dobrze auto, jak osiągnie 90st to trzymaj jeszcze na obrotach żeby się bardziej grzało i co jakiś czas łap za wąż od termostatu i sprawdzaj czy termostat się otwiera i wąż robi się ciepły