marzol Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam, przymierzam się do wymiany termostatu, bo auto długo się rozgrzewa, a w chłodne dni podczas jazdy nawet nie osiąga 90 stopni. To, że trzeba ściągnąć przód wiem, zastanawiam się tylko, czy trzeba ściągać pasek rozrządu, żeby wymienić ten termostat. Czytałem, że trzeba zsunąć go z rolek, ale całkowicie, czy tylko trochę? Czy po takim zsunięciu jest jakaś możliwość przestawienia rozrządu? Kolejnym pytaniem jest to, który termostat wybrać? Chcę kupić oryginalny, ale ETKA pokazuje dwie możliwości: - 078 121 113 F -> 87 stopni - 078 121 113 G -> 92 stopnie Zależy mi, żeby auto szybciej się grzało i szybciej przełączało na gaz. ---------- Post dopisany 01-07-2014 at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany 28-08-2013 at 17:06 ---------- Jeżeli kogoś by to interesowało to okazało się, że oryginalnie włożone było 92 stopnie.
AKWAMARYN_ Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 ja u siebie testowałem taki oraz taki i hmmmm różnicy wielkiej nie odczuwałem ale jak o lpg chodzi to według mnie lepiej jak wcześniej płyn idzie w obieg do reduktora.
marzol Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 reduktor jest na krótkim obiegu Reduktor powinien być na krótkim obiegu Chyba, że partacze podłączyli go inaczej... tak jak u mnie Póki jeździłem z uszkodzonym (otwartym) termostatem było wszystko OK. Termostat wymieniłem, a teraz czeka mnie jeszcze przerobienie podłączenia reduktora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się