Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie odpala i masa bledow. POMOCY !!


rogerwro

Rekomendowane odpowiedzi

'Witam!

Mam problem z autkiem, otóż jadę sobie dzisiaj na zakupy, wszystko okej śmiga, zamykam autko, ide do supermarketu... Nagle wracając słyszę wiatrak od klimy, chodzi cały czas, do tego z okolic pompy VP44 chyba (na środku silnika) cykanie, takie szybkie, myślę hmmm lipa:( Odłączyłem szybko aku, szwagier podjechał po moje zakupy, zabrałem się z nim, wziąłem lapka z vag'iem, wracam, podpinam klemę + chwila cykania, kręcę- odpalił. Pojechałem do domu. W garażu siedzę i myślę, co to mogło być? Kontrolki od ABS i ESP się palą, auto znów nie odpala, objawy identyczne jak pod supermarketem, odłączyłem aku, bo bałem się, że coś się stanie od cykania, podłączyłem z powrotem aku, szybko go "zvagowałem" i oto moje błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 D

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014

Coding: 02015

Shop #: WSC 63251

00006059 130 106LC150_1.V79238417384

5 Faults Found:

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-00 - -

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 3429

Coding: 04455

Shop #: WSC 79324

3 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1119

Coding: 00000

Shop #: WSC 07777

2 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 00012

1 Fault Found:

01504 - Bulb for License-Plate Light (X)

57-00 - Electric Circuit Failure

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 655 B

Component: Airbag 8.4EP 2000

Coding: 0010702

Shop #: WSC 63251

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36

Coding: 01000

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8E93A372823 AUZ6Z0C0047148

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-00 - No Communications

Dodam, że w międzyczasie słyszałem jakąś pompkę w okolicach baku, na chwilkę zabulgotała. Po chwili "zabawy" z autem wszystko wyglądało na to, że jest okej, jednak chwilę po wyłączeniu silnika pompa zaczęła cykać samoistnie i po kilku sec włączył się wiatrak klimy. Według mnie coś robi mi zwarcie.

Proszęo pomoc, dziś jest sobotnia noc, a od wtorku mam wozić moją córcię do opiekunki i potrzebuję sprawne auto!

Pozdro

---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 02:46 ----------

Nikt nie pomoże? Dodam, że jak uda mi się odpalić auto w międzyczasie, pali na dotyk i nie ma żadnych dziwnych objawów

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

Kurde, Panowie teraz, jak tylko podłącze aku to pompa mi cyka i nie wiem co robić, gdzie jest ten przekaznik j17?

---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ----------

Problem rozwiązany, okazało się, że pod komputerem są zalane 3 przekaźniki, do wymiany mam przekaźnik nr 219, podmieniłem na chwilę od kumpla z A6 i silniczek pyka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka była przyczyna tego zalania??? skąd tam woda,.

jak teraz auto chodzi sa jakieś błędy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przyczyny nie jestem pewien ale... wydaje mi się, że to z mojej czystej głupoty, ostatnio zatarły mi się wycieraczki, wiec rozebrałem obudowę kompa, żeby dostać się do silniczka wycieraczek, psikałem WD 40 jednocześnie uruchamiając wycieraczki (pomagałem im ręcznie :P) no a żeby nie śmigały po suchej szybie to co jakiś czas włączałem spryskiwacze, no efekt jest jaki jest, poczyściłem wszystkie kostki i przekaźniki pod kompem, wymieniłem jeden i działa. Błędów nie ma żadnych, auto jeździ tak samo jak wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...