Skocz do zawartości

rogerwro

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rogerwro

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław PL/ Mol BE

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia rogerwro

0

Reputacja

  1. Witam zmieniłem radio z nieori pionier na nieori JVC bo płyta nie hulala a w JVC mam USB i aux. Ktoś nieźle wcześniej rezal bo była platanina kabli na maxa. Tył mam aktywny z wzmacniaczem i subem wiec wypiete kable z pinami od tylnych głośników z kostki iso wpialem w 3 kostke w piny 1 i 2. PIN 3 czyli +12 v na wzmacniacz do jakiegoś niebieskiego od radia.radio idzie po zaplonie bo został pociagniety extra kabel od świateł wydaje mi sie i jak je odpale to lekko buczy z tyłu a jak włączę światła to mocniej. Jak to wyeliminować mając wszystko po przekreceniu zapłonu?
  2. Sprawdź wężyk ciśnieniowy, który idzie do gruszki od turbo i EGR. Mógł się poluzować lub jest przetatry
  3. Witam! Szwagier posiada a6 c6 z 2009 roku standardowo 239KM po modzie na 296KM Ogólnie auto zadbane i bezproblemowe, najechane 200 tyś. Ostatnio zauważył mały problem, gdyż na 4 5 i 6 biegu powyżej 3tyś obroty same z siebie rosną. dorzucam filmik moze coś pomożecie https://youtu.be/LiuHY9SIs7w
  4. rogerwro

    Małe pytanko

    Które 1BA lepsze do 2.5Q ? z 1.9Q czy 1.8T Q ? szukajka nie pomogła
  5. dzieki a wiesz przy jakiej grubosci tarcz trzeba je wymienic?
  6. zareklamuje napewno gosc wzial 310 euro ;/ Zareklamowalem. Gość sprawdził okazało się ze rotor alternatora padnięty. Jak to się ma do poprzedniej naprawy i co dalej robić z mechanikiem bo nie widzi mi się płacić znów 300 e
  7. szczotki wymienione ale moim zdaniem jezeli szczotki sa wytarte to kontrolka powinna mrugac itp a tu bam zapalila i nie gasnie moze jakis kabel czy cos?
  8. Witam, w moim b6 zapaliła się kontrolka ładowania więc oddałem auto do warsztatu. Gość wymienił szczotki i regulator. 3 dni był spokój,niestety dzisiaj się zapaliła ponownie. Co dalej robić. Czy mogło paść coś więcej? Dodam, że kontrolka paliła się światłem ciągłym i teraz tak samo ;/
  9. a pasazera? mam czerwony i fioletowy a we wtyczce oznaczenia 1 i 2 ktory jest ktory?
  10. rogerwro

    Kąt wtrysku

    ustawiłem od nowa:wink: obecnie mam 1.8 ATDC skreciłem mocno silnik mial 90st na blacie, roboczej 82.5-83.6st. narazie jest elegancko, zobaczymy jak jutro, jak troszke posmigam
  11. rogerwro

    Kąt wtrysku

    tzn? ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ---------- racja Krzychu, teraz mam okolo 2.0 ale BTDC, Grupa 004BS ale kurde jak usawialem mialem ATDC, przysiegam:grin: cos sie moglo poprzestawiac samo?
  12. rogerwro

    Kąt wtrysku

    VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 D Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014 Software Coding: 02015 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent moc jest caly czas, co dalej? Krzysiu, nic nie namodziłem, robiłem tak, jak mówiłeś ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- a coś mogłem naruszyć? ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- jeszcze jedno zauwazyłem, gdy gasze auto, tzn. odkrecam kluczyk to mignie mi kolntrolka ABS na cwierc sekundy, wczesniej tego nie widzialem ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- moze cofnac minimalnie w lewo, w strone BTDC, bo robilem 2 razy, najpierw zszedlem z 4.8-5.0 na 3.6 a pozniej z 3.6 na 1.8-2.0 ale ten 2 raz byl baaardzo ciezki ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- wyglada na to ,ze jak kat byl zly, to bledu nie bylo, a jak ustawilem na dobry, to blad sie pojawil:facepalm:
  13. rogerwro

    Kąt wtrysku

    oksprawdze wiweczorem bledy i wtyczke, dzieki
  14. rogerwro

    Kąt wtrysku

    Witam, wczoraj ustawilem kąt wtrysku na 1.8 do 2.0 ATDC na Late. Auto dzisiaj odpalilo dobrze za 1 razem na zimnym silniku i wszystko jest okej. Problemem, bądź nie -jest kontrokla ESP, która dzisiaj mi się zapaliła 2 razy na kilka sekund, jaki związek ma to z moim ustawianiem kąta? Czymś to grozi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...