Skocz do zawartości

20hz

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 20hz

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    "PL"

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 20hz

0

Reputacja

  1. Jeśli dobrze pamiętam to nawet w elsie jest procedura wydłubania termostatu bez całkowitego rozpinania rozrządu, a i wyraźna informacja, ze jak chcemy założyć pasek z powrotem to trzeba pilnować kierunku pracy - czyli raczej się da Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  2. Odkręć ten napinacz i zobacz czy z tyłu pinu nie scięło. Ogólnie trąca rzeźbą, ta śruba trzyma faktycznie dość mocno ale żeby ją tak potargać. Czy ja rozumiem, że mechanior zwalił ci rozrząd żeby pompę wymienić? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  3. Rozwiązanie w schemacie - świece, głowicami zasilane poprzez osobne bezpieczniki. Zacząłbym gdzieś koło tego tematu Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  4. 20hz

    Listwy dolne drzwi z B7

    Przewertowałem ETKE i faktycznie plastikowe progi w B6, B7 mają identyczny numer. Listwy S-line, eSki też. Różnią się jedynie podstawowe wersje listw. Jak teraz zacząłem się przyglądać fotką B6 i B7 to taka różnica faktycznie występuje, także chyba przedwczesny alarm. Na fotce z netu dokładnie widać jak zwykła listwa B7 odsłania górna linię progu: Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  5. 20hz

    Listwy dolne drzwi z B7

    Witam. Ostatnio ktoś życzliwy porysował mi bok fury z tego powodu idzie do malowania. Postanowiłem wymienić od razu listwy dolne drzwi bo te już zaczęły wewnątrz puchnąć. Czytałem trochę na forum, że można założyć od B7 i te pasują P&P tylko mają inne wygięcie (są bardziej w stronę stylizacji sline). Udało się kupić tanio w b.dobrym stanie. Więc założyłem i pasują, jednak nie są identyczne są jakby za krótkie w stronę ziemi i odsłaniają próg karoserii, sama gumowa listwa zgarniająca wewnątrz też wydaje się być krótsza. Czy muszę jeszcze wymienić plastikową nakładkę samego progu - część poniżej drzwi. Czy po prostu to spasowanie nie jest całkiem idealne i tak to wygląda po założeniu listw B7 w B6?
  6. Nie wiem czy nie walne jakiegoś balona dużego kalibru ale może woda w układzie? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  7. Myślisz o zbiorniku wyrównawczym płynu? Ten czujnik ogarnia tylko poziom, temperatury są w bloku. Dobrze że sprawa rozkminiona Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  8. Tak myślałem o odczycie błędów z modułu silnika lub zegarów. Bo jeśli to przegrzanie silnika to spodziewał bym się zatrzaśniecia informacji w pamięci - może błędnie biorąc pod uwagę żółty kolor. Kolega piotrsob1 mówi dość sensownie to raz, a dwa to jaki termostat kupiłeś? Ja mam identyko temperatury, a brałem na 87'C i dość mocno wydaje mi się że to jest właśnie wersja z niższą temperaturą, oczywiście pozostaje kwestia jego pełnej sprawności. Chociaż ja stawiam na inną przyczynę problemu Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  9. Czy aby na pewno ta ikona oznacza tylko zbyt wysoką temperaturę? Bo jej opis to coolant temperature and level. Temperatury masz wzorowe, pisząc to wszystko sugerujesz się tylko tą ikoną czy skanujesz jeszcze moduły w poszukiwaniu błędów? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  10. Ja bym jeszcze diagnozował. Nie odpisujesz co z ogrzewaniem, jeśli ono działa wydajnie to pompa będzie sprawna. Czy w zbiorniku wyrownawczy widać powracający płyn z przelewów? Mi to strzeliło w marcu i po dystansie 25km załączało wentylator ale nigdy nie widziałem komunikatu. Czy sprawdziłeś oprócz temp. czy nie ma błędów od czujników, przerwy w obwodzie, zły sygnał? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  11. Jak mi poleciała pompa i wyłączałem silnik po krótkim dystansie to załączał się wentylator i chodził kilka minut. Pompa - dlatego pytałem o ogrzewanie. Wymieniłeś ją razem z rozrządem?
  12. 93.5 to normalna temperatura w moim BDG i chyba nie rośnie zbytnio przy mocnym obciążeniu. Płyn sprawdzałeś, może jest trochę zużyty i gorzej transferuje ciepło. Może wirnik na pompie zleciał z wałka i gorzej tłoczy ciecz. Czy jak masz alarm lub krótko przed załącza się wentylator chłodnicy? Czy możesz uzyskać wysoką temperaturę powietrza z nawiewów? Temp na zegarach to chyba do ok 107'C zawsze pokazuje 90 Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  13. Co nie oznacza że to nie zawieszenie [emoji16] Może też być wyrobione jarzmo lub coś z klockiem i puka jedno o drugie Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  14. Myślę że to trochę jak pytanie: ile waży kilo pierza. Kilo to kilo. Wymienisz olej co 10 tyś. a że robisz to bardzo często patrząc czasowo to trudno. Nadal jest to 10 tys. km pracy. Dla tego silnika gdzie wymogi odnośnie oleju są wskazywane jako najczęstsze przyczyny poważnych awarii, raczej ciężko będzie doradzić ustępstwa. Sam musisz sobie zbalansowac cene oleju, jego względna jakość, żywotność itp. Ja bym zalewał różne oleje z tych najczęściej polecanych i obserwował jak olej się sprawuje, może znajdziesz coś co będzie się lepiej kalkulowało Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  15. Ja to kiedyś nawet widziałem na drodze w innym A4 i szczerze to wyglądał trochę glupio/brzydko samochód z EagleEye na dokładce - ale wiadomo to moje odczucie Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...