nowakd14

Pasjonat
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nowakd14

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Dominik
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    141 wyświetleń profilu
    1. Ok, a powiedz jak długo masz już ten wóz, ile mniejwiecej wymian już za Tobą Co myślicie o Volvoline 5w40?
    2. Witam! Wiem, że poruszam temat, który jest cały czas wałkowany, aczkolwiek chcę uzyskać od Was trochę inne informacje niż w większości tych tematów. Oczywiście chodzi mi o olej, którego systematycznie wymieniam (co 10 tys km), a że jeżdżę dosyć dużo, to muszę robić to co ok 1,5-2 miesiące. Wiem też, że silnik ten jest bardzo wrażliwy na słabej jakości olej, dlatego nigdy nie oszczędzałem na nim i lałem taki sam jaki był w silniku, kiedy kupiłem ten wóz, a mianowicie Castrol EDGE 5W30. Do wymiany oczywiście za każdym razem potrzebowałem filtr oleju (ok. 60-70zł) oraz olej w bańkach 5L + 1L (ok. 250zł), co w sumie daje ponad 300zł. Moje pytanie do Was, to czy mógłbym zredukować koszta wymiany oleju, zmieniając RODZAJ, MARKĘ oleju, ale nie kosztem późniejszych napraw silnika, bo wiadomo że nie o to tu chodzi. Proszę o wasze ewentualne propozycje. Pozdrawiam!
    3. OK, dzięki za odpowiedź
    4. Witam. Od dwóch dni mój prędkościomierz świruje, do 120km/h prędkość pokazywał normalnie, powyżej już wskazówka zaczynała skakać góra, dół. Czasami pokazywał prędkość prawidłowo tylko do 100km/h. Dzisiaj jeździłem nim jakoś 3h i już wszystko było OK. Co może być przyczyną?
    5. OK, dzięki za info
    6. No to już zależy od właściciela auta i jego podejścia... napewno nie jest to kwestia dyskusyjna, bo "jeden woli tak, drugi inaczej" i na to się nic nie poradzi. Dobra, miejsza z tym.... Powiedz lepiej, czy masz jakiś pomysł jak zastąpić taki przycisk MENU innym np od sterowania nawigacją, lub dodanie do panelu przyciska MENU wmiejsce gdzie jest ta zaślepka.
    7. Nie, no jasne, ja też bym wolał oryginalny panel, ale szukałem go przez kilka miesięcy co jakiś czas i na Alleg.. i na OL.. ale nigdy nie udało mi się go znaleźć, chociaż przelatywałem wszystkie strony z panelami. także nie jest to pierwszy lepszy, a raczej świadomie kupiony niewłaściwy z myślą o przerobieniu go. Poza tym jeśli przerobiony będzie w 100% wykonywał swoje zadanie (obsługa menu na fisie) wówczas było by mi obojętne czy jest on z przyciskiem MENU i samym pokrętłem, jak było oryginalnie, czy z czterema przyciskami od navi (bezużytecznymi, oprócz np jednego, który pełniłby zastępczą rolę przyciska MENU) Wiem, że pewnie dostałbym taki panel w ASO, ale nie chce przepłacać.
    8. Witam. Jakiś czas temu popsuł mi się panel sterowania (był na nim tylko przycisk MENU i pokrętło) i gdzieś się zawieruszyl. Kupiłem nowy panel, ale jest on trochę inny, gdyż nie mogłem nigdzie znaleźć tego co miałem wcześniej. Nowy panel ma pokrętło i cztery przyciski od sterowania navi, natomiast brakuje mu podstawowego przycisku MENU, w jego miejscu jest zaslepka. Tu pytanie do Was, jak przerobić ten panel. Wpiąć się pod jakiś przycisk od sterowania navi, czy zrobić jakoś ten przycisk MENU?
    9. A czy posiada może ktoś z Was schemat kostki do tego panelu??
    10. Witam! Na weekend planuję zmienić olej w swoim aucie. Niestety trochę za późno zorientowałem się, że przejechałem już 10tys km i mam olej do wymiany, za późno o jakieś 3 tys. km. Czy można jakoś ustawić przypomnienie, żeby na FISIE po przejechaniu 10 tys km wyskakiwała jakaś informacja, że mam olej do wymiany?
    11. Witam. Nadchodzi czas na wymianę przednich klocków w mojej a4. Klocki (przód i tył), oraz tarcaze hamulcowe (przód) wymieniałem jakoś półtora roku temu, wszystko było z firmy TRW, tyle pamiętam, natomiast nie pamiętam jakiej wielkości klocki kupowałem i nie wiem jakie teraz wziąć. Wszedłem na str INTERCARS-a wybrałem w katalogu swój samochód, silnik, itd. i wyskoczyło mi kilka kompletów, którymi byłbym zainteresowany. Pytanie tylko, czy te klocki mi podejdą? Poniżej podaje modele klocków, oraz ich specyfikację ze str INTERCARS. Pierwszy komplet: TRW GDB 1307 cena: 248,07zł długość [mm]: 156,4 grubość [mm]: 19,5 wysokość [mm]: 74,2 długość złącza ostrzegawczego [mm]: 210 ograniczenia producenta: ATE ilość wskaźników zużycia okładziny [na oś]: 2 oznaczenie kontrolne: E9 90R 01107/054 styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia kierunkowa system hamulcowy: nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych, tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi Drugi komplet: TRW GDB 1366 cena: 248,30zł długość [mm]: 119 grubość [mm]: 19,4 wysokość [mm]: 69,5 długość złącza ostrzegawczego [mm]: 210 ograniczenia producenta: TRW ilość wskaźników zużycia okładziny [na oś]: 2 oznaczenie kontrolne: E9 90R 01107/089 styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia Trzeci komplet: TRW GDB 1307 DTE cena: 306,29zł długość [mm]: 156,4 grubość [mm]: 19,5 wysokość [mm]: 74,2 długość złącza ostrzegawczego [mm]: 210 ograniczenia producenta: ATE ilość wskaźników zużycia okładziny [na oś]: 2 oznaczenie kontrolne: E9 90R - 02A1062/0725 styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia system hamulcowy: nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych, tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi, również dla nawiercanych tarcz hamulcowych, okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu Ostatni komplet: TRW GDB 1366 DTE cena: 306,60zł długość [mm]: 119 grubość [mm]: 19,4 wysokość [mm]: 69,5 długość złącza ostrzegawczego [mm]: 210 ograniczenia producenta: TRW ilość wskaźników zużycia okładziny [na oś]: 2 oznaczenie kontrolne: E9 90R - 02A1062/0089 styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia system hamulcowy: również dla nawiercanych tarcz hamulcowych, okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu
    12. No właśnie kabel obd już mam, ale niestety padła mi akurat teraz matryca w laptopie. Jutro postaram się podjechać do kolegi pozyczyc laptopa. Apropos VAGA, nie wiecie może przypadkiem, czy dziala on na systemie Windows 8, Windows 10?
    13. Witam! Od jakiegoś miesiąca mam problem z wyskakującą kontrolką ESP. Kontrolka zapala się po upływie ok. 10min na odpalonym silniku (tak jak na zdjęciu). Nic nie wskazuje na to żeby ESP i ABS w tym czasie chodzily jakoś niewłaściwie. Jaka może być tego przyczyna? https://drive.google.com/file/d/0B2uhlO7B2znUYW0tekMzVmVVWm8/view?usp=drivesdk