Jump to content

pawelosinski83

Pasjonat
  • Content Count

    496
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26

4 Followers

About pawelosinski83

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CNCD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,910 profile views
  1. a klapki w kolektorze sprawne? może zablokowane w pozycji otwartej albo wywalone bo pękły... rozrząd jaki rozjazd ma?
  2. To nie jest zwykłe połączeie po BT, gdzieś tam w opcjach jest, ze udostępniasz swoja kartę SIM z telefonu, ale wtedy tracisz do niej dostęp z poziomu telefonu - MMI ją "przejmuje". Do tego musi to umożliwiać telefon i operator. Musisz też mieć wykupioną usługę AudiConnect z tego co pamiętam. Ja nie kombinowałem i zdecydowałem się na kartę SIM z njumobile i pakiet internetu 9zł co miesiąc ;-) i wsadziłem do MMI. Plus jest taki, że możesz udostępnić sobie wtedy WIFI z MMI i łączysz się swoim telefonem do tego WIFI. Masz lepszy zasięg internetu niż z samego telefonu i nie zużywasz pakietu danych z telefonu. BTW... Informacje o ruchu sa bardzo biedne... We Wrocławiu tylko na kilku głównych ulicach i to w formie 1 znaczka... Google maps jest 100000 razy dokładniejsze... Jak mi się skończy abonament na connect to nie przedłużam, szkoda kasy... to kilka stówek rocznie... a nawet jakby 5zł kosztowało to bym nie chciał...
  3. Intercooler to intecooler, nie zależnie między jakimi czynnikami jest wymiana ciepła; powietrze-powietrze czy powietrze-woda. Nazwa wzięła się z zastosowania/przeznaczenia (intercooler - any device for cooling a fluid between successive heating processes, especially for cooling a gas between successive compressions). I tak na prawdę S4 ma 2 intercoolery w układzie dolotowym... ;-) i dodatkowo chłodnicę płynu (nie intercooler) w zderzaku (którą możemy wymienić na większą) między płynem a powietrzem z otoczenia. A to, że potocznie nazywa się je inaczej (watercooler) czy po polskiemu interkóler wodny ;-) to inna kwestia... (water cooler - a container for holding drinking water that is cooled and drawn off by a faucet or spigot) :-D
  4. pawelosinski83

    Witam

    Pokazują jedynie, że MAF jakoś mierzy masę powietrza a czujnik przepustnicy pokazuje, że się otwiera... bez obciążenia i obrotów nie nie mówi to nic
  5. Dokładnie tak jak kolega pisze, pośrednią przyczyną może być to, że po prostu reduktor jest daleko na długich wężach (np w nadkolu lub za zderzakiem) i nie nagrzewa sie odpowiednio mocno i szybko i nie trzyma temperatury.
  6. Miałem to samo... tylko jeszcze nie miałem klucza do kół no ijako, że jest subwoofer to mocowanie lewarka inne (brak styropianu). potrzebujesz koło o numerze 8K0601027D lub F lewarek 8K0011031M
  7. jaki numer mają i jakie światło? zimne, ciepłe, neutralne białe? pzdr
  8. U mnie na D (s-tronic) na w pełni rozgrzanym silniku i skrzyni, z klimą jest zazwyczaj 1.1-1.2, czasami też pokazuje 1,4 jak już niby jest 90 stopni, ale olej jeszcze nie osiągnął pełnej. Bez klimy na D mam 0,9-1,0 , a najmniej ile widziałem to 0,7 na N bez klimy. Nic odkrywczego nie dodam. Moim zdaniem jak jest w okolicach 2 to sprzęgła ciągną na postoju i ja bym jak najszybciej robił mechatronikę i nie stał na "D" do tego czasu, co by sprzęgieł nie spalić...
  9. OK, dzięki, w sumie spytałem nie zaglądając pod maskę, bo myślałem, że jakoś jest skitrany...
  10. 32k to raczej poziom w miare rozsądnego B7... Na zadbane, pewne i zdrowe B8 2.0tfsi z poprawionym silnikiem musiałbyś przeznaczyć tak mniej więcej 2-krotność tej kwoty.
×
×
  • Create New...