Skocz do zawartości

czer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O czer

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDAA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

531 wyświetleń profilu

Osiągnięcia czer

1

Reputacja

  1. muszę się za to wziąć sam bo nigdy nie sprzedasz :))
  2. za tydz. też wpadnie na dzień, więc jeśli masz niedosyt to zapraszam
  3. Pasek daj stary. Napnij go tak samo jak byl napiety po zgaszeniu, nic mu nie bedzie. A napinacz lancucha to kup ori jak masz duzo piniendzy a jesli wolisz zamiennik to masz caly zestaw FEBiego w okolicy 1100zl dostepny w Intercarsie.
  4. robimy praktycznie wszystkie wozidla zapraszam.
  5. Drogi przyszły niedoszły kliencie, na wstępie proponuję trochę zmienić swoje gimbusowe nastawienie w stylu "tu i teraz bo mi się należy...a jak nieeeee to napisze na forum" . W rozmowie telefonicznej uzgodniliśmy wszelkie szczegóły dotyczące wymiany oleju w Twoim pojeździe. Otrzymałeś info jakiej marki części będą użyte filtr oleju (KNECHT), olej (Valvoline VR1) 1. bańka 5-cio litrowa na wymianę, oraz 2. bańka 5-cio litrowa na dolewki oraz koszt wymiany (60zł) a także kpl. cenę wykonania usługi z częściami (460zł) . Generalnie w szkole powszechnej były podstawowe zagadnienia matematyki takie jak dodawanie, odejmowanie, mnożenie czy dzielenie, więc może czas najwyższy sobie odświeżyć wiedzę z tego zakresu. Skoro już rozpocząłeś dyskusje na forum to naświetlając Twój problem, skoro koszt całkowitej usługi 460 zł pomniejszymy o 60 zł robocizny zostaje 400 zł na części. Tak więc cena pomniejszona o koszt filtra (powiedzmy 20-30 zł) podzielona na 2 da Ci cenę jednej BANIECZKI 5l. Jak ktoś wyżej dobrze przyznał i dziwne że potrafił pojąć to swoim rozumem, że warsztat to nie apteka, nie ma czasu na dyskusje i sms-owanie kiedy przed warsztatem stoi w kolejce 6 aut. Dla Twoje informacji takich zapytań mam po kilka dziennie. Z 2 str. dziwi mnie to, że nie przedzwoniłeś choćby z ciekawości czemu nie odpisałem/oddzwoniłem, szczególnie że byliśmy wstępnie umówieni na kontakt. Widać tak samo Ci zależało. Zawsze lepiej napisać na forum paszkwila, bo tak prościej i zapewne szybciej - BRAWO TY. Na koniec, to czy warto jechać do gościa który jest zawalony robotą i być może z przypadku zapomniał komuś odpisać na debilnego sms'a pozostawię do oceny klientom którzy skorzystali z usług warsztatu. Opinie klientów widmo - pytaczy mówiąc najłagodniej "zwisają mi".
  6. nie zawsze da sie naprawic instalacje np urwana przy czujniku
  7. skoro oba dzialaja to albo wiazka albo sterownik. zdejmij wtyczke ze sterownika i sprawdz czy nie jest zielona. przedzwon kable miedzy wtyczka a wtyczkami przy zaciskach.
  8. ...a może klocki są nowe lub względnie grube, natomiast uszkodzona jest instalacja do tegoż czujnika
  9. może paliwo się cofa? załącz sam zapłon 3-4 razy przed właściwym odpaleniem. Jeśli będzie lepiej to masz odp. ps. jakie wskazania podaje cz. temp. na ECU i na ZEGARACH?
  10. Uzupełniając info, podkładki pod śruby nie zdały racji bytu. Są zbyt miękkie i nie da się ich dokręcić bez nadmiernego ich "zmiażdżenia". Także tutaj jeszcze masz pole do przemyśleń. Śruby kolektora dokręcasz momentem 12Nm więc dobrze by było wybrać materiał ciut twardszy
  11. Fajna furka... ...pochłonęła mnóstwo $ to fakt, ale też dużo czasu by ją do tego stanu doprowadzić :)) podziwiam wytrwałość. szerokości i bezawaryjnych kilometrów...
  12. Teoretycznie idąc z puchy filtra powietrza jest mniejsza szansa na dostanie się "syfu" do środka N75., aczkolwiek bez podłączenia tez powinno działać. Ciśnienie jest to samo. Generalnie w N75 masz 3 wyjścia. Idąc od główki zaworu masz: zbiornik podciśnienia, potem wyjście na gruchę turbo i na samym dole ciśnienie atm. z puchy filtra powietrza.
  13. pracował i nadal pracuje...
  14. 1) 15cm powinno Ci wystarczyć chociaż wygodniej robi się fabrycznym kluczem, aczkolwiek imbus z kulką na końcu powinien dać radę. Ważne tylko jest to czy już poprzednio ktoś tam nie zaglądał i nie skręcił śrub "na chama". - wówczas kulka może nie dać rady przez obrobione gniazdo w śrubie. 2) wystarczy zrzucić miskę i masz dostęp do wszystkiego od dołu.
  15. Witam wszystkich. Do 'usłyszenia' na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...