Skocz do zawartości

maybeuwin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maybeuwin

Osiągnięcia maybeuwin

0

Reputacja

  1. Nieszczelność w moim wypadku nie wchodzi w grę, bo po 3 latach od zakupu nadal miałem w środku sporą ilość czynnika, a ponadto działanie klimatyzacji sprawdzaliśmy razem z pracownikami na stacji diagnostycznej zaraz po nabiciu klimy i cały czas chłodzi tak samo, czyli słabo. Ma ktoś może instrukcję adaptacji klap nawiewu o czym pisał dropsone, albo poświęci może chwile i krótko opisze jak to zrobić?
  2. dropsone uważasz, że może pomóc ponowna adaptacja klap nawiewu? Interfejs VAG, program i laptopa posiadam, więc mógłbym tego spróbować, tylko nigdzie nie mogę znaleźć na forum instrukcji jak to wykonać?
  3. Sprawdziłem Climatronic, pod opcją 1c wyświetla się 0, czyli brak błędów z tego co doczytałem.
  4. Jak pisałem w pierwszym poście samochód był podłączany pod komputer w serwisie gdzie nabijałem klimatyzację. Nie było żadnych błędów czy komunikatów. Podejrzewam, że jeżeli nie ma błędów na komputerze to kody klimatronika też nic nie pokażą? Chciałbym sprawdzić właśnie silniczek sterowania, czy nie został gdzieś zapchany przez odrywające się kawałki gąbki i być może nie domyka strefy, miesza ciepłe powietrze z nagrzewnicy z klimą? Niestety nie mogę znaleźć nigdzie instrukcji jak się do niego dobrać.
  5. Witam, Samochód to Audi A4 1.8 (ADR) z 1996r. z Climatronikiem. Klimatyzacja słabo chłodziła, więc uznałem, że głównym powodem musi być brak czynnika. Po podłączeniu samochodu pod serwis klimy okazało się, że w środku siedzi jeszcze ok. 450g czynnika (wchodzi max. 650 g). Z kratek wydobywa się powietrze o temperaturze (niestety nie mam termometru, mierzone "namacalnie") ok. 10 stopni. Z tego co się orientuje powinno być sporo niższe. Sprężarka załącza się prawidłowo i chodzi cicho, rurki klimatyzacji są zimne (jak bardzo zimne powinny być?), na komputerze nie ma żadnych błędów związanych z klimatyzacją (sprawdzali na serwisie, bo nie wiedzieli w czym problem). Doczytałem, że może to być spowodowane brudnym filtrem kabinowym, po wymianie na nowy nie ma zmiany. Zauważyłem, że kiedy ustawię większą moc nawiewu, temperatura z kratek lekko się podnosi. Kiedy włączę nawiew na max. z kratek potrafią wylatywać oderwane kawałki sparciałej gąbki. Na sterowniku klimatyzacji nie świecą się wszystkie lampki na wyświetlaczu, próbowałem poprawić luty, ale nie pomogło. Co może powodować ten problem? Z góry dziękuje za sugestie.
  6. Proszę o poradę ekspertów z forum. Audi A4 1.8 ADR 1996r. z inst. LPG. Przebieg 200 tys., choć nie wiadomo czy prawdziwy. Od zakupu, przebieg 160 tys., nie było wcześniejszej historii stosowanych olei, więc zalewany Motulem Synergie+ 10w40. Pomiędzy wymianami na przestrzeni 10-12 tys. km nie dolewam praktycznie nic, poniżej 500ml a silnik chodzi równo i dosyć cicho, nie ma wycieków. Pytanie brzmi, zmieniać na syntetyk, 5w40? Jeżeli tak, to na jaki? Co myślicie o Valvoline SynPower 5w40? To jest pełen syntetyk czy HC? Olej Valvoline 5w40 Synpower 4 LitryKraków Wysyłka (2535408882) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  7. Sprawdz ustawienie na pasku rozrządu (znaki na koło pasowe wału oraz pokrywy zaworów). Sprawdz też ustawienie wałków rozrządu według znaków od strony napinacza łańcucha rozrządu. Miałem podobny problem.
  8. Wymiana czujnika Halla nie wymaga zmian w ustawieniach komputera. Ale, po wymianie należy wykasować błędy i następnie sprawdzić czy błędy powtórnie się nie pojawią.
  9. Oryginalne radio CD nie wchodzi w gre ze wzgledu na cene. Zakup oryginalnego radia na kasety + zmieniarka też wyjdzie za drogo. Mam na ten cel jak już pisałem 200-250 zł. Opcja z odłożeniem funduszy nie wchodzi raczej w gre, bo radio ma być jako prezent na święta. Przeszukałem internet i allegro. Bardzo polecane w tej cenie są radia Kenwood : http://www.allegro.pl/item502292999_model_2009_kenwood_kdc_w3044a_kdc_w3044g_mp3_aux.html http://www.allegro.pl/item497427313_kenwood_kdc_w3041a_kdc_w3041g_2l_gw_fv_paragon.html Możecie coś powiedzieć na ich temat? Może ktoś miał z nimi stycznośc? Jak będą komponowały z wnętrzem? (oczywiscie kolor czerwony)
  10. Witam, W związku z zbliżającymi się świętami postanowiłem zakupić nowe radio samochodowe. Niestety nieznam się na tym sprzęcie w ogóle, dlatego też proszę Was o pomoc. Moge przeznaczyć na ten cel 200-250 zł. Wiem, że fundusze nie są jakieś wielkie, ale nie oczekuje też cudów :gwizdanie: Moje wymagania to odtwarzanie płyt CD-R/RW i formatów mp3, wma. Powinno posiadać "stabilizator płyty CD" (nie wiem jak to się dokładnie nazywa, chodzi mi o to, żeby nie gubił odczytu na wybojach). Mogło by też być obsługiwanie USB/Kart pamięci. Niezła jakośc dźwięku przy standardowych głośnikach. Dobrze by było, gdyby miał czerwone podświetlenie i dobrze komponował się z deską rozdzielczą A4. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Witam, Silnik na wymienionej cewce pracuje na 4 cylindrach, lecz nie równomiernie i gaśnie na wolnych obrotach. Przepustnica oczyszczona. Zalewa świece. Podłączyłem VAG'a, oto kody błędów: 561 Dopasowanie(ustalenie)sk³adu mieszanki nie osi¹gniêta wartoœæ adaptacji - dodawanie - B£¥D SPORADYCZNY 17978 Modu³ steruj¹cy zablokowany brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa 1247 Zawór wêgla aktywneg-N80 przerwa na wyjœciu - B£¥D SPORADYCZNY 16486 Przep³ywomierz - niskie napiêcie brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 532 Napiêcie zasilania sygna³ za ma³y - B£¥D SPORADYCZNY 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/mo¿liwoœci brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/mo¿liwoœci brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 670 Czujnik zespo³u przepustnicy-G127 nieprawid³owy sygna³ - B£¥D SPORADYCZNY 17735 Czujnik antystukowy cylindra 3 - zakres kontroli brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 17734 Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY 16518 Sonda lambda brak zmian napiêcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY Proszę o analizę błędów i instrukcję jak zaadaptować przepustnicę programem Polski VAG 4.9. Powyższe usterki wynikły wskutek przebicia cewki zapłonowej na masę. Jechałem w takim stanie ok. 20 km. Czy mogło to spowodować trwałe uszkodzenia np. czujnika Halla? Wszelka pomoc mile widziana. Pozdrawiam, EDIT: Wykasowałem wszystkie błędy dotyczące silnika. Po każdym odpaleniu silnika (nawet krótkim) odnawia się błąd czujnika halla - 515. Czujnik jest uszkodzony? Czy możliwe, że poprostu ma gdzieś uszkodzony przewód?
  12. Witam ! Mam podobny problem z pilotem w moim A4. Rozwiązaniem może być dostrojenie pilotów radiowych sterowania zamkiem centralnym korzystając z VAG. Więcej informacji http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm . Przyczyną braku wskazań licznika dziennego kilometrów może być między innymi VAG / wyłączenie funkcji licznika dziennego/. Przykładowo kasowanie inspekcji serwisowej http://www.vag-com.pl/kasowanie_inspekcji_serwisowej_vw.htm może spowodować brak wskazań. Myślę że warto się z tymi informacjami zapoznać i skonsultować z diagnostą przed wymianą centralki.
  13. Witam, Mam pewien dziwny problem z moją A4. Ostatnio jechałem w trase około 500km. Wszystko było w porządku, dobrze palił, jechał, nie można było odczuć jakichkolwiek problemów. Problemy zaczęły się po dosłownie 5 minutowym postoju, kiedy odwoziłem swoich pasażerów (samochód był wtedy oczywiscie zgaszony). Kiedy chciałem kontynuować podróż zaczęły dziać się cuda. Samochód palił bardzo nie równo, po odgłosach można było się domyślać, że nie pali na jeden gar. Dojechałem jakoś pare km do domu po czym zacząłem sprawdzać dokładnie cały samochód. Przeczyściłem dokładnie przepustnice. Nie odłączałem jej jednak aby nie musieć jej później adaptować (nie mam zbytnio dostępu do VAG'a). Zauważyłem, że cewka zapłonowa ma przebicie. Było ewidentnie widać jak bokiem bije prądem. Kupiłem drugą, sprawną cewkę z innymi kablami wysokiego napięcia. Po zamontowaniu nie ma praktycznie żadnej róźnicy. Następnie kombinowałem, że mogą to być świece, bo jeszcze ich nie wymieniałem (założone są firmy NGK). Wykreciłem i okazało się, że są w dobrym stanie i można spokojnie zrobić na nich jeszcze bardzo dużo km. Ciekawostką jest jednak, że było wilgotne i śmierdziały benzyną. Tak jakby były zalane. Posiadam instalacje gazową Stag-4 na wtryskach Valteka od około 2 miesięcy. Samochód pali jednak jednakowo zarówno na LPG jak i na PB95. Nie mam już naprawdę więcej pomysłów co może być przyczyną usterki, a forum czytam naprawdę często Licze na waszą pomoc i uwagi co to może być? Pozdrawiam, PS. Przepraszam, że sie tak rozpisałem, ale chciałem dokładnie opisać cały problem.
  14. Posiadam a4 z silnikiem 1.8 ADR(bez turbiny), ale myśle, że zawsze coś moja opinia pomoże. Mam tą instalacje - Stag-4, ale z reduktorem firmy Zavoli, żółte wtryski valtek'a już od jakiś 3 tygodni. Zdążyłem już zrobić troche ponad 2 tys. km, więc moge co nieco już powiedzieć. Jak narazie nie mam żadnych problemów. Praktycznie nie odczuwalna jest utrata mocy. Chodzi bardzo sprawnie, nie odczuwalny jest również moment w którym przełącza się na LPG. Spalanie chyba jest również w normie - na trasie przy prędkościach 120-140 km/h, momentami 160 km/h z włączoną cały czas klimatyzacją spalił ok. 9,5 - 10 litrów gazu
  15. Serdecznie witam wszystkich użytkowników forum. Posiadam Audi A4 1996r. 1.8 125KM w wersji avant.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...