Skocz do zawartości

n0w3y_pl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O n0w3y_pl

Osiągnięcia n0w3y_pl

0

Reputacja

  1. Pospiech i presja, wlasnie to mnie zalatwio ze skonczyle chory z gorączka w luzku, ok mniejsza z moja choroba ;P do tematu, po wymianie pompy i dwuch panewek( byly lekko pozdzierane ) autko jak nowe ( przynajmniej silnik ) Pompe stara wykrecilem i zanyzylem smoka w oleju, trzeba bylo sie troche nakrecic walkiem by zaczol leciec olej ( a lecial olej z powietrzem ) zrobilem to samo z nowa i po trzech obrotach zaczol wyplywac olej w duzo wiekszych ilosciach od poprzedniczki. Jednym slowem silnik w sobote bedzie wygladal jak nowy bo jeszcze go czeka mycie. Dzieki za pomoc kazdego z was i przepraszam jezeli bylem nie mily ale mialem juz dosc tego auta a tu caly czas nacisk ze strony klienta. Pozdrawiam
  2. Jest to auto od klienta, wlasnie chodzi o to ze nie mam zbytnio czasu, dlatego pytam jak wagiem sprawdzic Cisnienie oleju, albo co mam jeszcze sprawdzic ? Czujnik wymienil jakis inny magik wiec czujnik oleju odpada, auto wczesniej jak bylo zimne to nie klekotalo, dopiero jak sie zagrzalo i byla to klawiatura, i tak musze dzis sciagnac miske bo w sklepie ostatnim razem powiedzieli mi ze w tym roczniku nie wsytepowala uszczelka a jednak wystepuje. tp wie ktos jak sprawdzic te Cisnienie oleju Vagiem ? jest taka mozliwosc ?
  3. pompa wody wymieniana 30 tys km. problem w tym ze pompa byla zasyfiona, może po wyczyszczeniu nagary pościły i zaczęło hałasować. Sorry ze przejęzyczenia, jestem chory i mam już dość tego auta a to tylko jedno zmartwienie. [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 20:14_________________________________________________jak sprawdzic Cisnienie oleju Vagiem ? dzieki. i mimo tego ze jestem chory nie przejęzyczyłem się Lampka miga na czerwono -> za niskie ciśnienie oleju Jeśli w czasie jazdy, przy obrotach powyżej 1500/min kontrolka miga, to należy niezwłocznie się zatrzymać i sprawdzić poziom oleju. Gdy jest w normie, to nie można uruchamiać silnika i należy wezwać fachową pomoc. olej był wiec było małe ciśnienie.
  4. nie, moj brat idiota wziol podlaczyl przewody swiec na chlopski rozum, czyli dluzszy do dalszej swiecy krutszy do blizszej, szkoda ze mialo byc na odwrót! ok mniejsza z tym rozrzad przestawilem poskladalem wszystko tylko problem w tym ze po czyszczeniu dolu wszystko mocniej klekocze na dole, gura jest raczej cicho ( ciezko powiedzic moze dół zaklucac )ale dól jest strasznie glosny. Czy moze byc juz pompa do d*py ? silnik jest w nie najlepszej kondycji, nie wiem jak czesto byl zmieniany olej, przebieg niby 160 tys km. Prosze o szybka odpowiedz bo musze zamówic pompe. dodam ze wczesniej jak silnik sie pozadnie zagrzal ( olej ) zaswiecala sie kontrolka slabego Cisnienia oleju. prosze o jakies pomysly.
  5. Zachowal bym dla siebie jak bys odrazu odpowiedzial na pytanie, chocby nawet ze bylo gdzies na forum. szukalem i nie znalazlem tego linku, poszedlem dzis do VW i poprosilem o wydruk, wydrukowali mi to samo i sprawdzilem, rozrzad przestawiony o 2 zemby. Jutro bede ustawial. Dzieki za pomoc.
  6. wojtekce, rozrzad robilem nie raz, w wielu autach, wymieniałem uszczelki pod głowicami i użytkownicy tych aut dalej sie cieszą z wykonania mojej pracy, problem w tym ze w każdym warsztacie mechanicy maja schematy ustawień i miejsc do sprawdzenia znaków, mnie takiego brak, mam cale auto rozkopane pod garażem, mieszkam w Anglii, nie mam zbytnio jak dojechać do mechanika tym autem bo nie jeździ! nie planowałem rozbierania rozrządu! robiłem prosta wymianę pompy i czyszczenie smoka co nie ma się nijak do rozrządu, wiec proszę Cie jak nie masz nic co moglo by mi pomoc w rozwiazaniu problemu to zamilknij, jestem dosc zdenerwowany a jeszcze czytam twoje nic nie wnoszące do tematu posty.
  7. witajcie ponownie, caly przodek mam rozebrany na kole zembatym walu korbowego nie mam zdnego znaku, nic a nic. problem w tym ze nie wiem gdzie równiez szukac znaków na kole zamachowym bo mam tam 3 otwory i w kazdym z nich widac kolo zamachowe. Czy mogl by mi ktos przedstawic jakis schemat mam szukac jakiegos ustawienia na zamachówce. nie chodzi o to czy zobaczy to ktoc kto sie zna czy nie problem w tym ze nigdy nie robilem tego silnika a nie mam ksiazki do niego ani nic. jak ktos mi pokaze ktore znaki mam porówac to porównam i bede wiedzial czy to wina rozrzadu czy nie.
  8. na wale korbowym ? nie na kole zamachowym ? przeciez zeby sprawdzic na wale to musze przodek auta rozebrac ?
  9. hej. a masz pojecie gdzie znajde znak na kole zamachowym ? z ktorej strony mam szukac jakiegos otworu ? pierwszy taz robie ten silnik i nie bardzo wiem gdzie szukac znamy ka kole zamachowym. Pozdrawiam
  10. kurcze powiem ze moze i krecilem zeby przekrecic kolem zamachowym ale przeciesz napinacz nie jest hydrauliczny ani sprezynowy i nie powinien sie zluzowac ? jak sie wyle to mnie poprawcie.
  11. Witajcie panowie, mam nadzieje ze bedziecie w stanie mi pomoc z gryzacym mnie problemem. Wczoraj zabralem sie za mala robote, przy mocno zagrzanym silniku na postoju zapalala sie kontrolka oleju i piszczalo autko 3 razy, czytalem ze bardzo powszechny problem w tych silnikach to zapychanie sie ssaka wiec zabralem sie za sciaganie zawieszenia i podnoszenia silnika do gury by sciagnac miske, podczas sciagania musialem przekrecic walem by kolo zamachowe udostepnilo 2 sruby do odkrecenia miski. Krecilem paskiem od wspomaganiaby obrucic kolem zamachowym. wymienialem tez uszczelke pod klawiatura zaworków, Po wyczyszczeniu ssaka i sprawdzeniu pomy wszystko zlozylem na nowych uszczelkach i zabralem sie do odpalania auta, a tu nici, auto nie zapala, iskra jest pompa pracuje, wszystkie przewody sa podpięte, ( w sumie to prawie zadnych nie rozlączalem ). Auto czasem tak jak by prubowalo zaskoczyc i wtedy silnik przyblokowywuje i zaczyna krecic dalej. Prosze o jakies pomysly bo juz mi rece opadaja.
  12. Mam na imie Rafał posiadam a4 Witam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...