Skocz do zawartości

Waldi_82

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waldi_82

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Waldi_82

4

Reputacja

  1. No... 28-4 wyłączenie I 24+64 odwrócenie działania diody No chyba że coś źle myślę? 🤔
  2. Super dzięki za szybką odpowiedź... Więc ustawię 28 i zobaczę czy się aktywuje podczas jazdy... Jak się włączy to ustawię 88 i nie będę nic ruszał ale będę szczęśliwy że wszystko sprawne...😀
  3. Jesteś pewien że w każdej b8 wartość jest 28?
  4. Panowie jak to jest z tym start stop ustawiłem wartość 88 już dawno temu. jak wciśne przycisk to start stop nie działa, zmieniłem na wartość 28 i również nie działa. Ładowanie akumulatora mam dobre. W sumie nigdy mi to nie przeszkadzało. Ale myślałem że będę miał odwrócone działanie i powinno działać. Już nawet nie pamiętam czy początkową wartość miałem 28. Bo np w a6 poczatkowa wartość to 20.W vcds Żadnych błędów. W jakich momentach pokazuje wam się na wyświetlaczu ta lierta A? Bo mi nigdy. Jak ustawie wartość 24 to dioda się świeci po zapaleniu silnika, tak samo jak ustawie wartość 16... Oj coś namieszałem....
  5. I jak na tym wgranym sofcie?
  6. Podłączyłem vcds aby sprawdzić zawór regulacji ciśnienia paliwa. Nagrałem dwa filmiki na zimnym silniku i rozgrzanym. Czy ktoś może mi napisać czy zawór jest sprawny czy do wymiany. To jest na zimnym silniku. rozgrzany Bardzo skacze ciśnienie paliwa. Czy tak ma być?
  7. Jakie jeszcze parametry sprawdzić w vcds? Jak sprawdzić EGR?
  8. Pewnie że dam.. mnie cały czas męczy ten odbój którego nie mam. Czy on siedzi ciasno w tym otworze w belce? Czy dotyka ścianek?
  9. Mechanik stwierdził. Ja też robiłem różne testy wyczytane w necie i nic nie wskazuje na dwumas. No, te drgania na biegu jałowym... Ale mi nie chce się wierzyć że przy 130tys by już padło. Też nie chcę się zaraz pchać w koszty.
  10. W vcds sprawdzałem, wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista i wymagana i pokrywają się. Zawór dozowania paliwa ok 18%. ..Może coś jeszcze sprawdzić w vcds?
  11. Korekty są dobre. Sprawdzałem vcds. Dwumas też był sprawdzany. To nie są duże drgania. Takie bardziej mrowienie. Mam inne diesle i czegoś takiego nie ma. Gdzieś czytałem że przy silnikach montowanych wzdłużnie zawsze są lekkie wibracje. Może przesadzam... Sam już głupieję z tym. Najgorzej że nie mam żadnego porównania do innego a4 ?
  12. No a ja się pytam czy widział wykres? I czy uważa że wszyscy tunerzy to partacze? Z dwumasem jest wszystko ok. Soft zrobiony prawidłowo.
  13. A widziałeś wykres? Że tak twierdzisz? Z dwumasem jest wszytko ok... Mnie najbardziej zastanawia brak tego przedniego odboju... Czy on ma wpływ na drgania na biegu jałowym...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...