-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O GARBATY
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Bytów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia GARBATY
0
Reputacja
-
To masz ten sam soft, co ja, czyli juz nowszy - trzeba byloby zrobic downgrade. Co do czarnych koncówek, to czesta przypadlosc w CGLC i ludzie mowia, ze ten typ tak ma. Ale jest grupa ludzi, ktorzy maja CGLC i nie maja zakopconych koncówek. Okopcony wydech w CGLC to pęknięty wkład w DPF i przepuszcza, lejące wtryski, a nawet ostatnio ktos pisał, ze jak przerywa sie procedure wypalania, czyli podczas wypalania zgasisz auto, to wtedy koncowki wydechu tez robia sie czarne - ile w tym prawdy? Nie wiem. Ja narazie z tym nic nie robie, bo mam wiekszy, bardziej irytujacy problem. Jak go rozwiaze, to wtedy bede myslec. Podejrzewam, ze dam do mechanika, zeby mi go wyjał i dam do sprawdzenia. Jak bedzie wkład pekniety, to bede szukac dobrej uzywki i dam ją do prania i tyle.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
GARBATY odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Prosiłbym o rozkodowanie wauzzz8k8da242331 -
Nie ma nikt pomysłu ani nic, gdzie szukac problemu? Podsyłam dwa filmiki, gdzie sprawdzałem parametry w VCDS, ale nie mam pojecia, czy sa one okej. Jakby ktos mogł spojrzec i powiedziec, czy wszystko ok, bylbym wdzieczny! QjwCPNYz.mp4 sMi_T_bo.mp4
-
Jaki masz soft? Bo przeciez te po dieselgate sprawiały, ze dpf wypala sie po około 300km. Bys musiał zobaczyc jaki masz soft i ewentualnie zrobic downgrade softu. Bo na starym sofcie wypala sie po około 600km. U mnie tez CGLC i tez wypala sie w granicach 300-350, koncówki wydechów okopcone - tylko podejrzewam, ze u mnie wkład w dpf jest pękniety, bo strasznie smierdzi spalinami. Ale niestety posiadam ten nowszy soft i dlatego tak mi sie czesto wypala.
-
Czesc. B8 CGLC 2013r. Borykam się już jakiś czas z problemem odpalania auta po nocy. Auto było u jednego mechanika - została wymieniona pompa w baku, niestety nie pomogło. Świece wymienione na nowe rok temu, ale sprawdzałem je sam osobiście miernikiem, są sprawne. Filtr paliwa wymieniony, akumulator nowy (na starym aku był ten sam problem). Rozrzad sprawdzony przez mechanika - jest okej. Posprawdzałem wszystkie napięcia - na aku, na alternatorze, na kablach. Wszystko w granicach 14.6V. Jedynie zdziwiło mnie to, ze aku na postoju miał 12.2V jak go sprawdziłem przed pierwszym odpaleniem, wiec był niedoładowany. Mimo wszystko, po 12h ładowania dalej cięzko odpala za pierwszym razem. Dodam, ze jak odpali raz, to pozniej pali juz ładnie. Noo, czasami jak jade do miasta, wróce ze sklepu, to znowu długo kręci. Juz po mału trace pomysły co mogłbym posprawdzac. Czujnik na pompie wysokiego cisnienia miałem kiedys odkrecony, sprawdzałem i nie było opiłkow. Dla zobrazowania dodam filmik jak to mniej wiecej wyglada. Chociaz czasami kręci o wiele wiele dłuzej. Jakby ktoś miał jakies pomysły, byłbym bardzo bardzo wdzieczny Pozdrawiam i miłego! WwysTWrA.mp4
-
Czesc! Od 2021r posiadacz Audi A4B8 CGLC z 2013r. Jestem dosc aktywny na polskich grupach A4B8 na FB, a o tym forum dowiedzialem sie niedawno. Pozdrowionka!