Skocz do zawartości

t_stepniak

Pasjonat
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O t_stepniak

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

931 wyświetleń profilu

Osiągnięcia t_stepniak

4

Reputacja

  1. Zrobi, zrobi .. w B7 jak przesiadłem się z oryginalnych 17, na 2x lżejsze 18nastki to uciekło mi prawie 1,5 litra / 100 po mieście, a takie jedno koło z Allroad'a waży prawie tyle co 2 tamte 17nastki
  2. Wydaje mi się, że 2.0 TFSI spali tak o 1-2 litry więcej, mam teraz Tiguana z takim silnikiem z 17 roku i widzę ze jest cienka granica przed praktycznie pomnożeniem spalania w mieście x2 już z samych raportów na AutoCentrum wychodzi trochę więcej niż w dieslu ...ale ja i tak wziąłbym benzynkę
  3. Wcześniej w B7 co bym nie robił to conajmniej te 850 przejeżdżałem (tam większy bak delikatnie) no ale tutaj wystarczy, że wieje na trasie od przodu i różnica jest kolosalna. Ale teraz dla przykładu mam przejechane 450 km i dopiero połowa baku, ale w zimie bywało tak, że 500 km i już głęboka rezerwa
  4. No ze spalaniem nie jest aż tak kolorowo Na baku (52 litry) do rezerwy robię od 750 do 500 km w zależności czy miasto/trasa, czy ciepło/zimno , czy spokojnie jadę czy też trochę żwawiej Automat, quattro i mega ciężkie koła robią swoje niestety
  5. Dociągnąć dociągne, to nie problem, tylko tak jak pisałem trochę bez sensu mi za nie płacić jak będę miał 2 inne fury do jazdy, jeżeli nikt się nie znajdzie chętny do tego czasu to trafi do Ciebie, mi się nie pali ze sprzedażą Wystawiłem auto na OTOMOTO jeżeli kogos interesuję żeby poczytać co i jak, chociaż sporo rzeczy wypisałem tutaj na forum: Używane Audi A4 Allroad - 59 999 PLN, 279 000 km, 2013 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 Allroad - Nie Pierwszy właściciel, Biały, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 177 KM, 1 968 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, odstępne ustawiłem na 35k brutto, 16 rat i gra zamknięta, wykup 1% od kwoty początkowej czyli 700 pln brutto
  6. Słuchajcie, rozważam sprzedaż auta, ponieważ w ciągu 2 miesiący pojawią mi się jeszcze 2 inne w garażu, więc trochę bez sensu płacić za to (leasing do października 2021). Czy poomoglibyście w potencjalnej wycenie auta? Do spłaty pozostało 15 rat po 1350 netto (~25k brutto) + wykup 1% (wartość początkowa to 69 900 pln, więc 1% = 699 pln brutto) Nigdy nie robiłem cesji leasingu, więc będę wdzięczny za podpowiedzi co i jak Pomysł pojawił się w tym tygodniu i nic nie jest jeszcze postanowione
  7. Siema, teraz ja odgrzeje - jak to jest z tym wydechem na 2 strony do Allroada - podjedzie taki ze zwykłego 2.0 tfsi? i od razu - ma ktoś numer dokładki na 2 wydechy? chcę się zorientować w kosztach a za cholerę nie mogę jej znaleźć Z góry dzięki !!
  8. Zmienie pewnie przy okazji zmiany felg, miałem to robić na ten sezon, ale przez korone szykują się miesiące biedy, więc musiałem odłożyć w czasie
  9. Dzisiaj zabrałem się za malowanie zacisków + pranie tapicerki + zabezpieczenie skóry + woskowanie wnętrza Zaciski klasycznie na srebrno, długo zastanawiałem się nad jakimś kolorem, ale to może przy okazji zmiany felg coś pokombinuje. Pierwszy raz używałem też wosku do wnętrz no i efekt - jak widać wyżej - daje radę ja spróbowałem produktów od Manufaktura Wosku - Interior Finish HD Crispy Lemon Cookie - zapach mistrzostwo świata nawiasem mówiąc. Od razu udało się zrobić parę zdjęć wnętrza
  10. O to tego nie widziałem, myślałem, że wszystkie polifty mają H11
  11. Z tego co się orientuję to H11 i takie będę zamawiał, teraz jak środek świeci na biało, postojówki i tablica z tyłu na biało a przeciwmgłowe przy CLH na żółto to tragicznie to wygląda
  12. Kolejna rzecz, którą powinienem zrobić dawno, dawno temu -> Oświetlenie LED do wnętrza w końcu założone Żarówki zamawiałem u kolegi z Promotor Light Devices - wszystko idelnie pasuje, 0 blędów, ściemnianie działa. Teraz kolej na H11 w przeciwmgłowe Do bagażnika poprosiłem o najmocniejszy zestaw. Zdjęcia robione na identycznych ustawieniach apratu, żeby było dobrze widać różnicę w mocy i barwie światła
  13. Temat ogarnięty. Za szumy, buczenie i grzechotanie odpowiadały obydwa łożyska w kołach, po wyjęciu praktycznie rozpadły się w rękach. Łożyska wewnątrz skrzyni nie ruszałem. W końcu cisza i spokój ?Łożyska wymienione bez piast
  14. Udało się, temat rozwiązany! Jeszcze raz pojeździliśmy, nasłuchiwaliśmy szumów i stwierdziliśmy, że najpierw ogarniemy łożysko w kole. Strzał w 10, bo praktycznie rozpadło się w rękach. Po złożeniu wszystkiego w całość jazda testowa - lepiej, ale wciąż coś nie tak jak powinno. Dla sprawdzenia zobaczyliśmy stan łożyska w drugim kole i to również było w stanie agonalnym. Wymienione 2 łożyska i w końcu cisza podczas jazdy i hamowania. Półośka siedzi mocno. Mam zdjęcia łożysk to wrzucę potem u siebie w wątku żebyś mógł zobaczyć jak wyglądały
×
×
  • Dodaj nową pozycję...