Jump to content

Użytkownik007

Pasjonat
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Użytkownik007

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Jelenia Góra

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

510 profile views
  1. Witam, czy mógłby ktoś mi powiedzieć jak sprawdzić jakie mam zawieszenie? Chodzi mi o te oznaczenia 1bv 1 1be widzę ze przewijają się w postach a jestem przed wymiana amortyzatorow i zastanawia mnie to.. P.S. Będę wymieniał górne wahacze na SKV jak potestuje to dodam opinie na forum
  2. Chyba się nic nie dowiemy. Kolejny temat bez zakończenia... Ja coraz bardziej zastanawiam się nad zakupem nowej bo wali mi olej z odmy na stronę ssącą turbiny. Po wymianie oleju i przejechaniu 2500km na bagnecie polowa miedzy stanami a było max. Bartrk930 a jak u Ciebie ?
  3. Hej, po wymianie membrany jakaś różnica? Mniej olejem wali ?
  4. piotrsob1 Podmieniałem przepustnicę również i nic to nie dało, aktualnie jestem posiadaczem 3 szt zaworów EGR których podmiana tez nic nie wniosła (jeden z nich z końcówką AD spowodował iż auto lepiej reagowało na gaz). Ogólnie czeka już nawet nie kasuje bo za chwilę znów sie zapala (P0101), zawsze przy odpuszczaniu gazu i zjeżdżania z górki. Kupiłem też nowy przepływomierz PIERBURG i nic, zastanawiam się tylko czy ori BOSCH by nie załatwił sprawy ale już tyle mnie to kosztowało że strach kupować kolejny za 340zł... Może jest ktoś z dolnośląskiego kto jest w stanie ogarnąć temat? Chętnie bym do kogoś podjechał, oczywiście odpłatnie bo ja już nic nie wskóram. Szkoda że piotrsob1 mieszkasz tak daleko bo jak byś sam pogrzebał to może byś coś zaradził.
  5. udało sie komuś rozwiązać problem błędu p0101?? ja już podmieniałem: 3 przepływomierze 2 EGR-y i przepustnicę - nic to nie dało. Wcześniej czy później błąd wyskakuje, zawsze w momencie ściągnięcia nogi z gazu przy delikatnej jezdzie... Pomocy, proszę podpowiedzcie coś
  6. Piotrsob1 czy jak znajdę dawcę egr to muszę go jakoś adoptować czy wystarczy podmienić i ma działać ?
  7. Znalazłem nieszczelność między kolektorem wydechowym a turbo, pewnie od tej strony nie będzie ona miała związku z moim błędem ale i tak muszę to uszczelnić ponieważ piszczy mocno w pewnych zakresach obr. Ktos mi powiedział ze tam się skręca to na pastę do tłumików, na moje oko to trochę nie bardzo bo jak pasta stwardnieje i nadmiar poleci na łopatki turbo to może coś uszkodzić... Mi się wydaje ze tam jest uszczelka stalowa ale nie jestem pewny, nie pamietam i nie mam dostępu do etki aby sprawdzić. Czy ktoś może mi podpowiedzieć?
  8. Ok dzięki za informacje Wykluczam następny trop.
  9. Póki co nie mam skąd podmienić egr.. Rozebralem go dzisiaj i pytanie czy on powinien się blokować w pozycji całkowicie otwartej? Jak go otwieram częściowo to powrót zapewnia sprężyna natomiast jak go na maksa otworze to go przycina i muszę pchnąć aby wrócił. Chyba tak powinno być bo inaczej cały czas musiałby go trzymać napęd? Może ktoś wie? Może ktoś testował podobny? filmik poniżej:
  10. Zamiast odłączać kostkę EGR zaslepilem go, wyskoczyły błędy jak poniżej, oczywiście auto jedzie dobrze
  11. sprawdziłem tak: - zaślepilem rurę od przepływomierza puszka tuńczyka - zaslepilem przed przepustnica od wejścia odmy zainstalowaliśmy rurę z wentylem tendy pompowaliśmy około 1-1,2bara wiecej nie bo bałem się o rurę ta od przeplywki rozdymało ja... Ogólnie było ok minimalna nieszczelność w okolicy interkulera, delikatnie syczy ale minimalnie wiec to chyba nie ma żadnego znaczenia. wyczyscilem tez egr i to wszystko. Pisk przy około 1800obr dochodzi z okolic turbiny ale za holere tego nie idzie zlokalizować, machaliśmy tam przy filtrze wybebeszonych na zewnątrz i gazowaniu silnikiem ale nie sposób tego zdiagnozować. Ogólnie mam dosyć, nie jestem w stanie tego ogarnąć.. czemu na jednej przepływce wywala czeka, na drugiej szarpie ale nie wywala czeka, na trzeciej (nowa pierburg)szarpie i wywala czeka??? Po dopięciu egr jest ok Ja w tym się już pogubiłem
  12. Sprawdzałem niby dolot tak jak mówiłeś ale muszę to zrobić porządnie bo jednak piszczy gdzieś. ciekawe z ta rura tez muszę jakoś zweryfikować, tylko dojście tam jest wspaniałe...
  13. Odnośnie błędu p0101 widział ktoś z was ten filmik? https://youtu.be/Zwv_3slulIE koleś pokaZuje ze w rurze od turbo wyrabiają się te uszy za które zaczepia się pierścień zabezpieczający i rura pracuje w tym miejscu i ucieka ciśnienie (mniej więcej):
  14. Odłączyłem kostkę egr auto nie szarpie lepiej przyspiesza i ...mniej pali! Co do spalania to jutro będę mógł potwierdzić ale dziś zrobiłem standardowa trasę i spalanie mniejsze. Ale nie o spalanie tu chodzi, ogólnie mruga kontrolka świec żarowych i jest błąd nastawy potencjometra spalin czy jakoś tak. Same pozytywne efekty nie ma tez takiego chrobotania specyficznego no i nie wywala błędu prZeplywki p0101. OcZywiscie nie mogę tak jeździć, egra nie usune bo mam wymieniony dpf na JMJ i sZkoda by było go teraz zasyfic, chyba spróbuje czyszczenia Egra i zobaczę co dalej, jak nie pomoże to nie wiem... Musze jeszcze ponownie sprawdzić szczelność dolotu bo coś dziwnie piszczy i nie daje mi to spokoju
  15. A jakbym odpiął kostkę egr na próbę to byłby cały czas zamknięty ? Wtedy nie powinno szarpać, może to coś z egr-em.. Patrzylem na blok pomiarowy 003 to wartości odczytane z przeplywki zgadzają się z zadanymi wiec wyglada ze dobrze mierzy... Ogolnie grubsza sprawa muszę chyba jakiegoś magika w okolicy poszukać bo sam nie dam radę...
×
×
  • Create New...