Jump to content

Użytkownik007

Pasjonat
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Użytkownik007

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Jelenia Góra

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

655 profile views
  1. Dzieki za propozycję ale znacznie przekracza to mój budżet.
  2. Jak całkiem zaślepisz a nie wyłączysz programowo to będziesz miał błędy. Jeśli zdławisz kryzą z otworem to błędów nie będzie oczywiście jak odpowiednio dobierzesz średnicę otworu 9 +/-1mm
  3. Z moich doświadczeń mogę Ci podpowiedzieć abyś na próbę zaślepił całkiem zawór EGR blaszką i zobaczył czy dalej szarpie. UWAGA nie wiem jak będzie w BLB, natopiast w BPW wyskakuje check i mruga kontrolka świec żarowych, poza tym płynna jazda Całkiem najprościej odłączyć kostkę od EGR i też bedziesz widział czy ustały szarpnięcia. W PBW po odłączeniu kostki również choinka na desce ale poza tym silnik pracuje normalnie, zaznaczam że nie wiem jak będzie w BLB - to tylko podpowiedz aby znaleźć źródło problemu.
  4. Części wymieniałeś na nowe czy używki?
  5. Barti_ dzieki za informację - nawet bym na to nie zwrócił uwagi
  6. Bić pianę? Pytam o konkretne auto z ogłoszenia nic więcej. .
  7. Co Ty chłopie piszesz skoro nie znasz szczegółów mojego wyboru? Wkład finansowy zrobiony, mimo tego nowe niespodzianki wychodzą, kultura pracy inna, spalanie itd. nie wspominam o tym że między 8 a13 lat też jest różnica. Poza tym nie pytam czy warto zmienić tylko czy warto kupić to co wysłałem...
  8. Aktualnie mam B7 w Quattro i z mocnym wyposażeniem, czegoś takiego nie kupię w B8 na pewno ale myślałem np o czymś takim jak poniżej w linku. Przebieg 280tyś ale może pewniejszy, bo chyba 8letnie diesle o przebiegu poniżej 200tyś to w większości nie prawdziwe przebiegi. Rozrząd wymiania się co 210k chyba w 170konnym? Co myslisz o tym?: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-oryginalny-lakier-serwis-aso-s-line-ID6Dd3mJ.html
  9. Tylko co Ci da Vin, z tego Auto DNA nic ciekawego nie wywnioskowałem jak sprawdzałem 2 auta, poza wyposażeniem itd. Co do sprawdzenia auta np w ASO to też ciężko, byłem z VIN to powiedzieli że bez dowodu rej. i właściciela nic mi nie mogą powiedzieć :/ Ogólnie też szukam A4 rocznik 2012 (najchętniej bęzyna ponoć już nie ma problemu olejowego) mój budżet to około 40k- Biorąc pod uwagę jak się wkopałem z poprzednim A4B7 (kupiłem za 30 włożyłem jeszcze 15 a wszystko miało być tip-top) to nie wiem jak kupić aby auto nie miało 350tyś w rzeczywistości, tego na dobrą sprawę nie idzie sprawdzić chyba..
  10. Może ktoś coć powiedzieć na temat nowych silników Clean diesel 150 i 190KM ? Wyczytałem że maja dobre osiągi i bardzo ładną kulturę pracy ale ciekawe jak z żywotnością..
  11. Dzięki za odpowiedz. Powiedz mi tylko jeszcze czy po wymianie pojechałeś na sucho bez czynnika do napełnienia czy jak to rozwiązałeś?
  12. Kompresor kupowałeś nowy czy regenerowany? Po wymianie można jechać "na sucho" do serwisu aby nabili gaz? Osuszacz i zawór rozprężny też wymieniałeś? Jakie koszty jeśli mogę wiedziec?
  13. Swoją drogą, nie miałem nigdy nieszczelności, w zeszłym roku przy przeglądzie klimy nie było praktycznie żadnego ubytku to co moze być przyczyną zatarcia kompresora?
×
×
  • Create New...