Jump to content

Użytkownik007

Pasjonat
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Użytkownik007

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Jelenia Góra

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

399 profile views
  1. Piotrsob1 czy jak znajdę dawcę egr to muszę go jakoś adoptować czy wystarczy podmienić i ma działać ?
  2. Znalazłem nieszczelność między kolektorem wydechowym a turbo, pewnie od tej strony nie będzie ona miała związku z moim błędem ale i tak muszę to uszczelnić ponieważ piszczy mocno w pewnych zakresach obr. Ktos mi powiedział ze tam się skręca to na pastę do tłumików, na moje oko to trochę nie bardzo bo jak pasta stwardnieje i nadmiar poleci na łopatki turbo to może coś uszkodzić... Mi się wydaje ze tam jest uszczelka stalowa ale nie jestem pewny, nie pamietam i nie mam dostępu do etki aby sprawdzić. Czy ktoś może mi podpowiedzieć?
  3. Ok dzięki za informacje Wykluczam następny trop.
  4. Póki co nie mam skąd podmienić egr.. Rozebralem go dzisiaj i pytanie czy on powinien się blokować w pozycji całkowicie otwartej? Jak go otwieram częściowo to powrót zapewnia sprężyna natomiast jak go na maksa otworze to go przycina i muszę pchnąć aby wrócił. Chyba tak powinno być bo inaczej cały czas musiałby go trzymać napęd? Może ktoś wie? Może ktoś testował podobny? filmik poniżej:
  5. Zamiast odłączać kostkę EGR zaslepilem go, wyskoczyły błędy jak poniżej, oczywiście auto jedzie dobrze
  6. sprawdziłem tak: - zaślepilem rurę od przepływomierza puszka tuńczyka - zaslepilem przed przepustnica od wejścia odmy zainstalowaliśmy rurę z wentylem tendy pompowaliśmy około 1-1,2bara wiecej nie bo bałem się o rurę ta od przeplywki rozdymało ja... Ogólnie było ok minimalna nieszczelność w okolicy interkulera, delikatnie syczy ale minimalnie wiec to chyba nie ma żadnego znaczenia. wyczyscilem tez egr i to wszystko. Pisk przy około 1800obr dochodzi z okolic turbiny ale za holere tego nie idzie zlokalizować, machaliśmy tam przy filtrze wybebeszonych na zewnątrz i gazowaniu silnikiem ale nie sposób tego zdiagnozować. Ogólnie mam dosyć, nie jestem w stanie tego ogarnąć.. czemu na jednej przepływce wywala czeka, na drugiej szarpie ale nie wywala czeka, na trzeciej (nowa pierburg)szarpie i wywala czeka??? Po dopięciu egr jest ok Ja w tym się już pogubiłem
  7. Sprawdzałem niby dolot tak jak mówiłeś ale muszę to zrobić porządnie bo jednak piszczy gdzieś. ciekawe z ta rura tez muszę jakoś zweryfikować, tylko dojście tam jest wspaniałe...
  8. Odnośnie błędu p0101 widział ktoś z was ten filmik? https://youtu.be/Zwv_3slulIE koleś pokaZuje ze w rurze od turbo wyrabiają się te uszy za które zaczepia się pierścień zabezpieczający i rura pracuje w tym miejscu i ucieka ciśnienie (mniej więcej):
  9. Odłączyłem kostkę egr auto nie szarpie lepiej przyspiesza i ...mniej pali! Co do spalania to jutro będę mógł potwierdzić ale dziś zrobiłem standardowa trasę i spalanie mniejsze. Ale nie o spalanie tu chodzi, ogólnie mruga kontrolka świec żarowych i jest błąd nastawy potencjometra spalin czy jakoś tak. Same pozytywne efekty nie ma tez takiego chrobotania specyficznego no i nie wywala błędu prZeplywki p0101. OcZywiscie nie mogę tak jeździć, egra nie usune bo mam wymieniony dpf na JMJ i sZkoda by było go teraz zasyfic, chyba spróbuje czyszczenia Egra i zobaczę co dalej, jak nie pomoże to nie wiem... Musze jeszcze ponownie sprawdzić szczelność dolotu bo coś dziwnie piszczy i nie daje mi to spokoju
  10. A jakbym odpiął kostkę egr na próbę to byłby cały czas zamknięty ? Wtedy nie powinno szarpać, może to coś z egr-em.. Patrzylem na blok pomiarowy 003 to wartości odczytane z przeplywki zgadzają się z zadanymi wiec wyglada ze dobrze mierzy... Ogolnie grubsza sprawa muszę chyba jakiegoś magika w okolicy poszukać bo sam nie dam radę...
  11. Dodaje zdjęcie błędu. Co ciekawe porównałem poprzedni błąd sprzed kilku miesięcy i była dokładnie taka sama prędkość takie same natężenie przepływu jedynie ciśnienie doładowania minimalnie się różniło...
  12. Piotrsob1 wracając do mojej historii (post np 751) mam nowe wieści i powiem szczerze ze mam większy mętlik niż na początku... Może od początku: - od razu po zakupie auta (2017rok) auto szarpało przy delikatnej jeździe w okolicach 1800-2100 obr, czerpanie mocne i chrobotanie chyba zaworu egr -wymieniłem przepływomierz na nowy bosch, jak ręka odjął szarpanie ustało ale co jakiś czas wyskakiwał błąd miernika masy powietrza (niewiarygodny odczyt) -błędy wyskakiwały coraz częściej aż w marcu podmieniłem przepływomierz na podobny ale z audi tt 1,8turbo bezyna, zero błędów ale zaczęło znów szarpać i trochę jakby ożyło -dziś kupilem nowy przepływomierz pierburga, auto szarpie i po przejechanych 15km wyskoczył check engine... tragedia następna kasa wydana i lipa. Dodam ze to szarpanie wyglada tak ze jak jadę około 1800obr delikatnie próbuje przyspieszyć to jakby EGR zamyka/otwiera zamyka/otwiera i po przekroczeniu około 2200 już normalnie. Ogolnie pełne doładowanie turbo odczuwam dopiero po około 2300obr ale ten silnik w quattro chyba tak ma:( Co o tym wszystkim myśleć? Jakieś sugestie?
  13. Jak masz od kogo to podmień na próbę przepływomierz, ja miałem takie mocne szarpania i jakby wariował EGR (zamykał, otwierał), winny był przepływomierz
  14. super, dzieki. Widze po kształcie że mam pierwszy typ mostu, tam dochodzi jeszcze pierścień uszczelniający nr 15 chyba go też zamówię. A masz tam podane jaki olej idzie może? ponoć GL-5 80W90 1,5litra lub oryginalny VW G052145S2
  15. Wymieniał ktoś może uszczelniacz tylnego mostu od strony wału napędowego? Wydaje mi się że po odkręceniu wału będzie trzeba wyciągnąć oprawę z łożyskiem i dopiero dojdzie się do uszczelniacza ale nie mam ETKi a to co znalazłem w necie nie wiem czy akurat do mojego mostu się tyczy. Mam nadzieję że obejdzie się bez ściągania mostu... Z góry dzieki za pomoc
×
×
  • Create New...