Skocz do zawartości

Użytkownik007

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Użytkownik007

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu
  1. Użytkownik007

    BPW zmiana oleju

    Przecież pisałem Ci w poście #12 że spod tej wiązki musisz sprawdzić czy nie cieknie... Ja tak miałem leci dodatkowo po uszczelce głowicy szczególnie na stronę kolektorów bo ta strona jest niżej. Wytrzyj pod wiązka do sucha możesz psiknac odtluszczaczem do hamulców, przejedź parę km, jeśli znów mokro to napisz to powiem ci jak to zrobic.
  2. Mimo wyciagniecia kryzy bład znow sie pojawil wiec moge stwierdzic ze bład P0101 nie ma zwiazku z kryza przed EGR. Teraz postaram sie podmienić przepływomierz na próbę.
  3. Piotrsob1 wczoraj znów ten sam błąd, skasowalem, dzisiaj ponownie wiec chyba przepływka pada. Dla pewności wymontowalem kryzę przed chwilą i zobaczymy jak trochę pojeżdżę. Wydaje mi się że to nie przez nią ponieważ mam ja już z rok i błędy się pojawiały ale raz na 2-3miesiace... Przepływomierz kupowałem nowy że 2 lata temu widocznie jakiś trafiony. Swoją drogą ciekawe że błąd zawsze pojawia się w podobnych warunkach, obroty około 1400-1600 jazda delikatna.
  4. Daje się skasować i wraca po jakimś czasie. Zawsze wyskakuje w podobnych warunkach t.j. nie duża prędkość delikatna spokojna jazda poniżej 2000obr. Ostatnio po skasowaniu wyskoczyl ponownie na drugi dzień po dystansie około 80km.
  5. Szczelność dolotu sprawdziłem, nie ma dziur. Udało mi sie odczytać błąd za pomocą VCDS, wyglada to tak: Znaleziono 1 b31d: 000257 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 - 000 - niewiarygodny sygna3 Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 01110000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 255 Przebieg: 198802 km WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: Obroty silnika: 1554 /min Predkooa: 61.0 km/h Temperatura: 22.5*C Cionienie rzecz.: 1132.2 mbar Masowe n.przep3ywu: 21.33 g/s (bez jednostek): 1.30 Temperatura: 86.4*C Kody gotowooci: 1 1 0 0 0
  6. Przypomniałem sobie że ten błąd pojawił mi się jeszcze przed kryza (2 lata temu w drodze na wakacje) ale teraz bardzo czesto. Jak vcds sprawdzałem to był opis błędu "niewiarygodny sygnał masowego czujnika..." Jakoś tak, ale nr błędu nie pamiętam. Następnym razem postaram się sprawdzian vcds... Jak znajdę trochę czasu to spróbuje jakoś sprawdzić szczelność dolotu.
  7. Nr błędu P0101 - nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza -stały Odczyt zrobiony innym programem nie vcds.
  8. Jak sie podepne to sprawdze nr i podam. Mam problem z VCDS (zrywa mi połączenie) więc bede musiał znów gdzieś podjechać ale na pewno sprawdzę bo ostatnio coraz częściej musze jezdzic na kasowanie i denerwuje mnie to.
  9. Witam, mam kryzę w dolocie z otworem fi9 od kilku miesięcy ale często wyskakuje mi błąd przepływomierza "niewiarygodny odczyt czujnik masy powietrza" (ostatnio kilka razy w miesiącu). Czy to może być związane z kryza? Czy przepływomierz pada?
  10. Użytkownik007

    BPW zmiana oleju

    Znalazłeś wyciek? Sprawdź pod kostka od wiązki do pompowtryskow, z tyłu do głowicy wchodzi. Przyswiecisz dobrze latarka od strony kierowcy to zobaczysz, z tamtad wali pod waku i zalatuje tez po uszczelce głowicy....
  11. Użytkownik007

    B7 bpw

    Wałek albo dziura w szklance
  12. chyba dawno to kupowałeś bo ceny sie troche pozmieniały. Ten był od Wahlera droższym, Wahlera kupisz za 30PLN. Zaraz ktoś mi powie że reklamę robię - daleko mi od tego, po prostu nie lubie jak ktoś czyni regułę z przypadku (kupił trefny i twierdzi że tylko ASO)
  13. Co do termoststu to Ci podpowiem że ostatnio wymieniałem u siebie i nie musisz kupować ori z ASO (za prawie 200zł z oringiem) jak twierdzi bardzo wiele osób, ja zaryzykowałem i kupiłem z allegro za niecałe 40zł i trzyma 90 bardzo ładnie. Może jest większe prawdopodobieństwo że szybciej padnie ale nie jest tak że tylko ori a reszta na starcie są złe...
  14. tak myślałem że zaraz ktoś tak napisze, w prawdzie ciśnienia nie mierzyłem ale auto pali od strzała czy zimne czy ciepłe i nie kopci więc raczej pierścienie "w normie"
  15. Nie do końca taki pic, u mnie tak sadzi z odmy w dolot ze az przecieka między kolekrotem a glowica wiec puscilem odme w butelke aby sprawdzic ile tego bedzie. Po przejechaniu zaledwie 300km mam juz okolo kieliszek mazi... Wg mnie wszystko zalezy m.in. od tego jak sprawny jest separator w pokrywie - u mnie chyba szrot.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...