Użytkownik007

Pasjonat
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Użytkownik007

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Jelenia Góra

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    294 wyświetleń profilu
    1. Użytkownik007

      Nie do końca taki pic, u mnie tak sadzi z odmy w dolot ze az przecieka między kolekrotem a glowica wiec puscilem odme w butelke aby sprawdzic ile tego bedzie. Po przejechaniu zaledwie 300km mam juz okolo kieliszek mazi... Wg mnie wszystko zalezy m.in. od tego jak sprawny jest separator w pokrywie - u mnie chyba szrot.
    2. Użytkownik007

      Ja założyłem nowe fabrycznie turbo Garrett, obecnie mam przejechanie na nim około 25tyś. i też chrobocze szczególnie przy przegazowaniu na postoju/ schodzeniu z obrotów. Nie wiem czy było tak od początku bo jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Poza tym żadnych innych objawów - może po prostu tam ma byś i tyle. Na pewno nie jest to spowodowane luzem osiowy, ponieważ w starej turbinie takowy miałem i wirnik tarł po obudowie dawało to huczenie w pewnym zakresie obrotów "jakby sowa siedziała pod maską"
    3. Użytkownik007

      u mnie tez tak jest, wystarczy przegazować auto na postoju w okolicach 2tys. obr. i jest chrobotanie przy schodzeniu z obrotów. To może być dzwiek związany ze zmienną geometrią turbiny chyba powiązany, jak schodzi z obrotów ale ja mam nowe fabrycznie turbo jeżdżę na nim 2 rok więc się tym specjalnie nie przejmuje... Jedni piszą że może tak być i jeżdżą od lat tak a inni że za kilka dni sie turbina rozpadnie
    4. Użytkownik007

      To był przedni przegub. Dudniło szczególnie gdy auto "przysiadało" na nierównej drodze (wtedy półoś przesuwa się wzdłużnie w przegubie)
    5. Użytkownik007

      Co do poszarpywania jeżeli kryza nie pomoże,to mogę ci powiedzieć co było u mnie. Umnie nie było to lekkie szarpanie tylko mocne i najlepiej wyczuwalne przy lekkich wzniesieniach przy jeździe że stałą prędkością. Słychać było "szuranie" (to EGR się zamykał i otwierał na zmianę) a przyczyną tego wszystkiego był przepływomierz, on wpływa na pracę zaworu EGR. Po wymianie przeplywki jak ręką odjął do dzis, auto nie skacze jak kangur. Ewentualnie możesz sobie to tutaj przeczytać:
    6. Użytkownik007

      Witam, czy kryza przed EGR nie wpływa niekorzystnie na DPF? Przy kryzie mniej spalin jest ponownie dopalanych tym samym więcej idzie wprost na filtr DPF tak na logikę...
    7. Nie mam żadnych zastrzeżeń, pompa założona i jeżdżę ze spokojna głowa :-)
    8. Użytkownik007

      Czyli coś wyłapuje, na pewno masz czystszy silnik. U mnie między kolektorem dolotowym a głowica cieknie maź, jakby trochę oleju i woda, wymieniałem 2x uszczelkę i nic się nie poprawiło. Oleju ofziwo nie ubywa. Wkurza to bo w garażu na płytkach jest spocona plama, więc jedyny ratunek to OTC. Czytałem na forum VW że kolesie zmieniali pokrywę zaworów z odma, ale jednym pomagało innym nie. Drogi interes ogólnie bo nowa Ori pikrywa to kilka stówek. Co do dymu przy odpalaniu powiem ci że u mnie bardzo często przykapcalo jak tankowałem na Muller (nie twierdzę że mają źle paliwo, może inne dodatki stosuja i taka reakcja), od kilku miesięcy leje wyłącznie na bp i jest o wiele lepiej, sporadycznie coś tam dmuchnie moze ale nie czarny obłok ;-)
    9. Użytkownik007

      Jak tam,zainstalowane?
    10. Użytkownik007

      To chyba osuszacz powietrza z układów pneumatycznych, łączy się go w zespole układu przygotowania powietrza z reduktorem i naolejaczem. Ciekaweczy zda egzamin, pochwał się jak będziesz już coś wiedział
    11. Użytkownik007

      Misiek95 jaki oct będziesz zakładał, kupujesz coś czy wlasnoroba? Ja myślałem o czymś jak poniżej, dość drogi ale są dostępne z kroccami o większej średnicy (25mm) no i można by go czyścić od góry duża strzykawka bo spust od dołu będzie problematyczny. http://allegro.pl/zbiornik-odmy-oil-tank-catch-separator-odmy-tdi-20-i7103579246.html?reco_id=911b6745-ecfe-11e7-9ff1-246e9677f310&ars_rule_id=201
    12. Użytkownik007

      Spryskiwacze działają, poniżej opis, może komuś się przyda Zdemontowalem zderzak wyciągnąłem spryskiwacz i zanim go rozebrałem (co miałem zamiar uczynić) przyłożyłem zwykła pompkę do kół, jedno dmuchnięcie i sprysk się wysunął po czym powietrze poszło jedna i druga dyszą. Wykluczyło to niedomaganiem pompki o której mówi sporo osób. Okazało się iż winny był zagięty załamany przewód od trójnika zdjęcie poniżej. Niniejszym dziękuję wszystkim za podpowiedzi
    13. Użytkownik007

      ja za swojego (z BPW) dostałem 650zł ale trzeba poszukać bo byli tacy co dawali mi 400
    14. Użytkownik007

      Dzisiejsza próba bez powodzenia, nie miałem długiego torxa do dolnej śruby od lampy
    15. Użytkownik007

      O elektronice nikt tu nie pisze, ale może być odpowiednia kryza dobrana tak że dopiero po przekroczeniu pewnego ciśnienia się otwiera i płyn pryska, ciśnienie wzrasta po całkowitym wysunięciu się tłoczków ( bo tłoczek jest całkowicie wypełniony płynem) i wtedy następuje otwarcie... Tak to widzę, zaraz prawdopodobnie idę próbować dostać się do spryskiwacza przez wyciągnięcie lampy. Mam nadzieję że nic nie połamie...