Jump to content

Luk Wasky

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Luk Wasky

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Nowa Ruda

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Teraz i ja mam problem. Czy u mnie będą padnięte wszystkie przednie czujniki plus głośnik ? Od czego zacząć ?
  2. Kupilem czujnik Boscha i jest ok
  3. Witam. Czy jest jakiś sposób żebym bez ściągania przodu mógł samodzielnie sprawdzić ustawienie rozrządu na znakach w moim aucie ? W grupie 90 mam 0 ale 93 już +7. Dodam że przed wymianą rozrządu grupa 93 wynosiła -7. Co było robione- wymiana całego zestawu to co na pasku INA + NAPINACZ LANCUCHA SWAG bez wtyku, łańcuch SWAG i zdecydował się na wymianę obu wałków bo na wydechu był ząb ułamany a na ssącym zęby wydawały mi się ostre. Podobno przesunięcie na pasku walka wydechowego o ząb zmieni synchronizacje o 12 stopni ale wtedy będę miał -5 co nie mieści się w granicach normy. Co robić ? Walki idealnie nie chcą pokryć się na znakach(foto), są delikatnie w innym położeniu przestawiając 1 ząb na ssącym to odbiega bardzo sporo i jakby jest te 16 ogniw...
  4. Witam problem z gasnącym autem pierwszy objawy miałem 2 tyg temu auto zaraz po odpaleniu zgasło po kilkakrotnej próbie odpalania w końcu zapalił. Taka sama sytuacja zdarzyła się wczoraj oto co powiedział mi vag : 5 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Zaczac od czujnika walka tego pod filtrem ? Z góry dzięki za sugestie
  5. Witam jest to Audi A4 B7 BFB 163 km automat świeżo zakupiony http://vaglogi.pl/log-090_093_f090PJ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_F1hsg7.html http://vaglogi.pl/log-002_033_qcjyZ3j.html http://vaglogi.pl/log-003_020_lt55ndE.html
  6. Mam problem z pilotem. Koduję go sposobem ze przerecam zapłon z wciśnietym guzikiem na pilocie. Działa, otwiea, zamyka ale tylko 1-2 dni pozniej znowu musze kodowac od nowa. Co go boli? Spotkał sie ktoś ? Baterie w pilocie wmieniałem juz 2 razy
  7. Witajcie mam problem w swoim BEXie. Mam bardzo wysokie spalanie stukowe na poziomie 9 cf trankuję 95 tylko orlen w ostatnim czasie wymieniona przepływka Bosch świece bosch, wymieniłem rozrząd zestaw paska i łańcuch napinacz bez solenoidu + nowe wałki ssący i wydech bo stare miały pokruszone zęby, auto jeździło na jakimś kiepskim programie gdzie ruszony był tylko boost teraz wgrana seria, co jeszcze sprawdzić, w grupie 90 wartości latają jak starej kur*ie ząb od 4 do 7. Olej wymieniony na 10w60 (ale to chyba nie ma nic wspólnego ze stukami) niedlugo wrócę na 5w40 kompresja na kazdym cylindrze 11. Dolot szczelny sprawdzony kompresorem, zawór DV sprawdzony jest OK. Błędów brak. oto logi http://vaglogi.pl/log-090_093_iXU3DV.html http://vaglogi.pl/log-115_118_fYi9X.html http://vaglogi.pl/log-003_020_g5XAZh.html http://vaglogi.pl/log-002_033_TkYYy.html bardzo dużo w tej kwestii pomaga mi kolega Przem8 i Soul87 jednak chyba brakuje już pomysłów
  8. Dziś odebrałem auto od mechanika, miesiąc temu po logch wyszło że rozrząd jest przestawiony albo rozjechany po sciągnięciu pokrywy zaworów faktycznie- łańcuch roziciągnięty ze mało nie przepiłował osłony a zęby na wałkach też średnio do tego jeden znalazłem w misce. Więc naprawa- kupione 2 nowe (uzywki) wałki napinacz bez wtyku Swag i łańcuch też swag. Pasek rozrządu wymieniony tydzień temu. W grupie 90,93 odchył cały czas ( po kupnie auta, po wgraniu seryjnego softu wynosił -8). Dziś odbierałem auto to obroty leciutko falowały od razu mówię do mechanika ze może być źle poskładany rozrząd i trzeba zrobić synchronizację wałków on jednak twierdzi że synchronizacji nie zrobie ponieważ czujnik jest w napinaczu który wymieniłem a teraz jest bez wtyku. Pojeździłem 20 km moc niby jest nie szarpie a po przyjechaniu do domu przestał falowac (...) oto logi które robiłem dziś i ostatnio http://vaglogi.pl/log-090_093_sBA1lXu.html 11.12.2019 http://vaglogi.pl/log-090_093_eI8FR70.html 28.11.2019 Na seryjnym sofcie http://vaglogi.pl/log-090_093_82gtXNT.html pierwsze logi zaraz po kupnie cały czas jest -8 może to wina pomiaru? proszę o rady i sugestie
  9. Zobacz ofertę Wałek rozrządu BEX wydechowy Witam jak w temacie kupię wałek rozrządu do BEXa wydechowy może ktoś posiada ? Dodający Luk Wasky Wysłano 09.12.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  10. Witam jak w temacie kupię wałek rozrządu do BEXa wydechowy może ktoś posiada ?
  11. Te -8 może mieć wpływ na moc i kompresję ? Bo bieda 9 bar na każdym cylindrze
  12. Nie umiem czytać logów która to kolumna ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
  13. Dużo płaciłeś u tunera ? Mam auto po programie ale jak wsadziłem serie to muł straszny ma to jakiś związek z rozciągniętym łańcuchem? Też brakowało ci mocy przez te wałki ?
  14. Już sprawdzałem walki oba do wymiany zeby strasznie zajechane. Pokrywa przetarta od rozciągniętego łańcucha dziś zamówię napinacz bez wtyku i zrobię tak jak wszyscy sugerują. Chociaż kusi mnie żeby zostawić ten napinacz Ori tylko czy warto...
  15. Z tego co sie zdążyłem zorientować to wersje napinacza bez wtyku były motowane w 1.8t ale b5 nie wiem czy do b6 taki podpasuje a do b6 sa tylko z wtykiem
×
×
  • Create New...