Skocz do zawartości

Luk Wasky

Pasjonat
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luk Wasky

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Nowa Ruda

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

858 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Luk Wasky

1

Reputacja

  1. Kodowanie zrobione jednak dalej grzania nie ma
  2. W kodowaniu mam 0000 Bloki pomiarowe jak na zdjęciu przednia szyba nie zamontowana
  3. Witam Panowie zwracam się do was z wielką prośbą. Od jakiegoś czasu przestało mi działać ogrzewanie przedniej szyby . W vcds zero błędów jak włączam tylną to słyszę w okolicy bezpieczników cykanie i działa natomiast przòd lipa. Bezpieczniki sprawdzone . Nie działa również podgrzewanie lusterek. Wszystko rok temu działało. Dziś zauważyłem tak jakby ta funkcja nie była obslugiwana w sterowniku. Ktoś pomoże jak się do tego zabrać?
  4. Cześć od jakiegoś czasu mam problem z autem. Problem polega na tym że po odpaleniu auto pracuje nierowno czuć niespalone paliwo i swieci sie kontrolka EPC czasami z Check engine. Turbo nie dmucha wchodzi w tryb awaryjny totalny brak mocy. Czasami jest tak ze auto pochodzi 15-20 sekund i po zgaszeniu i odpaleniu problem znika auto mam moc i nie swieca zadne kontrolki tak jakby nigdy nic (coraz rzadziej). Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku bez zadnej zalezności czy popada czy słońce czy -10 czy +30. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia, zawór N75, zawor upustowy turbo, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa, wszysttko to co wywalił mi vcds a problem dalej jest. Proszę o jakieś rady. Właśnie zauważyłem ze napięcie niskie przy wszystkich błędach, może w tym kierunku ? Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Kodowanie: 010C0003180F0120 Kod serwisu: WSC 00191 264 15243 VCID: 2F6DA6BBBE1D45FEBB-807A 5 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 002 - Zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 194 /min Obci¹¿enie: 76.8 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 10.287 V 000051 - Zawór obejœciowy turbosprê¿arki P0033 - 004 - Usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciœnienia do³adowania (N75) P0245 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 008852 - Zawór regulacyjny ciœnienia paliwa (N276) P2294 - 004 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 403 /min Obci¹¿enie: 65.1 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 11.049 V 005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30 P1602 - 002 - Napiêcie za niskie - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 0 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 0 /min Obci¹¿enie: 0.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: -40.0*C Temperatura: -40.0*C Ciœnienie rzecz.: 0.0 mbar Napiêcie: 0.000 V Kody gotowoœci: 0010 0100
  5. Cześć tak jak w temacie posiada ktoś może schemat wiazki silnika do Audi A4 B7 2007r 2.0 TFSI BWE 200 km. z góry dziękuję.
  6. Cześć ostatnio wymieniałem tuleje tylnej belki w A4 B5. Po wymianie chciałem pojechać na geometrię i mi powiedziano że tulejki są przekręcone belce. Proszę o pomoc najlepiej zdjęcie jak ta tulejka ma "siedzieć" w belce. Z góry dziękuję
  7. Witam tak jak w temacie wszystko działało jeszcze tydzień temu i nagle brak . Czy wszystko jest jakoś ze sobą połączone, miał ktoś coś podobnego ? Sprawdzę coś vcds ?
  8. Człowiek się całe życie uczy myślałem że torsen jest w dyfrze z tyłu do dyferencjału ten sam olej ? Dev miałbym do Ciebie jeszcze pytanie w sumie to Ty mnie przekonałeś do fsi turbo
  9. 3.5l w dyferencjale ? Az tak dużo ?
  10. Więc Panowie ravenol 75w140 czy Castrol? Zdecyduje się na wymianę tego oleju bo nie wiadomo tak naprawdę czy tam jakiegoś ubytku nie ma
  11. Cześć Panowie mam pytanie. Od roku posiadam A4 B7 tfsi BWE Quattro i cały czas zastanawia mnie czy to jest normalne że podczas spokojnego ruszania na pełnym skręcie czuc takie bardzo delikatne jakby tarcie opon o asfalt ? Podczas normalnej jazdy jest ok dzieje się to przeważnie podczas parkowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...