Jump to content

arek_cccp

Pasjonat
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About arek_cccp

Informacje

  • First name
    Arkadiusz
  • Location
    Stojowice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,326 profile views
  1. arek_cccp

    Wyciek..

    Spalanie 9l przy śr 180km, nie jeden chciałby mieć takie co do tematu no to uszczelka/szczeliwo do zrobienia, ale tak naprawde to umyłbym najpierw silnik bo takie zapocenia to norma w brudnych silnikach ^^ generalnie nic groznego, jak juz postawiels na wymiane, to dopytaj mechanika czy sruby sa jednorazowe czy nie, bo pamietam ze ktores byly i nie jestem pewien czy te od pokrywy czasem ...
  2. Ma ktos zbednego starego vcdsa i chcialby sie pozbyc ? Odkupilbym do b7, bo moj przepadl gdzies.
  3. Normalne spalanie jak na automat w mieście na krótkich odcinkach
  4. arek_cccp

    B7 Crew

    Właśnie czytam ten temat , widzę cena sporo niższa od AP, ciekawa opcja.
  5. arek_cccp

    B7 Crew

    Panowie na jakich gwintach jeździcie w b7 i jakie opinie macie? Szukam czegoś do swojego tfsi
  6. w 2.0TFSI w b7 jest jedno turbo tylko
  7. Jestem ciekaw kiedy się to wróci, to lpg przekładka i zrobienie tego 2.7bit jego bolączek i podstawy (bo za stary motor raczej gówno dostaniecie) ;), ile Wy jeździcie km rocznie? Samo wrzucanie 2.7bit rozumiem jak najbardziej ale nie z powodu gazu tylko z potencjału do modyfikacji.. ale, żeby wrzucać 2.7 bit i robić lpg i soft to słaby pomysł. Koszty w uj, nie lepiej poszukać 1.8T w b7 ? A jak robisz duże przebiegi to pomyśleć nad 3.0tdi. Choć silnik też kosztowny. BTW jest gotowy projekt ww użytkownika to odezwij się do niego cena okey jeśli wszystko igła .
  8. Znam parę przypadków, gdzie pompa padła bez żadnych sygnałów lecz przeważnie były to motory w leonach a3 i golfach a nie w b7 gdzie silnik jest wzdłużnie, lecz pompa jest praktycznie ta sama, chyba inny smok miała nie pamiętam teraz. Co do trwałości, jak najbardziej uważam, że interwał wymiany oleju jest kluczowy przy takiej pompie jak i reszcie. Max co 15yś. Ja miałem pompe z przebiegiem 210tyś i wyglądała jak nowa (wymiana co 10tyś km oleju)... Sama pompa raczej nie była wymieniana nigdy, osobiście zdziwiłem się, teraz mam tą z 1.8T, zmieniłem bo miałem podejrzenia, że wałki balansujące się odzywają. Dziwne stukanie lekkie bardzo ciche na bardzo rozgrzanym silniku. Aczkolwiek to coś innego musiało być, bo po wymianie się nie zmieniło, stara pompa jeździ jeszcze w innym aucie do dziś zapewne. Co do wymiany pompy po kupnie, jeśli znamy i jesteśmy pewni auta to można zaryzykować. Przebieg też tutaj jest ważny. Plus jest taki, że taka wymiana na 1.8T wychodzi za darmo i jeszcze olej zmieni w tej kasie po sprzedaży starej sprawnej pompy z 2.0Tfsi okolice 1500-2000zł
  9. Niestety raczej ciężko jest określić padającą pompę, z reguły ona rozlatuje się od razu i jest motor zatarty. Po prostu loteria.
  10. Fis wyświetli komunikat dopiero, gdy ciśnienie spadnie drastycznie poniżej normy, więc czasami może być za późno i nie ma co czekać na fis. Pompy w tfsi są podwyższonego ryzyka to prawda i najlepiej wrzucić taką z 1.8T jesli się zostawia auto na dłużej. A jeśli chodzi o to, że to słychać bardziej na rozgrzanym silniku niż na zimnym to tylko dlatego, że ten łańcuch się rozciąga pod wpływem ciepła jak to metal i ma luz, uderza o pokrywę stąd inny dźwiek i w sumie to tyle.
  11. Nie do końca tak jest.. może w Twoim przypadku spadek ciśnienia oleju przyśpieszyło zużycia napinacza albo po prostu zbieg wydarzeń. Jest masa innych przypadków, gdzie pompa jest zdrowa, ciśnienia trzyma jak szalona a i tak napinacz jest do wymiany z łańcuszkiem. Między innymi u mnie tak było czy też u gregora z tego co pamiętam w a3, oraz w kilku innych b7 z tego forum.
  12. GTPerformance wypożycza blisko Krk jest więc możesz podjechać do niego.
  13. arek_cccp

    Spalanie oleju

    Nie jest to normalne bo mój tyle nie bierze. 3l oleju to na 2 lata się dolewa albo i na 3
  14. Pompa w baku do sprawdzenia pewnie już padać zaczyna stąd błąd niskiego ciśnienia paliwa. Kanał bodajże 102 na vcdsie obciążenie na rozgrzanym poniżej 60% powinno być.
×
×
  • Create New...