Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0T by daglas garage, 307km/401nm, hydrografika, cai...


daglas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Przyszła pora żeby pochwalić się nowym nabytkiem. Póki co fotek mało bo nie było czasu kilka rzeczy jest do ogarnięcia przy aucie. Szukałem tej samej wersji z 1.8T ale bardzo ciężki temat, przez 2 miesiace jak szukałem była zaledwie jedna sztuka ale uciekła mi niestety albo i stety :)

Co zmienione względem serii

Mechanicznie:

- wtryskiwacze z audi s3 8P

- downpipe

- Gwint KW

- turbo hybryda by Geremi

- customowy dolot - oslony termiczne dg+ filtr stozkowy pipercross

- Zegar depo 4w1 ( boost, ciśnienie i temp oleju, volt)

- wycięte środkowe wydechy + poszerzenie za downpipem

-  Fmic

- Program na 308 KM i 401NM

Wizualnie:

- gałka a5,

- obszyta i przerobiona kierownica,

- dokładka zderzaka przedniego cupra,

- halogeny na żółto

- alu oz superleggera 18"

- projektory w drzwiach

- hydrografika dg

Co do planów na auto ... wszystko wyjdzie w praniu :)

Filmik z prac nad stage 3

 

received_2235631986476910.jpeg

received_2235632056476903.jpeg

received_2235632129810229.jpeg

received_2235631879810254.jpeg

received_2235631909810251.jpeg

received_2235573586482750.jpeg

received_2235637413143034.jpeg

received_592952017794443.jpeg

received_1980312865366476.jpeg

received_1062866250541664.jpeg

received_203113990617600.jpeg

received_530761470774608.jpeg

received_330228544238741.jpeg

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Gratuluję zakupu :D

Miło widzieć czarne B7 z BGB na forum :D 

Fajny motor+napęd+skrzynia no i b.bogata opcja.

Na początek polecam sprawdzić kluczowe kwestię:

-Kiedy miał wymieniany rozrząd?

-czy miał naprawianą bolączkę TFSI 1 generacji czyli napinacz zmiennych faz rozrządu + łańcuch no i

przy okazji szklankę popychacza?

- czy czyszczony był nagar w dolocie?

BTW. Przy okazji wymiany oleju wypłucz dotychczasowy i zalej 5W40 o specyfikacji VW 502 00 (istotne przy TFSi)

PS. Dobry pomysł z wkładką pipercross.

Jeśli interesują cię sugestie odnośnie downpipe'a, wydechu, fmic-a itp.

prośba o kontakt na priv.

PS. Wpadaj koniecznie na warszawskie spoty klubu A4 we wtorki o 19 (w zimę: Arkadia, na -2, sektor H)

Pozdrawiam

 

 

 

 

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, black4 napisał:

Witaj, 

Gratuluję zakupu :D

Miło widzieć czarne B7 z BGB na forum :D 

Fajny motor+napęd+skrzynia no i b.bogata opcja.

Na początek polecam sprawdzić kluczowe kwestię:

-Kiedy miał wymieniany rozrząd?

z 12 tys km temu

-czy miał naprawianą bolączkę TFSI 1 generacji czyli napinacz zmiennych faz rozrządu + łańcuch no i

przy okazji szklankę popychacza?

ten napinacz z tyłu z łancuszkiem ?

- czy czyszczony był nagar w dolocie?

wlasnie o to mi chodzi - dolot i zaworry ssace

BTW. Przy okazji wymiany oleju wypłucz dotychczasowy i zalej 5W40 o specyfikacji VW 502 00 (istotne przy TFSi)

plukanka liquid moly i motul 5w40 juz czeka :)

PS. Dobry pomysł z wkładką pipercross.

Jeśli interesują cię sugestie odnośnie downpipe'a, wydechu, fmic-a itp.

prośba o kontakt na priv.

PS. Wpadaj koniecznie na warszawskie spoty klubu A4 we wtorki o 19 (w zimę: Arkadia, na -2, sektor H)

Pozdrawiam

jak się ogarne ze wszystkim to pewnie wpadne ;) Duzo osób przyjeżdża ?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

"ciekawy" nabytek trzeba przyznać. Ogarnij i sprawdź co black4 pisze i niech się sprawuje bezawaryjnie :wink:

To jest ori sline zewnętrzy czy dokładany ? Rude stołki widać  że były już dokładane i felgi do nich pod kolor :wink:

Te kółka to masz prawdziwki Roti czy repliki ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, qruku napisał:

Cześć,

"ciekawy" nabytek trzeba przyznać. Ogarnij i sprawdź co black4 pisze i niech się sprawuje bezawaryjnie :wink:

To jest ori sline zewnętrzy czy dokładany ? Rude stołki widać  że były już dokładane i felgi do nich pod kolor :wink:

Te kółka to masz prawdziwki Roti czy repliki ?

Pozdrawiam

nie wiem czy ori czy dokładany a co to za różnica ? z tymi fotelami to dobra zagwostka ... nie wiem czy była możliwość wyboru takiej skóry na fotel ? Dodatkowo i plecy foteli są w tym kolorze i nie jest to lakierowane więc chyba nikomu by się nie chciało odlewu robić więc może taka opcja wyjechała. Co do felg firmy ASA z tego co wiem to robia na licencji bbs.

Teraz przejrzałem jeszcze dokładnie dokumenty z niemiec to duży serwis był robiony przy 171 rozrzad, komplet hamulcy, oleje, filtry, itd itd. Ogólnie auto ma pełną historie z wpisami średnio co 15 tyś km więc jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, daglas napisał:

nie wiem czy ori czy dokładany a co to za różnica ?

Wydaje mi się że kupując auto za tyle siana warto sprawdzić jaki był oryginalny a na ile został już zmodzony. Minuta roboty, wystarczy zerknąć w kody na wlepce. Przy ori sline powinieneś mieś E4J.

Odnośnie foteli przypuszczam że ktoś wymienił bo boczki są ciemne a raczej one są w kolorze foteli.

Oczywiście to są niuanse, najważniejsze żeby samochód dobrze służył bo wersję z manualem i Q masz fajną :)

Powodzenia w dalszych modach :thumbup1:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, qruku napisał:

Wydaje mi się że kupując auto za tyle siana warto sprawdzić jaki był oryginalny a na ile został już zmodzony. Minuta roboty, wystarczy zerknąć w kody na wlepce. Przy ori sline powinieneś mieś E4J.

Odnośnie foteli przypuszczam że ktoś wymienił bo boczki są ciemne a raczej one są w kolorze foteli.

Oczywiście to są niuanse, najważniejsze żeby samochód dobrze służył bo wersję z manualem i Q masz fajną :)

Powodzenia w dalszych modach :thumbup1:

 

 

Z tego co widze w necie to te fotele byly w wersji indywidual i z czarnymi boczkami wiec tutaj by sie zgadzalo a co do s line to dla mnie bez roznicy czy ktos zalozyl czy z fabryki tak wyjechal bo efekt jest ten sam aczkolwiek sprawdze to znie ciekawosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Koniecznie sprawdź czy poprzedni właściciel wymieniał ten nieszczęsny napinacz z tyłu silnika z łancuszkiem.

Nieserwisowany potrafi narobić problemów i kosztów...

Jeśli nie to zrób to i przy okazji wymień szklankę popychacza. 

Nagar w dolocie powinno się czyścić po ok. 120 tys. przebiegu, także jeśli nie był czyszczony warto to zrobić.

Mogę udostępnić namiar do sprawdzonego mechanika na priv.

Tak, wypłucz dotychczasowy olej zwłaszcza jeśli nie ma pewności co było zalane a  liqui moly i motul 5w40 to bdb. wybór :D

Wnętrze rzeczywiście masz b.oryginalne.

Najprawdopodobniej poprzednik wrzucił fotele z audi exclusive :D

To czy dokładany S-line czy nie to nieistotne, ważne, że masz na pokładzie to co chciałeś,

PS. Wpadaj na spoty pogadamy, przyjeżdża sporo osób no i nowi klubowicze ciągle dołączają :D

Dużo frajdy z auta życzę,

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, black4 napisał:

Witaj,

Koniecznie sprawdź czy poprzedni właściciel wymieniał ten nieszczęsny napinacz z tyłu silnika z łancuszkiem.

Nieserwisowany potrafi narobić problemów i kosztów...

Jeśli nie to zrób to i przy okazji wymień szklankę popychacza. 

Nagar w dolocie powinno się czyścić po ok. 120 tys. przebiegu, także jeśli nie był czyszczony warto to zrobić.

Mogę udostępnić namiar do sprawdzonego mechanika na priv.

Tak, wypłucz dotychczasowy olej zwłaszcza jeśli nie ma pewności co było zalane a  liqui moly i motul 5w40 to bdb. wybór :D

Wnętrze rzeczywiście masz b.oryginalne.

Najprawdopodobniej poprzednik wrzucił fotele z audi exclusive :D

To czy dokładany S-line czy nie to nieistotne, ważne, że masz na pokładzie to co chciałeś,

PS. Wpadaj na spoty pogadamy, przyjeżdża sporo osób no i nowi klubowicze ciągle dołączają :D

Dużo frajdy z auta życzę,

Pozdrawiam

 

Rozkodowalem calosc ... fotele wyhechaly tak z fabryki co do s line zewn to go nie bylo. Cala reszta zgadza sie ze stanem faktycznym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szklanka pompy i pompa oleju  na pierwszy ogień,  pompę najlepiej odrazu wrzucić inna np z 1.8 t bo wszystko w tych autach leci z powodu niskiego ciśnienia oleju, lancuch jak nie grzechocze można zostawić choć mój przy 200 tys juz dzwonił. Ogólnie zrobisz pod 250KM samym softem, ja nam sportowy kat i turbo hybryde I 295 kuni wyplul. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jarek920 napisał:

Szklanka pompy i pompa oleju  na pierwszy ogień,  pompę najlepiej odrazu wrzucić inna np z 1.8 t bo wszystko w tych autach leci z powodu niskiego ciśnienia oleju, lancuch jak nie grzechocze można zostawić choć mój przy 200 tys juz dzwonił. Ogólnie zrobisz pod 250KM samym softem, ja nam sportowy kat i turbo hybryde I 295 kuni wyplul. 

Wiesz moze gdzie sie znajduje czujnik cisnienia oleju ? Sprawdzilbym najpierw jakie cisnienie pompa daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prawej strony silnika w okolicach filtra oleju ja u siebie mam ciasno bo mam tam jeszcze webasto ale I tak idzie to odkręcić od góry. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, jarek920 napisał:

Z prawej strony silnika w okolicach filtra oleju ja u siebie mam ciasno bo mam tam jeszcze webasto ale I tak idzie to odkręcić od góry. 

 

Przeszukalem, wszedzie patrzylem i chyba niema :D za to jest w misce jakis czujnik  plaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, daglas napisał:

za to jest w misce jakis czujnik  plaski

Tam masz czujnik poziomu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, afroo. napisał:

Tam masz czujnik poziomu oleju.

Moglby ktos zrobic zdjecie bo naprawde patrzylem chyba z kazdej strony i nie moge go namierzyc ?

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz  w google "A7 b7 tfsi dodatkowy czujnik ciśnienia oleju", i ci wyskoczy jakoś gość to ogarnął na elektrod zie to jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja juz przewertowalem temat, wiem ze czujnik jest wkrecany na gwincie m10/1 na elektrodzie tez widzialem jak to zrobil ze wyszedl z bloku na gumowym wezu i tam w trójnik wpiął dwa czujniki ale nadal niemoge tego znalezc... :/

 

Edit: udalo sie, znalezc po wlozeniu lusterka w komore :)

Edytowane przez daglas
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...