A4B7Sportline Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 (edited) Wczoraj po dłuższej trasie (w sumie ponad 500 km autostrada) zajrzałem sobie pod maskę, żeby sprawdzić profilaktycznie czy wszystko gra. Zauważyłem wyciek w okolicach uszczelki i śrub. Z drugiej strony silnik jest czyściutki i tylko tutaj są lekkie zabrudzenia. Zapisałem na najbliższy termin do mojego mechanika ale z ciekawości piszę jeszcze tutaj. Przy okazji mam wrażenie, że silnik pali nieco więcej. Wcześniej na trasie miałem spalanie 7,5 l przy średnio 120 km/h a teraz nie mogłem zejść poniżej 8,9 ale średnią prędkość miałęm 180 km/h, więc może dlatego. Silnik chodzi równo bez zarzutów. Edited January 29, 2019 by A4B7Sportline
Langista Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 Wycieki przy tej uszczelce to norma kiedy siedzi jeszcze ori. Niech mechanik wymieni uszczelkę i powinno być wszystko ok.
HOLMATRO Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 1 godzinę temu, A4B7Sportline napisał: nie mogłem zejść poniżej 8,9 ale średnią prędkość miałęm 180 km/h, więc może dlatego. Nie łykam 1
arek_cccp Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 (edited) Spalanie 9l przy śr 180km, nie jeden chciałby mieć takie co do tematu no to uszczelka/szczeliwo do zrobienia, ale tak naprawde to umyłbym najpierw silnik bo takie zapocenia to norma w brudnych silnikach ^^ generalnie nic groznego, jak juz postawiels na wymiane, to dopytaj mechanika czy sruby sa jednorazowe czy nie, bo pamietam ze ktores byly i nie jestem pewien czy te od pokrywy czasem ... Edited March 3, 2019 by arek_cccp
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now