Skocz do zawartości

pesieka

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pesieka

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Żyrardów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pesieka

0

Reputacja

  1. Witam, Nawiązując do tematu skrzyni Multi.. u mnie taka sytuacja: na zimnej skrzyni jest bez większych zarzutów i jedzie ładnie - jak tylko dostanie temperatury to ruszając z postoju przy zwiększaniu prędkości zaczyna szarpać (takie wyczuwalne przejście lub zmiana biegu). Zaobserwowałem jeszcze coś takiego że gdy jadę sobie spokojnie tak miedzy 80 -100 km/h (na wolnych obrotach) to na obrotomierzu widoczne jest jakby falowanie silnika i jednocześnie czasami jakby skrzynia nie mogła się zdecydować czy jechać na 6 czy 7 biegu. Wybierając biegu manetkami tj manualnie jest w miarę przyzwoicie. Dzisiaj zrobiłem wstępne pomiary i adaptacje (chociaż nie pomogło) podczas jazdy jest wciąż problem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale na postoju przy zmianie pozycji biegów jest przyzwoicie (nie ma jakiś wyczuwalnych oporów i szarpaniny). Na pewno wg mnie olej do wymiany. Trochę poleciałem sobie a powinienem to zrobić 20 000 temu ale cóż. Ciekawostka - dzwoniłem do jednego mechanika co się zajmuje automatami i powiedział że przy tych objawach nie wymieniać oleju bo się skrzynia szybciej rozkraczy🤔. Co Wy na to? Prośba o sprawdzenie pomiarów. Jeśli coś by tam brakowało to zrobię jeszcze raz. LOG-02-010-011-065.CSVLOG-02-010-011-013.CSV Dzięki ! Pozdrawiam
  2. Dziękuję BARDZO za informację i pomoc. Jutro się za to wezmę i prześle wyniki.
  3. Cześć ! Dzięki za kontakt. Czy to może być przyczyna nierównej pracy silnika ? Podpowiedz proszę mam kręcić w lewo by zejść z 3.4 na 1.8-2.0 ATDC
  4. Cześć Coś już ustaliłeś bo jestem ciekawy co się tam u Ciebie zadziało?
  5. Cześć! Wracam z tematem. Podczas jazdy czuć nierówną pracę silnika. Można to też zaobserwować na obrotomierzu. Wstępnie zaczynam od pompy. Prośba. Czy może ktoś z kolegów ocenić logi? Z góry dziękuję LOG-01-004-xxx-xxx.CSV
  6. Cześć Szukam firmy która zrobiłaby regenerację odbłyśników b7 ksenon skrętne w mazowieckim. Możecie kogoś polecić? Pozdrawiam Piotr
  7. Nie miałem czasu wcześniej pisać. Udalo sie bez plaka. Dodatkowo wymienilem filtr paliwa przy okazji i podłączyłem pąpkę zlecialo 5 L dalej odpowietrzanie przewodow od wtryskow i poszło [emoji16][emoji1]. Mam w planie wymienić jak będę mial trochę czasu odmę i czyszczenie egr więc temat opanowany. Na całe szczęście pompa wtryskwa nie padła [emoji36] Wysłane z Samsung oraz Tapatalka
  8. No i bez zmian. Rano odpowietrzanie i nie działa. Wysłane z Samsung oraz Tapatalka
  9. Cześć Zrobiłem odpowietrzanie wg instrukcji ale trochę mnie niepokoi że zbyt mocno się przelewa paliwo przez pompę wtryskową już po podłączeniu pompy ze zbiornika. Czy to oznacza że pompa padła? Była taka sytuacja ze odkręciła się śruba do pomiaru ciśnienia w pompie wtryskowej podczas jazdy i wyciekło paliwo samochód się zatrzymał. Laweta i następnego dnia dokręcenie śruby i odpowietrzanie https://youtu.be/nQ9LdZvGzY4 Co wy na to? Niestety po odpowietrzeniu przewodów wtryskowych samochód nie chce zapalić kreci się ale nie odpala.
  10. Cześć Zrobiłem odpowietrzanie wg instrukcji http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=56013 ale trochę mnie niepokoi że zbyt mocno się przelewa paliwo przez pompę wtryskową już po podłączeniu pompy ze zbiornika. Czy to oznacza że pompa padła? Była taka sytuacja ze odkręciła się śruba do pomiaru ciśnienia ( tak mi sie wydaje że po to tam jest )w pompie wtryskowej podczas jazdy i wyciekło paliwo samochód się zatrzymał. Laweta i następnego dnia dokręcenie śruby i odpowietrzanie https://youtu.be/nQ9LdZvGzY4 Co wy na to? Niestety po odpowietrzeniu przewodów wtrysków samochód nie chce zapalić kreci się ale nie odpala. po podłączeniu do vcds mam takie błędy 01442 - Wypadanie zapłonów spowodowane brakiem paliwa 35-00 - - 17977 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45) P1569 - 35-00 - niewiarygodny sygnał Wysłane z Samsung oraz Tapatalka
  11. kurde właśnie sobie uzmysłowiłem że źle odpowietrzyłem. nie zacisnąłem przewodów przed i za filtrem ( drugie odpowietrzanie w pośpiechu za pierwszym razem pompa ze zbiornika nie podawała paliwa było go zbyt mało i musiałem dolać) oby to przy kręceniu rozrusznikiem źle nie wpłynęło na pompę.
  12. Odpowietrzyłem pompę wg instrukcji http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=56013&start=0 i nie odpalił. Dodatkowo jak na złość akumulator się rozładował. Może coś źle zrobiłem więc jeszcze raz zrobię odpowietrzanie jak nie ruszy to nie wiem co jest wyskoczyły mi dwa błędy 01442 - Wypadanie zapłonów spowodowane brakiem paliwa 35-00 - - 17977 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45) P1569 - 35-00 - niewiarygodny sygnał
  13. Witam, Zdarzyła mi się taka sytuacja że podczas jazdy wykręciła się śruba z bocznej części pompy przez co wyleciało sporo paliwa. Samochód zwolnił i zgasł. Bardzo dziwna sprawa ze się odkręciła:huh: ale cóż. Chciałbym się dowiedzieć do czego jest ta śruba i w związku z wykręceniem się tej śruby czy mogły powstać jakieś usterki. na zdjęciu poniżej widać stronę z której wykręciła się śruba dalej otwór po śrubie i sama śruba która leży na bloku silnika wstawiłem schemat ale nie wiem czy to jest ta pompa za to śruby wyglądają na te same. Do czego one służą? Z góry dziękuję za odpowiedzi Piotrek
  14. Dzięki Wysłane z Samsung oraz Tapatalka
  15. Cześć Czy wie ktoś co sie psuje? Czasami dziala dźwięk kierunkowskazu a czasem nie. Ogólnie kierunki pokazuje na zewnątrz i na desce tylko czasem brak dźwięku. Jaka może byc przyczyna? Wysłane z Samsung oraz Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...