Skocz do zawartości

MichałK.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichałK.

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    sochaczew

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MichałK.

1

Reputacja

  1. Koniecznie kup taką taśmę do 350*C !!!, bo są do 80*C, 150*C, 250*C Możesz spróbować taką folię lekko spolerować, raz miałem taką folię co dało się spolerować prawie na lustro!!! jak by nie było to aluminium... np: http://allegro.pl/tasma-aluminiowa-do-350-c-50x50m-kominkowa-i5747028574.html
  2. Chyba trafiłeś na lipną folię i to bardzo... Ja obklejałem (akurat mija 3 lata - została mi z montażu kominka, który grzeje ponad 8lat i też jest w idealnym stanie - folia oczywiście) pierwszy post prawy odbłyśnik i świeci do dziś - poprawa bardzo zauważalna, lewy wypolerowałem (jak ktoś pisał) i d*pa. Jakoś pod koniec roku wyjmowałem i wyglądał jak po obklejeniu.
  3. Dla mnie to jest kwestia mocowania żarnika - reszta to samo.
  4. Ciekawa opcja chyba i ja się skuszę, bo powoli przestaje widzieć gdzie jadę hehe. Michał - podesłał byś fotki jak światła świecą w nocy Takie na szybko bo zimmmmno... i za duży ruch na drodze,
  5. Są dwie opcje: jedna olać - i tak trzeba dbać o czystość świateł, jest dosłownie parę dni w roku z kiepską aurą co spryskiwacze mają znaczenie, a druga to taka że można sobie to założyć - zbiorniczek przystosowany jest pod dwie pompki (ale chyba po lifcie) plus dysze np: mgłowe i zaworek zwrotny, trochę to wizualnie nie pasuje ale coś za coś...
  6. Żarnik jak żarnik 15 - 20zł, a wypalony odbłyśnik... Brat też ma HIDy chyba z 5lat i jakiś rok temu zmienił dopiero żarniki. Nie ma co peniać. Światła świecą jak oryginał...
  7. Ja korzystam 3,5 roku, koleś co kupiłem od niego auto też trochę lat na nich jeździł (jedynie co zmieniłem ja to żarniki bo były 8000k - kaszana, wszystko na niebiesko... a jak deszcz popadał... kaplica) do tego mam założony moduł do dziennych w długich światłach (ponad 2 lata). dokładnie ten : http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-do-jazdy-dziennej-drl01-gnd-i5898331948.html Nawet się nie zastanawiaj...
  8. np: http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-super-slim-h7-xenony-ksenon-fv-i5194578395.htmli po kłopocie...
  9. Może masz jakieś lipne żarówy?, moim zdaniem soczewka z żarówką to bardzo złe połączenie... zakładaj ksenony max 6000k i po sprawie...
  10. Wypolerowałem odbłyśnik, ale to nie to, efekt jest lepszy, ale jak po regeneracji na pewno NIE. Roboty dużo, a efekt... - nie taki jak oczekiwałem. Jedna lampa z polerowanym odbłyśnikiem, a druga stara ale nie wypalona (górne zdjęcia prawy odbłyśnik - początek wątku), różnica taka że wypolerowany daję ok <30% światła mniej.
  11. Ustawiałem sam. Tył musi stać na kołkach/koziołkach, tak abyś mógł przesuwać swobodnie belkę. Luzujesz wszystkie śruby od belki, ustawiasz w lewo/prawo i bardzo ważna jest ta odległość zaznaczona na zdjęciu. Ja ustawiłem tą odległość suwmiarką (z obu stron taką samą - chyba z prawej miałem większą). Efekt jest odczuwalny od razu, ja miałem tak jak prawymi kołami najeżdżałem na studzienki, albo jakąś nierówność to tył przeskakiwał w prawo, niestabilny na koleinach, śliskim, mokre pasy (amory nówki, tuleje oki - ogólnie brak luzów, zbieżność ustawiana z wydrukiem). Teraz kolosalna poprawa. Borykałem się z tym problemem z półtora roku, z czego wymieniłem belkę i d*pa żadnej poprawy nie było. U mnie to pomogło. Jak ustawisz napisz czy się udało i pomogło. Pozdr.
  12. Witam, miałem podobnie tylko lewe koło było bardziej zchowane, poluzowałem śruby od belki i jakieś prawie 5mm przesunąłem w lewo, "regulacja" góra / dół (cofanie koła) jakieś 1mm. Na dziurach i śliskim tył uciekał w prawo, teraz jest oki, diagności oczywiście że belka krzywa a tyłu się nie reguluje, a tu proszę.
  13. Witam. Wczoraj właśnie wymieniałem belkę i niestety regulacja JEST!!! Lewe koło mam bardziej schowane niż prawe o ok 1cm. W listopadzie ustawiałem zbieżność i gdzie nie dzwoniłem wszyscy mówili że tył jest NIEREGULOWANY, a tu proszę. Przecież gołym okiem widać że otwory na śruby w belce są "prostokątne - z lekką regulacją", a nie mają idealnego otworu na śrubę. Pozdr
  14. A więc tak. Tuleje obie nowe wymienione chyba w listopadzie 2013.Felgi stalowe od merca od nowości wszystkie takie same. Gleba? raczej nie, może tak jak 1BE. Obstawiam skrzywioną belkę. Da się ją jakoś pomierzyć - aby mieć pewność. Jest chyba jeszcze coś na rzecz krzywej belki, a mianowicie jak wjeżdżam na studzienkę prawymi kołami to czuje jak tył przeskakuje lekko w prawo. Chyba czas się rozejrzeć za belką http://images57.fotosik.pl/463/50225b63b502ede7.jpghttp://images56.fotosik.pl/464/07eeab34fed989bc.jpg
  15. Witam. Dzięki za szybkie odpowiedzi/podpowiedzi. A więc tak... Jak trzymam kierownicę na wprost "równo/prosto" to lekko skręca w prawo (ustawiałem zbieżność i kierownicę), żeby jechał prosto delikatnie muszę dać w lewo ale naprawdę delikatnie i jak puszcze jedzie i hamuje prosto. Problem na śliskim - myszkuje, ucieka. Co do opon (chyba 2009r) mam świadomość że już liche i po tym sezonie na "śmieci", podmianka z bratem na razie nie wchodzi w grę (mieszkamy od siebie prawie 100km). Jak wymieniałem czop wymieniłem jarzmo bo stało (lewe) może i faktycznie trzeba zajrzeć w zaciski (aczkolwiek oba z tyłu wymieniałem nie na nowe ale... były ok) ręczny - linka zdjęta z zacisków. Martwi mnie ta belka (koło lewe ma +37) czy to może być to? Tylko jak tylne lewe koło mam tak / to powinno ściągać w lewo - mam rację... a jest odwrotnie. Jak przyjedzie żona z pracy lewarek i sprawdzę koła czy się blokują. A ten wykres jest w miarę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...