Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.5 tdi v6 163 km BDG nagła usterka!


Kimson10

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam problem z moim Audi A4 B6 2.5 Tdi V6 kod BDG. Wracałem ze sklepu do domu, zgasiłem pod domem, zaniosłem zakupy (wszystko było ok, nic się mu nie działo) wróciłem do auta by zaparkować. Wsiadam, odpalam. 2-3 sek chodzi normalnie, a po tym czasie nagle zaczął chodzić tak i dymić. Poniżej zamieszczam nagranie. Proszę o rady, pomoc w znalezieniu przyczyny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Kimson10 napisał(a):

Podpięcie pod kompa odpada. Ciągle pokazuje bzdury.

sprawdź przewody na pompie paliwowej idące ze sterownika pompy do zaworów.... czy aby gdzieś izolacje się nie skruszyły ( a lubią ) i nie masz zwarcia... jak nie to to potem szedłbym w kierunku zaworu konta wtrysku... ale to już po analizie ,,komputerowej,, na chybił trafił nie ma co... ale przed kompem sprawdź stan przewodów.... z filmiku co pokazałeś to wygląda jak by wystąpił problem ze sterowaniem kontem wtrysku (przewody lub zawór) ale to takie trochę wróżenie zaznaczam....

Zawartość dodana 3 minuty później
26 minut temu, Muskel1 napisał(a):

To zapytaj szklanej kuli.

dobre 😉, ale prawdziwe...

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pompę, to odkręciłem jeden przewod od wtrysku by sprawdzić czy podaje paliwo. I jest ok podaje. Trochę podzwoniłem, poszukałem głębiej i dowiedziałem sie, że mogła pompa się przestawić, tzn pasek na pompie się zluzować co za tym idzie zmienił się kąt wtrysku i dlatego teraz pracuje jakby nie mógł. Jutro będę grzebał, co wyjdzie z tego, mam nadzieję, że na tym się temat zakończy… daj Boże…. A więc dam znak czy takowy był problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kimson10 napisał(a):

Jeśli chodzi o pompę, to odkręciłem jeden przewod od wtrysku by sprawdzić czy podaje paliwo. I jest ok podaje. Trochę podzwoniłem, poszukałem głębiej i dowiedziałem sie, że mogła pompa się przestawić, tzn pasek na pompie się zluzować co za tym idzie zmienił się kąt wtrysku i dlatego teraz pracuje jakby nie mógł. Jutro będę grzebał, co wyjdzie z tego, mam nadzieję, że na tym się temat zakończy… daj Boże…. A więc dam znak czy takowy był problem

delikatnie mówiąc to bardzo nieprawdopodobna i nie dopuszczalna sytuacja, do tego stopnia że nawet nie brałem tej opcji pod uwagę.... ile przejechane na rozrządzie? kto wymieniał?

 

tak czy inaczej bez kompa się nie obejdzie, choćby po to aby poprawnie ustawić kąt wtrysku, o odczytaniu co jest grane nawet nie wspominam...

 

 

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

W dniu 3.11.2023 o 22:17, Kimson10 napisał(a):

Jeśli chodzi o pompę, to odkręciłem jeden przewod od wtrysku by sprawdzić czy podaje paliwo. I jest ok podaje. Trochę podzwoniłem, poszukałem głębiej i dowiedziałem sie, że mogła pompa się przestawić, tzn pasek na pompie się zluzować co za tym idzie zmienił się kąt wtrysku i dlatego teraz pracuje jakby nie mógł. Jutro będę grzebał, co wyjdzie z tego, mam nadzieję, że na tym się temat zakończy… daj Boże…. A więc dam znak czy takowy był problem

 

Coś już ustaliłeś bo jestem ciekawy co się tam u Ciebie zadziało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...