Skocz do zawartości

BOR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BOR

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia BOR

0

Reputacja

  1. Muszę rozwiązać problem z Audi A4 2003r. 2,5 V6 TDI, trzy świece żarowe z prawej strony w ogóle nie grzeją. Dziwne, że akurat wszystkie z jednej strony. Wszystkie świece zostały wymienione na nowe. Podłączyłem te świece osobną wiązką do akumulatora i działają elegancko, ale nie będę przecież cały czas bawił się z kablami pod maską. Czyli mam pewność, że świece są sprawne. Jak sprawdzić sprawność przekaźnika świec? Czy to on może być niesprawny? Nie mam aktualnie VAG, by móc go podłączyć, a problem muszę rozwiązać, jak najszybciej, bo zima już nastała. Czekam na wasze pomysły.
  2. BOR

    sonda lambda "16541"

    Zrobiłem ok. 100km, a błędu nadal nie ma. Za jakiś czas pewnie znów się pojawi.
  3. BOR

    sonda lambda "16541"

    Mam problem z sondą lambda. Zauważyłem, że ostatnio na samym początku, po odpaleniu silnik nie łapie stałych obrotów, ale to trwa tylko chwile. Od czego mam zacząć? Sprawdzić przewód i wtyczkę? Gdzie to się znajduje?
  4. Na biegu jałowym (pozycja P) silnik powinien mieć mniej więcej 850 obr/min. Po stłuczce i po dłuższym staniu na zewnątrz moje auto nie potrafi utrzymać tych obrotów. Musze nim gazować żeby nie zgasł. Po rozgrzaniu silnika problem ustaje. Pomogła adaptacja przepustnicy.
  5. Obroty nie falują. Jest problem przy zmianie biegów. Najczęściej z 1 na 2 i z 2 na 3. Mam przykładowo bieg 2, skrzynia chce zmienić na 3, ale wtedy przez sekundę obroty wzrastają, tak jakby na tę chwilę zredukował na 1.
  6. Z tym centralnym zamkiem to prawda. Przy tylnych drzwiach z lewej strony centralny zamek drzwi zamyka długo. Towarzyszy przy tym charakterystyczny dźwięk. Zerknę kiedyś do tego, ale najpierw spróbuję ogarnąć resztę. Adaptacja przepustnicy przebiegła pomyślnie. Obroty wskoczyły na normalny poziom. Skrzynia też trochę lepiej chodzi. Muszę jeszcze sprawdzić pas klinowy, bo im wyższe obroty tym głośniejszy pisk. Nowy, świeży skan: Niepokoi mnie ten błąd W internecie wyczytałem, że może to był coś ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
  7. Świeży skan. Tym razem z pełną wersją programu.
  8. Ogarnę program w najbliższych dniach. Co to za przepływka? Mogę to sprawdzić przy VAG COM 311.2? VCDS nie wykrywa mojego interfejsu. Mam chyba nieodpowiedni kabel.
  9. Pobrałem 409.1. Podobno jest zarejestrowany, ale gdy czyta błędy odrazu przestaje być full programem. Najgorsze jest to, że nawet nie mogę go ponownie zarejestrować z pomocą keygena. To co udało mi się sczytać: Na końcu był sygnał dźwiękowy z auta i komunikat z kompa, żeby zarejestrować program (This Function Requires VAG-COM to be Registered and Activated...).
  10. Z elektroniką w autach nie mam dużo wspólnego, ale chciałbym chociaż sczytać błędy. Gdzie mogę zamówić kabel i skąd mogę załatwić oprogramowanie za free?
  11. Mam problem ze skrzynią automatyczną po stłuczce (nie wiem czy to skutek tej kolizji). Skrzynia ma problem ze zmianą biegów. Robi to dość długo jak na automat i w dodatku trzyma auto na 3-4 tysiącach, a czasem nawet więcej. Redukuje sobie sama jakby silnik miał za ciężko. Nie wiem co jest grane.
  12. Cześć, jestem tu nowy. Liczę na Waszą pomoc. Na początku pomóżcie mi określić dokładne dane mojego auta. Kod silnika itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...