Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt wtrysku


rogerwro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj ustawilem kąt wtrysku na 1.8 do 2.0 ATDC na Late. Auto dzisiaj odpalilo dobrze za 1 razem na zimnym silniku i wszystko jest okej. Problemem, bądź nie -jest kontrokla ESP, która dzisiaj mi się zapaliła 2 razy na kilka sekund, jaki związek ma to z moim ustawianiem kąta? Czymś to grozi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie grzebałeś przypadkiem przy kablach od pompy abs/esp

-po dociskaj te przewody, w sumie to jedna wtyczka szeroka na specjalne zapiecze jak wypniesz tą wtyczkę to sprawdź czy piny nie są pośniedziałe,

tylko rób to przy wyjętym kluczyku ze stacyjki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala Ci się ESP, to odczuwasz stratę mocy? bo w takim przypadku może być wina kąta wtrysku i przechodzi w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek wpierw błędy z Vaga aby wiedzieć czy to chodzi o kąt wtrysku,pisze że ustawił 1.8-2.0 więc w miarę optymalny jak dla tej jednostki:wink:.Błąd co do układu mógłby się obiawić w formie świec żarowych ale czy esp,coś mi tu śmierdzi.Michał pisz co żeś narozrabiał :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęło sie podobnie.. wyskoczyła kontrolka esp i brak mocy... Pompa do regeneracji, 2500 nie twoje....

błąd 00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

49-00 - No Communications

aktualnie po pół roku wyskakuje sporadycznie

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

49-00 - No Communications

ale bez objawu braku mocy... może po prostu gdzieś nie styka wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014

Software Coding: 02015

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

moc jest caly czas, co dalej?

Krzysiu, nic nie namodziłem, robiłem tak, jak mówiłeś :wink:

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

a coś mogłem naruszyć?

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ----------

jeszcze jedno zauwazyłem, gdy gasze auto, tzn. odkrecam kluczyk to mignie mi kolntrolka ABS na cwierc sekundy, wczesniej tego nie widzialem

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

moze cofnac minimalnie w lewo, w strone BTDC, bo robilem 2 razy, najpierw zszedlem z 4.8-5.0 na 3.6 a pozniej z 3.6 na 1.8-2.0 ale ten 2 raz byl baaardzo ciezki

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

wyglada na to ,ze jak kat byl zly, to bledu nie bylo, a jak ustawilem na dobry, to blad sie pojawil:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn?

---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ----------

Pokaż mi 004bs bo coś mi tu nie pasuje:wink:

racja Krzychu, teraz mam okolo 2.0 ale BTDC, Grupa 004BS ale kurde jak usawialem mialem ATDC, przysiegam:grin: cos sie moglo poprzestawiac samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle przykręciłeś śrubki :P Ustaw na 1 ATDC i zobacz wtedy ;). Sprawdź napięcie paska napędzającego pompę paliwa, może jest za słabo napięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem:grin:Michał zmieniaj jak najszybciej ma być na vagu 1.4 do 2.0ATDC.silnik ma być rozgrzany do 90 oC sprawdź na VAGu.:wink:Jak ustawisz zrób sobie korektorem znacznik i będziesz wiedział czy się przestawia:wink:dodatkowo ustawisz sobie znacznie szybciej następnym razem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem od nowa:wink: obecnie mam 1.8 ATDC skreciłem mocno :grin: silnik mial 90st na blacie, roboczej 82.5-83.6st. narazie jest elegancko, zobaczymy jak jutro, jak troszke posmigam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał już tej kontrolki nie zobaczysz(na roboczej 90oC sprawdź na VAGu ale powinno być ok:wink:)to się stanie:grin: Pozdrawiam:hi:jak coś w kontakcie,na spocie:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , podepne sie pod tem , mianowicie chodzi mi oto ze mnie tez zapala sie kontrolka esp i bardzo kopci jak zgasze silnik i odpale ponownie kontrolka sie zapali i zgasnie jak zgasnie juz niekopci i jest wszystko wporządku , gosciu mi muwił jak kupowałem odniego audice ze wtrysk sterujacy jest do wymiany bo dodtaje zaduza dawke paliwa i stad te przyczyny , czy waszym zdaniem moze tak byc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek , mam vaga ale niemam pojecia jak sprawdzic te błedy tego wtrysku jak podepne vaga , wszytko jest po angielsku a wtym dobry niejestem.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam po angielsku:wink::grin:,damy rade:decayed:wchodzisz w select control module dalej w engine01 i wybierasz opcje co Ci napisałem tzn kanały,i wot cała tajemnica czekam na detale z logowania.Pamiętaj auto rozgrzane do temp. roboczej:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , jutro sie pobawie jak dam radę i zdam relacje ok.:decayed:

---------- Post dopisany 22-06-2014 at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2014 at 23:56 ----------

Krzysiek , niewiem gdzie sie wpisuje te wartosi , ale cos mi pokazuje kat wtryski 8,8 i 9,0 takie cus , niemam pojecia z tym vagiem i takie logi tylko sprawdziłem.

Address 01: Engine

Protocol: KW1281

Controller: 8E0 907 401

Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007

Coding: 02012

Shop #: WSC 63351

Address 03: ABS Brakes

Protocol: KW1281

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

Address 08: Auto HVAC

Protocol: KW1281

Controller: 8E0 820 043 B

Component: A4 Klimaautomat 1012

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

Address 09: Cent. Elect.

Protocol: KW1281

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 02803

If you do any data-logging, the log files will end up in this folder.

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8E0 907 401

Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007

Coding: 02012

Shop #: WSC 63351

00005059 130 106JC150_1.V79130910283

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...