KrzysiekA4 1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 wystarczyło że wpisałem jak zrobić logi vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Tyle ze ja prubowałem wejsc w switch to basic settings i niemoge psze mi vag registation , niewiem oco chodzi kupiłem to razem z płytka sprawdzam w about i pisze ze mam numer seryjny juz a niemoge duzo rzeczy podejrzec i sprawdzic , wyswietla komunikat vag registation .i d*pa , patrzałem na allegro to komplet wtryskó uzywanych za 500 zeta sie kupi niewiem co robic teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper33 0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Witam wszystkich,kupiłem audi a4 b6 2003r 2.5 TDI 163 km BDG ,problem jest taki że na zimnym silniku musi pare razy zakręcić zanim odpali jak odpali to chodzi równo cicho,nie kopci.Świece sprawdzałem wszystkie grzeją,a na ciepłym czy gorącym silniku pali od strzała,legancko.Napewno się nie zapowietrza już to sprawdziłem.Do wymiany rozrządu jest jeszcze 20 tyś .Gdzie jeszcze szukać?Pozdrawiam Edytowane 21 Stycznia 2015 przez kacper33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumoss 1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 kolego vag-com ->silnik ->bloki pomiarowe ( kanal 5 przy temp silnika min 84,5C ) -> kanal 4 ( wciskasz BS ) na LATE 0,0 ATDC - 2,0 ATDC ( wg ksiazek w praktyce zawsze ustawiam jak naj blizej 0,0 ATDC oscyluje od 0,0 ATDC - 0,3 ATDC jest igla ) jesli bedziesz mial tak jak napisalem musi palic na zimnym jak i na cieplym elegancko jesli masz wszystko na 100% ok z ukladem ON oraz z pompa i czujnikami temp cieczy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper33 0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki kolego SUMOSS. Late jest 3.6*ATDC dziś spróbuje to ustawić i napisze czy pomogło.Pozdrawiam Przestawiłem tak jak mi napisałeś i silnik ładnie pali,zobaczymy jak odpali jutro rano na zimnym po nocy.Dawkę paliwa na biegu jałowym mam 6,6 mg na zagrzanym motorze.Taka dawka jest ok?? Edytowane 23 Stycznia 2015 przez kacper33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 ta dawka to przy jakim czasie wtrysku??? jakie chwilowe spalanie chyba w kanale 017??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper33 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Już wszystko ogarnięte ,winny był zły kąt wtrysku.Ustawiłem kąt tak jak napisał kolega Summos i auto pali od strzała nawet przy -7 wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Tzn jaki masz kąt na chwilę obecną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się