Skocz do zawartości

sumoss

Pasjonat
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sumoss

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Nowy Borek / Szwecja

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sumoss

1

Reputacja

  1. Oto dane firmy : D-TECH Sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 35 84-230 Rumia tel. kom.: 536 002 133 tel. kom.: 536 868 133 tel.: 58 719 78 69 email: [email protected] ​Jeśli chodzi o samochody w których montowałem pompy od nich to wszystko działa jak należy jeśli oczywiście wymianę pompy przeprowadziło się prawidłowo
  2. Siema widzę ze standardowo zero porad a tylko zaczyna sie kłótnia powiem tak często mam odczynienia z tymi silnikami sam użytkowałem taki i jestem mega zadowolony a co do błędu to tak zgadzam się najprawdopodobniej uszkodzony będzie sterownik w pompie i w ciemno obstawiam błąd 0550 nastawnik konta wtrysku ( czy jakoś tak ) także z doświadczenia powiem jest możliwość naprawy takiego sterownika po przez zwykle prze lutowanie owego tranzystora lub rezystora ( osobiście po takiej operacji zrobiłem ponad 120tys km i działa do dziś ) wymontowanie i zamontowanie ok 1godz tylko trzeba dobrze odpowietrzyć układ ponieważ to jest VP44 po wszystkim żeby nie zatrzeć tego diabelstwa a co do wymiany to nie trzeba ściągać żadnego przodu rozrządu itp itd wystarczy odkręcić dolot i wszystko mamy na widoku później osłony paska napędu pompy węże wtrysków i demontaż samej pompy ( oczywście dwie śrubki na 10mm klucz, napinacz paska i sam pasek oraz dwie śruby dopływ i nadmiar paliwa ) jeśli chodzi o wymianę to sadze ze nie ma sensu wydawać 2500zl na jakieś tam pompy ponieważ polecał bym firmę z Rumi gdzie maja takie regenerowane pompy za 1200zl z gwarancja ( zakładałem już kilka szt od nich i działają bez najmniejszego zarzutu ) cala operacja zajmuje hmm na spokojnie max 2-3godz oczywiście również trzeba dobrze odpowietrzyć i oczywiście trzeba posiadać pin a samo zakodowanie zajmuje 2 min po przez zwykły vag-com wchodzimy w 01 silnik - 11 login (podajemy pin i ok) - 10 adaptacja wybieramy kanał 50 dajemy test - ok - z powrotem przekręcamy kluczyk na 0 wyciągamy na ok minute i wszystko jest ok pompa zakodowana jeśli oraz ustawiona na znaki silnik powinien zapalić bez problemu pozostaje rozgrzać do 90 stopni i ustawienie katu wtrysku ( pamiętać ze ustawiając pompę na blokadę można się pomylić o 180 stopni ponieważ jeden pełny obrót pompy to dwa pełne obroty walu korbowego ).
  3. Siemano Panowie mam pytanie ponieważ przewalam Google oraz rożne fora bo mam a4 b5 1.8T AWT kod skrzyni ENP kod dyfra DAJ quattro i są szarpnięcia podczas przyspieszania i ogólnie przedziwne objawy z napędem ( sprzęgło na początku roku wymienione na nowe ) rozmawiałem z mechanikami którzy naprawiają takie rzeczy i szczerze ocenił koszt naprawy na ok 5 tys i doradził zmianę skrzyni na 6-cio biegowa teraz następuje pytanie bo rożnie ludzie piszą ze może być sprzęgło od 2.5 v6 ( posiadam takie ) skrzynia również podejdzie od 2.5 lub 2.8 ceny są rożne i chciał bym żeby ktoś mógł troszkę jaśniej opisać jaka skrzynie mogę założyć do tego silnika żeby chciało to wszystko współgrać tak jak napisałem sprzęgło posiadam bdb oraz nawet sanki od automatu. Pytania: - Sprzęgło kpl od 2.5 ??? - dystans ??? jaki ??? - rozrusznik ??? - skrzynia kod/oznaczenie ??? - łapy poduszki skrzyni - czujniki wtyczki - sanki - wybierak biegów - półośki/przeguby - zwrotnice - most / dyfer ??? Ciężko znaleźć jakieś jednoznaczne odpowiedzi ponieważ ludzie doradzają prze rożne opcje nawet wypisują kody skrzyń 6-cio biegowych a po sprawdzeniu są to 5-cio biegowe dlatego jest tak wiele niejasności z góry dzięki za pomoc lub porady.
  4. Slawek bo robisz sie jak Harry zadko kiedy jest bo juz moze nie chce sie mu jezdzic i mowi ze nie daje rady :D:D
  5. Mysle ze moge smialo powiedziec ze tak od kilku lat sie zajmowalem mechanika od tego roku przestalem przy tym robic poniewaz wyjechalem za granice a jesli chcesz mozesz popytac o opinie kolegow z klubu oczywiscie miejscowych od nas bo kilka razy mialem przyjemnosc podlubac przy ich OOOO W takim silniku jak twoj na jesien wymienialem uszczelke pod glowica bo byly ubytki plynu i kilka innych usterek ale gosc odwazyl sie przyjechac z norwegi zeby mu zrobic remont :D Do dnia dzisiejszego jezdzi i nic sie nie dzieje a mieszka w norwegi i robi dosc duzo km takze ma A4 B5 Jesli bedziesz chciala jakis kontakt zeby sie upewnic to to pisz na pw.
  6. Ok odezwe sie jak bd jesli juz zrobisz to dobrze a jesli nie to sie zrobi
  7. o czemu akurat miesiac? mam czekać aż się zacznie całkiem lać? Nie nie chodzi o to ze masz czekac az zacznie sie lac tylko wtedy bede w PL i bym mogl to zrobic poprostu
  8. Koleżanko poczekaj miesiac to sie sprawdzi o co chodzi moze obejdzie sie bez wymiany uszczelki
  9. sumoss

    Rozrzad

    Tak naprawde jesli ma sie blokady, vag-a i troszke zamilowania do mechaniki to taka wymiana nie jest zadna filozofia :D:D
  10. Moze ktos z okolicy Motali jest tak pytam bo siedze tu i strasznie nudno i fajnie by bylo pogadac z kim w normalnym polskim jezyku :D
  11. nie nie zadna dzwigienka nie lezala z boku wszystko bylo zlozone ok i wszystko na swoim miejscu tylko walki i dziwgienki byly powycierane a samochod przed wymiana chodzil tak jak na pierwszym filmiku oczywiscie na zimnym i na rozgrzanym do temp pracy dopiero po wymianie zaczely sie tluc popychacze ale w poniedzialek rozbieram wszystko zalewam olejem uszczelniam i sprawdzam jesli dalej bedzie sie tluklo wymieniam walki na stare z cala chydraulika a te nowe odsylam na gwarancje :/ A teraz pytanie do kolegi Dev czy nic sie nie stalo z popychaczami jak tak tluka poniewaz zrobilem na nich juz ponad 1200km ?? Oraz czy moge je jakos sprawdzic po wyciagnieciu czy pracuja tak jak maja byc i jak maja sie zachowywac sprawne ??
  12. a orientujesz sie jak wygladaja cenowo te zaworki ?? wymienil bym dla pewnosci wszystkie 4 jesli by byly w miare dobrych pieniadzach mam uzywki w raczewj bdb stanie a nawet napewno ale czy jest sens pchac stare ? Mysle ze raczej nie bardzo :/ Co do tych popychaczy to one dzialaja na zasadzie jak hmm takie stere pompy do wody powiedzmy ktore dzialaly na zasadzie ze jesli je zalales woda to sie odpowietrzaly i dzialaly a jesli nie zalales to nie pompowaly wody ?? Moze z popychaczami jest tak samo jesli nie sa zalane to nie chca sie odpowietrzyc i klepia czy teoretycznie same powinny sie odpowietrzac pod wplywem cisnienia w ukladzie ??
  13. wrzucam filmiki z glosu pracy na zimnym silniku po postoju 24h oraz na rozgrzanym pierwsdze na wolnych obrotach a pozniej przy 2000 tys obr tylko trzeba pobrac :/ Zimny : http://przeklej.org/file/jNlpbv/zimny.MOV Rozgrzany na wolnych obrotach: http://przeklej.org/file/LwqU65/831rpm.MOV rozgrzany 2000tys obr: http://przeklej.org/file/LSDGco/2000rpm.MOV Kolego Dev a podpowiedz mi jeszcze jedno jak to wszystko porozbieram to co mi doradzasz z tymi zaworkami zwrotnymi dwa w glowicy i dwa w pod korpusem filtra kupic nowe i zmienic czyt raczej ich zostawic ?? bo sam juz niewiem chce wszystko zlozyc tym razem zeby bylo jak najbardziej ok poprostu bo tak samo bede miski zciagal aby wymienic uszczelke pod tym korpusem przednim od walu poniewaz troszke pusza i oczywiscie wszystklo pouszczelniac zeby miec chwile spokoju a wiec co radzisz z zaworkami ?? Oczywiscie mysle ze jesli sciagne miski wyleje olej oraz powyczyszczam wszystko i zajelej 5w40 nie zwarzy mi tego wszystkiego bo ile tam moglo by zostac tego oleju kilka ml.
  14. ok wiec w takim razie napisz mi co polecasz mi zrobic dokladnie co wymienic co sprawdzic co zalac i jak wiec z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...