Skocz do zawartości

Ra4al

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ra4al

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Praszka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ra4al

1

Reputacja

  1. Jest, odpowiedni opornik i po problemie
  2. Ra4al

    B6 DIVISION

    Wszystkie prócz tych od podciśnienia do servo od hamulców. Dodatkowo upraszczałem instalację podciśnienia i tak na prawdę pozostawiłem tylko N75. Więc u mnie starczyło 1.5m tego wężyka. Teraz od trójnika za pompą vacu idzie wężyk do zaworku jednokierunkowego, następnie bezpośrednio do N75 a stamtąd do gruszki turbo. Żadnych innych trójników, zaworów czy zbiorników podciśnienia. Zachowując normalną instalację 4m powinny spokojnie starczyć, góra 5m. Fabrycznie powinny być wężyki o średnicy wew. 3.2mm ja mam u siebie wężyk nie gumowy, a poliuretanowy [taki sam typ jak do airride] o średnicy wew 4mm i musiałem go podgrzewać aby założyć.
  3. Ra4al

    B6 DIVISION

    Wymienione, potestowane i chyba przestał przeładowywać ? Przy okazji uprościłem instalację podciśnienia gdyż od dawna mam już tylko N75, wiec usunąłem podciśnienia od klapy gaszącej i EGR.
  4. Ra4al

    B6 DIVISION

    Właśnie też tak zaczynam podejrzewać, bo geometria cięłaby się raczej cały czas... Czas wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
  5. Ra4al

    B6 DIVISION

    Tylko czemu tylko na zimnym?? Na ciepłym nie ma żadnego problemu, nawet przez ułamek sekundy nie przeładuje,
  6. Ra4al

    B6 DIVISION

    Panowie mam dość nietypowy problem z 1.9TDi, turbo mi przeładowuje, ale tylko do okolicy 65*C temp. płynu, powyżej wszystko OK. Od razu napiszę, iż wiem to, gdyż mam wskaźnik doładowania w kabinie. Porobiłem logi, ale wg nich prócz tego że przeładowuje w tym przedziale co podałem, wszystko pozostałe jest OK. Mam co prawda program w nim zrobiony,ale problem pojawił się niedawno a jeżdżę już na nim 2 lata. Przepływka wyłączona programowo. Czyżby problem z podciśnieniem bo tylko to mi przychodzi do głowy??
  7. Ra4al

    B6 DIVISION

    Mówisz o przetwornicach D2S, a ja o przetwornicach D1S, i palnikach D2S z przejściówkami/zapalnikami dla nich
  8. Ra4al

    B6 DIVISION

    Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo
  9. Ra4al

    B6 DIVISION

    Ja jeżdżę :). Dużo jaśniejszy od oryginalnych Osramów o barwie 4300K i praktycznie wpada w biel. Coś więcej chcesz wiedzieć??
  10. To sprawdź jeszcze błędy w MCE i pokaż nam je tutaj, a jutro postaram się rozebrać u mnie lampy i podam Ci jeszcze jeden mostek który u mnie pomógł na błędy.
  11. Z własnego doświadczenia powiem iż brak włączników DRL/CLH na pewno nie jest przyczyną problemu Można je spokojnie zastąpić podaniem masy na piny [wtedy dana funkcja będzie włączona]. Za to brak włącznika z funkcją AUTO może powodować błędy, choć to nic innego jakbyśmy mieli odpowiedni włącznik ale pomijali byśmy pozycję AUTO. Posprawdzaj dobrze czy te mostkowania dobrze robiłeś i czy aby nie pomyliłeś pinów gdzieś przy MCE, bo ja np pomyliłem szaroczerwone kable w kostce C i to powodowało błąd spalonych żarówek w tylnej lampie, poprawna zamiana i po problemie I jeszcze jedno, masz Avanta czy Sedana?
  12. Zwłoki nie zniwelujesz, miganie xenonu u mnie nie występuje,jakie masz kodowanie dokładnie?? Co do błędu tylnych lamp trzeba zmostkować żarówki w lampie, masz to opisane w pierwszym poście Noi musisz dołożyć jedną przeciwmgielną bo w B7 masz dwie
  13. Ra4al

    B6 DIVISION

    Tak poglądowo: 2.5 TDI: 2.0 TDi
  14. Ra4al

    B6 DIVISION

    Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami. Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą
  15. Tak, EGROff dobrze zrobiony Jeżeli chcesz się troszku przyuczyć do modyfikacji wsadów, i zrobić pierwszy soft który będzie w miarę bezpieczny dla silnika, a da już jakiś odczuwalny przyrost,to polecam wczytać się w tę lekturę: https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-map-changes-from-pd-130-bhp-to-pd-150-bhp Tylko Boost map nie przekraczaj na razie 2450mbar ID nie musisz ruszać dla takich początków To są dopiero początki, później zaczyna się prawdziwe wertowanie anglojęzycznych for w szukaniu podpowiedzi, bo na prawdę nikt nie da odpowiedzi na tacy, jak np zrobić 170KM z AVF/AWX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...