Skocz do zawartości

kudan1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kudan1991

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Ezd

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

319 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kudan1991

0

Reputacja

  1. kudan1991

    Błąd 1441

    Silnik odpala bez problemu. Dzisiaj rozbiorę i złoże to ponownie. Kiedyś już wyciągałem koszyczek w celu wyczyszczenia smoka i złożyłem i chodził bez problemu. Teraz jakieś dziwne rzeczy się dzieją. Chyba że ktoś urok rzucił na moje Audi
  2. kudan1991

    Błąd 1441

    Rozumien jeszcze że potencjometr wskaźnika paliwa mogłem w jakiś sposób uszkodzić. Ale dlaczego tryb awaryjny się włącza? Takie rzeczy z awaryjnym działy się gdy miałem żle ustawiony kąt wtrysku a przed wymianą g210 było wszystko w porządku.
  3. kudan1991

    Błąd 1441

    Witam ponownie. Mam spory problem. Kupiłem czujnikG210 i zabrałem się za wymianę. Po wymianie zaczął się problem, świece żarowe się nie palą ale wskażnik paliwa nie pokazuje stanu oraz włącza się tryb awaryjny i po chwili się wyłącza i tak w kółko. Błąd jaki teraz wyskauje to 550. Przed wymianą było wszystko w porządku tylko świeca mrykałą z powodu walniętego czujnika G210. Jakieś rady z waszej strony? Witam ponownie. Mam spory problem. Kupiłem czujnikG210 i zabrałem się za wymianę. Po wymianie zaczął się problem, świece żarowe się nie palą ale wskażnik paliwa nie pokazuje stanu oraz włącza się tryb awaryjny i po chwili się wyłącza i tak w kółko. Błąd jaki teraz wyskauje to 550. Przed wymianą było wszystko w porządku tylko świeca mrykałą z powodu walniętego czujnika G210. Jakieś rady z waszej strony?
  4. kudan1991

    Błąd 1441

    Dzięki kolego. Teraz tylko kupić czujnik i wygospodarować trochę czasu żeby zrobić to samemu
  5. kudan1991

    Błąd 1441

    Witam, ostatnio zaczeła świecić mi się kontrolka od świec, po podłączeniu pod komputer wyskoczył bład 1441(czujnik poziomu paliwa), Audi odpala i funkcjonuje normalnie. Błędu nie można usunąć , bład powraca. Jakieś porady?
  6. kudan1991

    Spoty Sieradz

    Wolną chwilę zawsze jakoś by się znalazło
  7. Już po problemie, po wyciągnięciu pompki z zbiornika i rozebraniu koszyszka okazało się że sitko od pompki jest całkowicie zabrudzone i na dnie było pełno brudu. Po wyczyszczeniu problem znikł
  8. Kolego powietrze dostaje się do układy paliwowego. Witam, podłączyłem się teraz bezpośrednie od zbiornika paliwa pod filtr przezroczystym wężem i powietrze zasysa już z zbiornika. Czego to może być przyczyna? uszkodzona pompka spiętrzająca?
  9. oporność przekracza norme, ale ten błąd posiadam już od kupna zrobiłem już tak z 20tyś kilometrów. Problemem jest powietrze dostające się do układu, którego nie mogę zlokalizować.
  10. 542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, to jest jedyny błąd Jak auto postoi dłuższej np: po nocy mogę przejechać bez problemy 15km, odpala bez problemu.
  11. Witam, przepraszam że dopiero teraz, problem jest z tym że do paliwa idzie powietrze, tylko mam problem zlokalizowaniem miejsca. Najlepsze jest to że gdy jest chłodno to problemy nie ma, Audi chodzi jak szalone, ale gdy jest gorąco albo robię dłuższą trase to problem powraca. Wtrysk sterujący zmierzony, przekraczał 10krotnie norme, czyli też do wymiany. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i chętnych nieść pomoc Sytułacja jednak sie powtarza gdy samochód jest zatankowany do pełne, gdy jest ok. 1/4 zbiornika to nie ma wiekszego problemu.
  12. Witam, spotkała mnie taka nie miła sytuacja z moim 2.5 tdi BFC 163km, wszystko było w porządku, tylko po przestaniu z 30 minut w korku chcąc dynamicznie przejechać przez skrzyżowanie silnik zaczął szarpać i przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. Nie mogłem go wkręcić powyżej 1000 obrotów, na drugi dzień jakoś się udało i zaczął się wkręcać na obroty ale nadal przerywał. Po zdiagnozowaniu Vagiem jedyny błąd to 542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, który już występował ponad 20tyś kilometrów wstecz. Wymiana filtra paliwa nic nie dała, na obecną chwilę V6 ładnie wkręca się na obroty na 1,2,3 biegu ale jak dochodzi do 100 km/h to zaczyna szarpać i przerywać. Czy może być to oznaka uszkodzonego wtryskiwacza sterującego? Czy całkowicie coś innego? Pozdrawiam
  13. kudan1991

    Kąt wtrysku

    Jak zapala Ci się ESP, to odczuwasz stratę mocy? bo w takim przypadku może być wina kąta wtrysku i przechodzi w tryb awaryjny
  14. Witam ja posiadam audi z takim silnik od ponad roku tylko że w 6 biegowym manualu z przebiegiem 277000 i nie narzekam, osiągi nie są złe a spalanie w trybie mieszanym mam 7,8-8l.
  15. u mnie gdy miałem źle ustawiony kąt wtrysku po wymianie rozrządu, to po rozgrzaniu silnika zapalało się ESP i przechodziła w tryb awaryjny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...