Skocz do zawartości

43browarek

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 43browarek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia 43browarek

0

Reputacja

  1. koledzy, POMOCY. Nikt nic nie wie?
  2. Koledzy, potrzebuję Waszej pomocy. dziś rano dzień jak co dzień próbowałem ruszyć swoim autkiem, ale niestety skrzynia odmówiła posłuszeństwa i nie mogłem ruszyć lewarka, jakby go coś zblokowało. Po rozebraniu skrzyni okazało się, że w otworze blokady (bolca) wpadła blaszka jak na załączonym zdjęciu. Skąd mogła wypaść, co to jest? Nigdzie nie ma śladu po jej montażu. Co to? POMOCY.
  3. Mam problem Panowie, problem jest tego typu, że mi śmierdzi z klimy i nie mogę nigdzie dojść co może być tego przyczyną. Wymieniłem już filtr, zrobiłem ozonowanie i został też sprawdzony odpływ z klimy. Niestety woda z wężyka nie kapie i śmierdzi dalej.
  4. Witam, mam problem jak w temacie, a mianowicie; jakiś czas temu wymieniłem żarówki z podświetlenia tablicy rejestracyjnej ze zwykłych żarówek na LED oczywiście z can bus. Od tego czasu żarówki przygasają, mrugają, a nawet całkowicie się wyłączają. Tak jest do następnego wyłączenia i włączenia zapłonu i historia się powtarza. Co poradzicie?
  5. 1. jozek726 xl 2. A4_Raf m 3. 43browarek XL, L
  6. 43browarek

    Trzęsie budą

    poducha jedna jest wymieniona na ori, a ta druga jeszcze dobra była.
  7. 43browarek

    Trzęsie budą

    Witajcie, problem jest tego typu, że przy ruszaniu pomiędzy 30/40 km/h i później pomiędzy 70/80 km/h strasznie trzęsie mi całym autem, nie wiem co to może być.
  8. nie no co Ty może Brzózka coś Ci mówi?
  9. Robiłem u mechanika który kiedyś pracował u Janisza i otworzył swoją działalność.
  10. no właśnie u mnie też się tak dzieje oprócz tego trybu awaryjnego, tylko mechanik upiera się, że to wina pompy i trzeba ją naprawić.
  11. ok, dzięki. Pewnie masz racje. Pozdrawiam.
  12. Mam problem tego typu, że jakiś rok temu zaślepiłem zawór EGR ze względu popsutego zaworu ciśnienia( 8E0 906 628). W dniu dzisiejszym zamontowałem już działający zawór ciśnienia i zauważyłem kopcenie na wolnych obrotach. Jaka może być przyczyna?
  13. a co z tymi wartościami że pompa nie chce zejść do zera stopni w teście? Czy to faktycznie wina pompy?
  14. no właśnie za bardzo nie może ustawić tego wtrysku. Jak trochę go ustawi do między wartością stałą a zadaną są różnice do 1 stopnia i się nie pokrywają. Raz miał wprowadzoną wartość 2,4 to po ponownym podłączeniu VAG-a ta wartość wynosiła już 1,2. Przy teście pompy wtryskowej przy podnoszących się obrotach pompa dochodzi do 15 stopni, a przy spadających wartość ta jest 1,2 stopnia a ponoć powinno być zero stopni. Mechanik zasugerował wymianę tłoka w pompie.
  15. Witam Panowie, mam do Was ogromną prośbę, pomóżcie. Problem polega na tym, że po wymianie rozrządu zaczął wyskakiwać błąd 00550 i załączająca się kontrolka ESP, raz się zapala a raz gaśnie. Dodam, że po zapaleniu się kontrolki ESP podczas jazdy nie ma żadnych widocznych objawów. Na czym może polegać problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...