Skocz do zawartości

and016

Pasjonat
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O and016

Informacje

  • Imię
    Andru
  • Miasto
    Polska :)

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia and016

0

Reputacja

  1. Witam Mam prośbę do użytkowników A4 B6 z Quattro czy byli byście w stanie opublikować swoje wartość kanałów adaptacyjnych licznika (17 Instrument Cluster ->Adaptation) Kanały : 3 ,od 29 kanału do 34. Potrzebuje tych wartości do poprawnej adaptacji licznika do zbiornika paliwa -mały zonk po wymianie rozrusznika przez mechanika wywaliło adaptacje i licznik pokazuje głupoty typu przewidywany dystans na zbiorniku to 2000km przykład poniżej wartość kanału 34 -co powinno być ?
  2. Mam podobny problem z wzrostem przewidywanego dystansu do 2000 km czy możesz sprawdzić i podać mi wartości bloków adaptacyjnych w liczniku (17 -Instrument cluster ->adaptacja ) --przykładowo jeśli nie pokazuje ci chwilowego spalania w Adaptacjach kanał 3 ustaw wartość : 100 (wartość domyślna) --jeśli masz pełnego fisa a nie widzisz 1 i 2 w kanale adaptacji 19 ustaw odpowiednią wartość : http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_10953.html szukaj "Driver information system" i "I Onboard computer"
  3. Sam tak gazujesz na tym filmiku czy auto samo sobie rzuca obrotami ? Spraw numer 2 jaki kod silnika masz - AKE czy BAU ? Sprawdź Vag\VCDS błędy w silniku i podaj je
  4. dla potrzebujących z ELSY http://www.directupload.net/file/d/4231/iubq4ngq_pdf.htm
  5. witam wyczyść na początek przepływomierz zanim go wymienisz bo może być zabrudzony tylko pamiętaj czyścimy bezdotykowo preparatem do tego przeznaczonym
  6. możne to co jest zaznaczone i ma numer 14
  7. czy przypadkiem nie masz tego na myśli ? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1716141516190-EL422890-O15512-uszczelka-kolektora-dolotowego|wydechowego.html
  8. and016

    bład 00550

    to w takim razie dostałeś nie swój sterownik albo pan który to naprawiał jednym słowem zje... go jeszcze bardziej
  9. pytanie BS- 04 robiłeś na ciepłym silniku temperatura cieczy powyżej 85 stopni ? jeli tak to masz do popraw kat początku wtrysku link do lektury 2.5 tdi v6 kat początku wtrysku http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html czy w trakcie jazdy nie zapala ci się kontrolka świec żarowych lub esp i nie chce zgasnąć, gaśnie dopiero po zgaszeniu silnika? czy masz jakieś błędy w sterowniku silnika ?
  10. and016

    Kąt wtrysku

    a tak przy okazji do znawców i osób posiadających Boshowski KTS i VCDS zdarzyła mi się dziwna i wręcz zaskakująca sytuacja byłem na regulacji kata początku wtrysku w warsztacie i gość pokazywał mi na ile jest ustawiony kat początku wtrysku na KTS, kąt był w przedziale od - 1,8 do -2,0(obroty silnika 835 temp silnika 89 stopni na blacie 90-po 30 minutowej jeździe) silnik mruczy i przyspiesza tak jak trzeba nie wywala żadnych błędów, a w dom z ciekawości podłączyłem vaga 409 i w grupie BS 04 vag pokazuje mi wartość (late 2.8 do 3.0 ATDC obroty silnika 835) czy ktoś się już spotkał z takim czymś
  11. Nie było tipa w budzie b6 był zestawiony z silnikiem 2.5 tdi v6(AKE,BAU i chyba BDH 180 koni ) i quattro a tu masz przykład ze był http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-5-tdi-180-km-quattro-ID4p9eJN.html ps. nie było multitronika zestawionego z quattro
  12. a tak po za tym to jaki masz ten automat - tiptronic czy multitronik z tego co mi wiadomo tiptronic niema dwumasa a konwerter
  13. and016

    Rozrzad

    pamiętaj o wymianie termostatu odrazo zaoszczędzisz trochę kasy
  14. termostat , czujnik temperatury silnika(ten może podawać blednę info o temperaturze i komp będzie podawał większą dawe paliwa ), kąt początku wtrysku, korekcja wtrysków, do sprawdzenia na początek ale na początek vagulec i błędy -to podstawa
  15. witam zrób test zanim odpalisz podgrzej świece 3 razy i zobacz jak wtedy ci odpali . miałem podobnie ale w moim wypadku była to wina świec a Mianowice mechanik założył mi świece firmy DENSO (napięcie prądu 11 V) i wpierał mi kit ze to oryginalne świece Beru co później się okazało być nie prawda kazałem gościowi wykręcić świece przymnie , o tyle dobrze ze w zleceniu maił napisane jak wół jasno założyć świece żarowe firmy BERU wiec wymienił je na swój koszt, nie dopłaciłem mu ani grosza. Po wymianie na BERU(12 volt) problem znikł - sprawdź dobrze świece bo może lecz nie musi to być rozwiązanie twojego problem z ciężkim odpalaniem PS sprawdź czy nie masz popękanych fajek od świec .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...