Skocz do zawartości

jackgold996

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jackgold996

Informacje

  • Imię
    jacek
  • Miasto
    mazowsze

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia jackgold996

0

Reputacja

  1. W zeszłym roku strzeliła pompa wtryskowa - regeneracja fabryczna, bolało finansowo ale po tej naprawie zaczęło mnie niepokoić odgłosy z silnika może ze skrzyni sam nie wiem i niestety mechanicy też. Podczas ruszania gdy ewidentnie powstaje obciążenie silnika słychać nierówne dość głośne stukanie a podczas jazdy przy około 50 km/h gdy skrzynia chce zredukować bieg auto podskakuje tak jak gdyby w manualu podczas złej redukcji sprzęgła z gazem. Diagnostyki bywały różne, podpinanie pod komputer nic nie daje. Przy wizytach u trzech mechaników mam cztery opinie. rozrząd (wymieniony w zeszłym miesiącu) wałek rozrządu i panewki (jestem laikiem piszę to co słyszałem) skrzynia biegów (do wywalenia) dwumasa ( to dzisiejsza diagnoza tylko czy w nim jest w ogóle dwumasa?) Proszę o pomoc bo jak tak dalej będę odwiedzał "mechaników" to auto wyniesie mnie jak nowe z salonu a chyba tylko popielniczka nie będzie naprawiana
  2. Miałem te same usterki, auto zawiozłem do serwisu BOSCHA gdzie przeprowadzili regenerację fabryczną pompy wraz z nową elektroniką do niej , cenowo zabolał ale byłem pewny że to się już nie powtórzy, niestety przed wczoraj wycieczka lawetą z autostrady gdy lał deszcz i dostała się woda przez gril. Nie wiem co robić bo ta usterka wliczając koszty lawet, boscha oraz pseudo mechaników którzy tylko kasowali błędy i wyciągali rękę po PLN a także z początku wymiana pedału gazu to wyniosło mnie już prawie 50% wartości auta. Więc odpowiadając na twoje pytanie " Nie znasz dnia ani godziny" kiedy to się stanie a tak jak pisali wcześniej potencjometr gazu sam się nie naprawi. BINGO !!! ktoś kiedyś chyba próbował w mojej A4 zdjąć pokrywą ECU i wyłamał element tej pokrywy z tył, nie widoczny, tuż pod wycieraczką. Tamtędy dostawała się wilgo. Sprawdź to bo jak mówi stare porzekadło "Umiesz liczyć? Licz na siebie" a chyba z pięciu "magików" brało kasę za nic nie zrobienie.
  3. Mam dość spore problemy z 2.5 TDI z 2004r.163km. Od miesiąca borykam się z problemami, 1- odcięcie pedału gazu (diagnoza elektronika na pompie wtryskowej- regeneracja fabryczna w BOSCHu kosztowała mnie 3500.) 2- air bag świeci się na desce na czerwono 3- czujnik cofania czasami działa lecz najczęściej nie. 4- świeci także błąd układu hamulcowego żółty znak (O) (klocki igła), a na podpiętym kompie pisze błąd czujnik skrętu kierownicy, kupiłem nowy ale jeszcze nie wymieniałem. 5- czasami zaświeci się a ostatnim czasem dość często żółty znak ostrzegawczy trójkąt z literą A po ponownym odpaleniu silnika znika. 6- nawet zestaw głośnomówiący czasami sam z siebie się rozłącza. Podłączany był już pod komputer przez 5 "fachowców" którzy tylko wykasowali błędy co nic nie pomogło i nic nie poradzili mądrego. Klubowicze pomożecie coś? Gdzie się udać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...