Skocz do zawartości

Zenion7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zenion7

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Myślenice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Zenion7

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio po podłączeniu auta pod vaga przeraziłem się, przepływomierz pokazuje kosmiczne wartości a turbo już na wolnych obrotach przeładowuje. Jest to 2.5 tdi 180km. Założyłem też przepływomierz z auta w którym dobrze pokazywał. Ale u mnie dalej pokazywał kosmiczne wartości. Egr wywalony czyt.(blaszka odcinająca egr). Powyżej 3k obrotów słychać dziwne syczenie (nie jest to dźwięk typowo pracującego turbo) Co jest grane ? dlaczego przepływomierz pokazuje takie wartości ? Z góry dziękuje Logi statyczne: http://vaglog.com/log_230441.html http://vaglog.com/log_230440.html
  2. Wywaliłem kolego tzn założyłem "zaślepkę" Przyrost mocy odczuwalny czyt.(Większa elastyka silnika). Zbyrkanie znikło, zamiast zbyrkania powyżej 3k obrotów słychać teraz piszczenie (coś jak zapieczony klocek hamulcowy). A teraz pytanie jak działać ma gruszka ? tzn ona ma ciągnąć sztangę wraz ze wzrostem obrotów ? U mnie jest tak że sztanga stoi cały czas w miejscu a gdy obroty dochodzą do 4.5k nagle gruszka pociąga całą sztangę, dodam że podpinając szczykawkę nie ma problemu ze sztangą podnosi sie płynnie w całym zakresie. Mam jedno w głowie, błąd poduszki silnika, nie jest ona sterowana podcisnieniem ? ten pisk powyzej 3k obrotów może być spowodowny zepsutą poduszką ? co za tym idzie zmniejsza się podcisnienie i gruszka nie ciągnie sztangi, dopiero kiedy silnik ma duze obroty wzrasta podcisnienie na tyle że gruszka od razu ciągnie całą sztangę. Dobrze to rozumuje ? I jak w końcu ma działać ta gruszka ? Chciał bym też zrobić Logi dynamiczne turbiny w Vag'u i tu pytanie czy w 2.5tdi robi się je w grupie 011 ?
  3. Witam EGR do czyszczenia ? Powyżej 3.5k obrotów z okolic turbiny w dobywa się dziwne "zbyrkanie". Screeny: http://ifotos.pl/z/wansenp http://ifotos.pl/z/wansexs
  4. Logi dynamiczne wykonujemy od 1.500rpm do 4.500rpm ? na 3 biegu (niestety różnie piszą)
  5. Witam, przegrzebałem cały internet(być może robię to źle) ale nigdzie nie znalazłem informacji jak dokładnie sprawdzić gruszkę i samo ciśnienie trubawki. Silniczek 2.5 tdi AKE, działał bym na Vag'u. Jest w ogóle możliwość sprawdzenia tego ? Zaciekawił mnie ten temat ponieważ kiedy dokręcę silnik na biegu jałowym (podczas jazdy też ale przy otwartym oknie) do 3.5k w górę (obrotów) słychać dziwne zbyrkanie z okolic turbiny a sztanga gruszki zaczyna mocno się ruszać, trzepać, drgać nie wiem jak to określić. To jest normalne ? Czy przyczyna może leżeć w zatkanym katalizatorze ? Śmie też twierdzić że nie czuć tych 180km może dlatego że to diesel
  6. Zenion7

    Kąt wtrysku

    Super widziałem to teraz zależy mi na tym jakie wartości mają być ponieważ widziałem że na late i eraly sie różnią. Na late ma być -1.5 ? a na early ? (nie znalazłem na ten temat informacji w tamtym temacie) No chyba że na early wogóle się nie patrzy ?
  7. Zenion7

    Kąt wtrysku

    Sprawdziłem w grupie 004 i kąt w obu przypadkach (late i early) był 0.0 stopni i teraz pytanie jaki ma być zalecany kąt ? -1.5 stopnia ? I nie wiem dlaczego dalej nie miałem tego guzika TDI-Timing http://ifotos.pl/z/wwxaqes<-- zrzut ekranu Jeżeli dobrze rozumiem to przy ustawianiu kątu patrze tylko na to 3 okienku i zawsze ma być -1.5 ? czy jakos inaczej zczytuje się kąt podczas jego regulacji ?
  8. Zenion7

    Kąt wtrysku

    Witam, Dziś chciałem sprawdzić kąt wtrysku, robiłem to według filmików, poradników z forów lecz za każdą próbą dowiadywałem się "jedno wielkie nic" Mógł by ktoś pomóż ponieważ gdy chcę włączyć wykres nie mam przycisku TDI-Timing dodam że szukałem już informacji na ten temat z marnym skutkiem. Możliwe że spowodowane jest to kablem za 30zł (ten niebieski) pod vaga 409.1. Próbowałem sprawdzić na programach vcds little 1.0 i na vag'u 409.1 Jest możliwość sprawdzenia tego tym kablem ? Można wyczytać coś z tych licz w grupie 000 ? http://ifotos.pl/z/wwxsash<-- screen z grupy 000
  9. Zenion7

    obudowa termostatu

    Witam serdecznie, Czytałem sporo tematów na ten temat a chodzi o wymianę termostatu w audi. Doszedłem do momentu gdzie trzeba ściągnąć obudowę termostatu i tu na suwa się pytanie jak to zrobić bez zdejmowania paska rozrządu? Próbowałem obracać pasek ale jest to bardzo trudne do wykonania palcami, brakuje dosłownie kilku mm żeby obudowa wyszła. Prosił bym instrukcje w jaką stronę czym wygiąć, obrócić pasek rozrządu aby obudowa wyszła.(2.5tdi v6 quattro) Fotka: http://ifotos.pl/zobacz/DSCN1157J_weswnxs.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...