Zenion7 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie, Czytałem sporo tematów na ten temat a chodzi o wymianę termostatu w audi. Doszedłem do momentu gdzie trzeba ściągnąć obudowę termostatu i tu na suwa się pytanie jak to zrobić bez zdejmowania paska rozrządu? Próbowałem obracać pasek ale jest to bardzo trudne do wykonania palcami, brakuje dosłownie kilku mm żeby obudowa wyszła. Prosił bym instrukcje w jaką stronę czym wygiąć, obrócić pasek rozrządu aby obudowa wyszła.(2.5tdi v6 quattro) Fotka: http://ifotos.pl/zobacz/DSCN1157J_weswnxs.jpg Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Zenion7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Z tego co się orientuje niestety trzeba zdjąć pasek, dlatego jak wymienia się rozrząd to nie ma co żałować na termostat 100 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas3k 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Bez zdjęcia się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki18m 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jak się nie obejdzie dobrze pokombinować najlepiej w dwie osoby pomóc sobie jakas łyżką i sprawa załatwiona tylko troszkę cierpliwości. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Wymieni się bez problemu dwie osoby nawet jedna da się ściagnac bez problemu/,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjacek22 0 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Może trochę za późno ale właśnie jestem po wymianie termostatu bez ściągania rozrządu. Najpierw trzeba trochę obudowę wysunąć do przodu żeby była luźna a następnie zsunąć w dół po skosie, pasek delikatnie przechylić tak żeby był ząbkami pionowo a nie poziomo. Dodatkowo popatrz czy termostat się nie rusza jeżeli tak to trochę blokuje tą obudowę - dociśnij go śrubokrętem do bloku silnika. Powyżej opisana metoda dała radę przynajmniej u mnie, dodam że było trochę kombinacji ale poszło. U mnie kompletny rozrząd wraz z termostatem rolkami pompą itd. itp. był zmieniany 2 miesiące temu a ORYGINALNY termostat padł. Aktualnie wsadziłem wahlera zobaczymy co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się