lunatic
Pasjonat-
Postów
261 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia lunatic
0
Reputacja
-
Kompletny remont silnika to nie wymiana wtrysków i turbo he
-
u mnie koszt oleju i filtra 220 zl Mobil 1 5w50
-
A ja nie chcialbym serii Bxx układ paliwowy maja przesrany albo drga albo cos innego chyba ze B.. i zaraz przelozyc pompe wtryski od ake. A szczerze mowiac te Bxx wcale duzo lepsze od tych starszych nie sa poprostu mają ciut lepiej poprawione smarowanie ale jak ktos na lipnych olejach jezdzil po 20tys to i one wałki maja wytarte, I na trasy jest bardzo dobry.
-
Z miski sie leje te 163 konne tak maja uszczelka miski albo ewentualnie z uszczelniacza wału ale z przodu
-
ja mam 180 konna wersje zrobilem juz prawie 200tys nią a aktualnie stan licznika 550tys i smiga
-
Na pewno jest kat late -1,4 atdc
-
Caly zestaw bralem plus pompe osobno bo nie bylo
-
Mój ma 550tys wałki wymienialem przyy 450 tys ale tylko dlatego ze modyfikacje robilem i ostre wsadzałem a ich stan był bardzo dobry. wiec jezeli wy przy 280tys wymieniacie to pomyslcieile macie kilometrów
-
Moze opis w dziale co i jak bedzie dla potomnych
-
wtryski sa ok
-
Beru
-
2.5TDI V6 BCZ możliwości tuningu, montaż GTB1756VK z 2.7TDI
lunatic odpowiedział(a) na cartophel temat w Audi A4 B6/B7
stabilniej na 280 jest ustawienie -
Zaworek żółta strona do filtra paliwa a moze wypnij tylko gruszke podcisnienia i reka zobacz czy sztanga lekko chodzi bo jak lekko to turbine bez sensu rozbierac loga nie moge odczytac wklej na strone
-
jak wszystko wymienione to moze byc zle geometria ustawiona na sztandze turbiny. Czyli niepowinno sie wogole tego ruszac teraz trzeba na nowa ja ustawiać. Wakumetr i ustawić 0.5 bara do blokady. Jak powinno byc I sprawdzic jeżeli nie to ta można zobaczy czy zaworek od podcisnienia nie jest odwrotnie wlozony. czasem przy zmianie wezyków ludzie sie myla i takie cuda wychodzą, sprawdz może pierwsze co ten zaworek https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRB2_-ol4cmsXLCBgE2vNu64EZFZmy95WJPmDlH9s4p74z96w59-eISzA .