Jump to content

GOLI

Pasjonat
  • Content Count

    522
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About GOLI

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Wałbrzych

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Engine code
    AKE
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. GOLI

    VP44 A4B6 2003

    Jak nie znajdziesz niczego blisko siebie to polecam firmą ELPROCAR, robiłem u nich swoją i jestem mega zadowolony. Wprawdzie firma jest z okolic Kłodzka (dolnośląskie) ale ogarniesz wszystko wysyłkowo
  2. zmieniałem u siebie moduł ze dwa lata temu i dokładnie nie pamiętam gdzie, ale wiem że był błąd w kodach,gdzieś były 4 cyfry a powinno być 5 i trzeba było poprzedzić to 0 (zero) też kopałem się z tym dwa dni a po poprawieniu tego błędu, poszło od razu.
  3. Ja mam swoje 2,5 od ponad 4 lat i poza regeneracją pompy nic poważnego przy silniku nie robiłem. Na blacie mam 390 000,jestem drugim właścicielem a z pierwszym znam się osobiście więc przebieg pewny ale... ten silnik NIGDY nie widział półsyntetyku, zawsze 5w...wymiana zawsze na czas. W lecie pękła śruba od napinacza i przy tej robocie miałem wałki w rękach,ZERO zużycia. Mocy nie brakuje,jedynie trochę ta turbina za długo się zbiera,ale kwestia przyzwyczajenia za to dźwięk...v6 a nie jakieś kalectwo 1,9,niby bezawaryjne. Nie ma tygodnia żeby ktoś mi nie płakał że mu przeładowuje turbo, wałek się skończył,obróciło panewki,pękł wał albo dwumas chce wyskoczyć. Więc jak czytam porady typu "wyjmij 2,5 i wsadź 1,9" to chce mi się płakać ze śmiechu.Jedyne z czym mogę się w 100% zgodzić to fakt, że "trzeba trafić na dobry egzemplarz" ,który nie był traktowany jak ursus na zabitej dechami wiosce, pasiony na linglifie i tankowany rzepakowym z biedronki Ale oczywiście wybór należy do autora wątku, nikt mu tu nie wyśle linka do ogłoszenia i nie zagwarantuje bezawaryjności,nawet w 1,8T, które uważam za dość udane...
  4. Czyli rozumię, że ten sam blok schodził z taśmy i rozwiercany był na 2,0 lub 1,9? Szczerze mówiąc, nie bede sie kłócił bo tłoków nigdy nie mierzyłem... A jeżeli mowa o aucie z podpisu autora, to chyba w tym roku jeszcze 2,0 nie było, czyli ktoś mu słupek wymienił i zostawił osprzęt z AWX
  5. Trochę nie ten dział, powinno być w "układzie hamulcowym", Może moderator przeniesie... Co do pytania, kontrolka ESP też się zapala czy nie? I podstawowe,błędy jakieś vag pokazał czy wróżymy z fusów?
  6. Z tego co pamiętam to na bloku ostatnich 1,9 był odlew 1,9/2,0 tdi czyli bloki te same były w 2,0 a różniły się skokiem tłoka. Może tym się zasugerował gość od wtrysków. Zastanawia tylko ten numer wtrysków...
  7. W moim przypadku koszty to laweta-50,nowy pasek-200 i napinacz razem ze śruba z all... 30zl+kw. Reszta byla w garazu a robota gratis bo sam robilem. Reszty rozrzadu nie ruszalem bo byl wymieniony 1800 km wcześniej.
  8. A jeżeli nie posiadasz takowej lampki (ja tak miałem) masz jedynie czerwoną od tyłu drzwi, czerwoną to też mały problem. jak schylisz się do w miejscu gdzie "bywa" dolna lampka, jest wyraźne wytłoczenie na nią. Wycinasz otwór,kable łączysz z tą tylną i po kłopocie.
  9. Zdejmij osłone progu od strony kierowcy i unieś dywany wraz z gąbkami i sprawdź czy nie masz zalanego wodą modułu komfortu
  10. Boże, znam ten widok, dokładnie to samo miałem pod koniec sierpnia. Pękła śruba od napinacza a rolka napinacza oparła się o aluminiową osłonę w której siedzi napinacz paska pompy i dla tego przejechałem kilka kilometrów. Niestety w momencie jak zgasł silnik, straciłem wszystkie dźwigienki lewej głowicy. Tak w temacie ułatwienia roboty i zmniejszenia kosztów (które i tak będą) nie ruszałem głowic, wymieniłem tylko dźwigienki i hydroregulatory w tej głowicy i ganiam do dziś.
  11. Jak w temacie, puścił uszczelniacz lewej tylnej półosi, jak się za to zabrać żeby nie zdemolować połowy zawieszenia? Patrząc na stan śrub, nie poddadzą się łatwo, jest jakiś patent na wymianę tego bez rozpinania wahaczy?
  12. I taki dokładnie leję, no może ostatnio zalałem 5w30 ale obiecuję poprawę, ale gdy kupiłem to był zalany mobil 10w40 z tą właśnie normą, stąd moje pytanie
  13. W takim razie mam pytanie, 505.00 ma 10w40 czyli półsyntetyk, lać taki na nasze wałki? Ja bym za chiny ludowe nie wlał...
  14. Zwróć uwagę, czy masz prosto kierownicę. U mnie była minimalnie przestawiona i w lekkich łukach przy większej prędkości zapalało esp
×
×
  • Create New...