GOLI

Pasjonat
  • Zawartość

    518
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O GOLI

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      Wałbrzych

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Kod silnika
      AKE
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. GOLI

      Z tego co pamiętam to na bloku ostatnich 1,9 był odlew 1,9/2,0 tdi czyli bloki te same były w 2,0 a różniły się skokiem tłoka. Może tym się zasugerował gość od wtrysków. Zastanawia tylko ten numer wtrysków...
    2. GOLI

      W moim przypadku koszty to laweta-50,nowy pasek-200 i napinacz razem ze śruba z all... 30zl+kw. Reszta byla w garazu a robota gratis bo sam robilem. Reszty rozrzadu nie ruszalem bo byl wymieniony 1800 km wcześniej.
    3. GOLI

      Ja też jakiegoś vag-coma posiadam
    4. GOLI

      A jeżeli nie posiadasz takowej lampki (ja tak miałem) masz jedynie czerwoną od tyłu drzwi, czerwoną to też mały problem. jak schylisz się do w miejscu gdzie "bywa" dolna lampka, jest wyraźne wytłoczenie na nią. Wycinasz otwór,kable łączysz z tą tylną i po kłopocie.
    5. GOLI

      Zdejmij osłone progu od strony kierowcy i unieś dywany wraz z gąbkami i sprawdź czy nie masz zalanego wodą modułu komfortu
    6. GOLI

      Boże, znam ten widok, dokładnie to samo miałem pod koniec sierpnia. Pękła śruba od napinacza a rolka napinacza oparła się o aluminiową osłonę w której siedzi napinacz paska pompy i dla tego przejechałem kilka kilometrów. Niestety w momencie jak zgasł silnik, straciłem wszystkie dźwigienki lewej głowicy. Tak w temacie ułatwienia roboty i zmniejszenia kosztów (które i tak będą) nie ruszałem głowic, wymieniłem tylko dźwigienki i hydroregulatory w tej głowicy i ganiam do dziś.
    7. Jak w temacie, puścił uszczelniacz lewej tylnej półosi, jak się za to zabrać żeby nie zdemolować połowy zawieszenia? Patrząc na stan śrub, nie poddadzą się łatwo, jest jakiś patent na wymianę tego bez rozpinania wahaczy?
    8. GOLI

      I taki dokładnie leję, no może ostatnio zalałem 5w30 ale obiecuję poprawę, ale gdy kupiłem to był zalany mobil 10w40 z tą właśnie normą, stąd moje pytanie
    9. GOLI

      W takim razie mam pytanie, 505.00 ma 10w40 czyli półsyntetyk, lać taki na nasze wałki? Ja bym za chiny ludowe nie wlał...
    10. GOLI

      Zwróć uwagę, czy masz prosto kierownicę. U mnie była minimalnie przestawiona i w lekkich łukach przy większej prędkości zapalało esp
    11. GOLI

      Znajdź ten,w którym pojawia się napięcie po włączeniu radia, chyba niebieski lub fioletowy, jeśli dobrze pamiętam. Kontrolka w dłoń i bez problemu znajdziesz. A jeżeli masz ori radio to kolor na bank jest inny więc zostaje ci kontrolka,
    12. GOLI

      Sorki, faktycznie nie doczytałem,zwracam honor. Poza tym temat ma już prawie miesiąc więc auto na bank już dawno gania, szkoda tylko że autor nie pochwalił się jak rozwiązał problem
    13. GOLI

      A co za różnica, po prostu wycieraczka w pozycji off będzie stała z drugiej strony szyby. Ale teraz chociaż wiem czemu jedne b6 mają wycieraczkę z lewej a inne z prawej strony szyby
    14. GOLI

      A w jaki sposób ma spalić mce skoro alternator i rozrusznik są "na ostro" podłączone do akumulatora? Podaj plus na rozrusznik,jest najniżej więc powinieneś sięgnąć od spodu,masa gdziekolwiek. I nie piszcie głupot o spaleniu czegokolwiek bo już jak otwierałem i jakoś nic nie wybuchło. Podanie zasilania na podświetlenie rejestracji nic ci nie da bo musiał byś mieć włązone światła,a i to nie wiem czy by się udało w b6
    15. GOLI

      Lewa poduszka silnika?