JohnJohnsons 0 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Witam, w mojej A4 przeskoczył rozrząd, I moje pytanie to jakie skutki to niesie za sobą, jedni mówią że mogło dojść do kolizji tłoka z zaworem inni że dźwigienki zaworowe mogły się połamać, jest może ktoś kto miał podobny przypadek i mógł by mi coś poradzić ? Czy wystarczy tylko wymiana rozrządu i ustawienie kąta wtrysku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Wszystko zależy o ile ząbków przeskoczył. Tak czy siak tylko kontrola wzrokowa Ci coś powie. Ściągnąć pokrywy obejrzeć wszystko dokładnie. Jak wyglada ok to założyć nowy pasek i zmierzyć kompresję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walet90 0 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Jak przeskoczył rozrząd? O ile ząbków czy całkowicie się zerwał pasek ? Ja miałem taki przypadek, że przy zerwaniu paska była kolizja silnika, połamały się dźwigienki, pogięły zawory i połamały zębatki miedzy wałkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnJohnsons 0 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Pasek się nie zerwał, nie wiem tylko o ile ząbków przeskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walet90 0 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 To ściągnij pokrywy zaworów i zobacz jak wyglądają dźwigienki i popychacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 hmm, nie liczył bym na to że się nic nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnJohnsons 0 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Witam, sprawa wygląda następująco, po diagnozie w serwisie Bosch, wychodzi na to że połamane są dźwigienki zaworowe, i na pasku rozrządu brakuje kilku ząbków, wszystko ok, z tym że oni drogo się cenią bo za sama wymianę rozrządu wołają 3 tysiące zł (nie licząc wymiany dźwigienek) trochę bogato z tego co się orientuję ludzie za wymianę rozrządu z całą hudrauliką i robocizną płacą około 4 tysięcy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Znam taki przypadek z własnego garażu. W mojej kilka lat temu pękła śruba od napinacza paska rozrządu. Połamało mi prawie wszystkie dzwigienki, wymieniłem je razem z hydrauliką, założyłem nowy pasek i już prawie 20kkm zrobiłem. Głowic nie ściągałem, zawory przeżyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się