Skocz do zawartości

Tomson_b6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomson_b6

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    KTA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

172 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomson_b6

0

Reputacja

  1. Da sie odczytać te numery, patrząc pod maskę bez ściągania czegokolwiek?
  2. Dokładnie tak samo myślałem, ze jedynie skok tłoka mógł być ewidentna przyczyna. Postaram się odzyskać numer wtrysków, ponieważ samego bardzo mnie to ciekawi
  3. Witam wszystkich. Pisze odnośnie b6 1.9 tdi AWX, która sprzedałem kumplowi. Miał teraz problem z wtryskiem, był u typa który zajmuje się tylko tymi rzeczami, padło na wymianę wtrysku. Koleś zamówi wtrysk do 1.9 diesla dedykowany pod takowy silnik, podczas montażu okazało się, ze wtrysk nie pasuje, mechanik sprawdził oznaczenia na bloku silnika i faktycznie różniły się od standardowych oznaczeń które widnieją na 1.9tdi. Dziś odebrał auto z założonym wtryskiem dedykowanym do 2.0 tdi. Zaznaczam, ze podczas kupna byłem z b6 w ASO audi gdzie potwierdzili bezwypadkowość i serwis robiony w Niemczech (była świeżo sprowadzona). Audi w całości jak fabryka dała, żadnych swapow, no po prostu nic tam nie było zmieniane mechanicznie. Robiłem w niej czipa u typków którzy zajmują się głównie tunigiem aut, maja hamowanie ROTOTEST na której wyszło 127KM czyli jak przy normalnym AWX 131KM. Moje pytanie brzmi. Czy ktoś potrafi to wyjaśnić? Dziekuje
  4. Cena spoko bo 2 stówy, tylko nie wiem czy z zasikami czy bez. Ale jeśli nikt nie poleca tych hebli to może faktycznie sobie odpuszcze, a jak moje już klęknął to zainwestuje w jakiś lepszy zestaw niż te zwykłe ori. Ma ktoś może pomysł na dobry zestaw bez kosmicznej ceny?
  5. Dzięki wielkie za radę, ja mam w sumie jeszcze dobre klocki i tarcze ale wszystko ori bez żadnych przeróbek. A pytam dlatego, że kumpel ma na zbyciu zestaw od swojej s4 b5, bo zmieniał na większe i myślałem że u mnie zrobiłoby to robotę. Mógłbym na nim polatać do końca a później założyć z powrotem ori zaciski od b6 ale już z tarczami 312 od brembo i klockami ATE. Warto się z tym tak pobawić, czy to raczej strata pieniędzy i czasu?
  6. Witam, mam pytanie odnośnie hebli na przód do 1.9 AWXa, czy podejdą mi tarcze i klocki 320mm z s4 b5? Jeśli konieczna jest wymiana zacisków to czy podejdą również te od s4 b5?
  7. Tak właśnie zrobię. Ale sprzedawca mówił ze to praktycznie niemożliwe żeby tak się działo. Dlatego pytałem o to jak dobrze zmasować emulator, żeby jeszcze wykluczyć tą ewentualność.
  8. Z boku radia? Nie do śruby mocującej kieszeń na radio? Nie nie, to nie problem w piosence, ponieważ dzieje sie to nie tylko na jednej a na obojętnie której piosence. Nie mam takze pomieszanych plików mp3 z wma, wiec wina na pewno nie leży w piosenkach a sprzęcie.
  9. Witam, mam mały problem z emulatorem zmieniarki Xcarlink. Otrzymałem ją wraz z kartą SD 4GB na którą później nagrałem muzykę, oczywiście foldery CD01-CD06 porobione. Podczas słuchania muzyki nagle np w środku piosenki, zacięło tą piosenkę i automatycznie włączała sie inna, najczęściej pierwsza z cd1. Raz daną piosenkę mogłem przesłuchać z 4 razy i wszystko bylo ok, a raz wywalilo juz po pół minuty. Muzykę wyrzucalo także do poziomu radia jakby nie czytali karty. Myślałem ze może być slot na SD wadliwy wiec nagrałem muzykę na nowy pendrive 8 GB. Ale problem nie zniknął, z tą różnicą ze tutaj wyrzuca od razu do poziomu radia i wyświetla sie napis "no changer" czy jakos tak. Zdaza sie wyrzucić w ciagu minuty nawet ok 10 razy:/ moje pytanie jest takie, w czym tkwi problem? Czy może to być spowodowane złym zmasowaniem emulatora do auta? Jesli tak, to jak dobrze podpiąć emulator zmieniarki do masy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...