Skocz do zawartości

cartophel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cartophel

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gorzów Wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

314 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cartophel

1

Reputacja

  1. Dzięki jeszcze się odezwę w tej sprawie. Orientujesz się jak z jego pasowaniem do 2.5?
  2. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, bardzo mnie cieszy, że jest jakiś odzew @adifek - odezwę się na priv @marcin 4x4 - gtb1756vk mnie zainteresowało bo liczyłem, że da się przeszczepić trójnik na którym siedzi ta turbina w 2.7TDI, co bardzo ułatwiłoby montaż. Jednak już po przejrzeniu paru zdjęć można zauważyć, że mocowania tego trójnika są zupełnie inne i raczej nie podejdzie do 2.5TDI bez rzeźby. Na seryjnych wtryskach po odblokowaniu pompy można liczyć na jakieś 210-220 koni, do tylu gtb17 spokojnie wystarczy a przy tym będzie wstawać lepiej niż seryjna turbina. @Kowi87 Hehe, aż tak grubo iść nie zamierzam, kojarzę ten projekt, to auto diffas'a z TDIclub, przeczytałem jego temat od deski do deski Jakbyś znalazł jakieś fotki setupu z GTB17 lub miał jakieś rady, to będę wdzięczny. Z tego co znalazłem wynika, że podstawą grubszych modów jest wymiana wtryskiwaczy a właściwie ich końcówek. Pasują końcówki od cummins'a o oznaczeniu dsla143p970. Mają 8 otworów 16um zamiast seryjnych 6 i powinny wystarczyć do jakiś 300 koni. Przy ich zastosowaniu ciśnienie otwarcia trzeba ustawić na 260 bar inaczej są nierówne obroty jałowe.
  3. Witam serdecznie, Na początku słowem wyjaśnienia - doskonale zdaje sobie sprawę, że są lepsze silniki, bardziej podatne na modyfikacje, jednak mimo to chciałbym zostać przy tym. Zależy mi na tym ponieważ dysponuje naprawdę zdrowym egzemplarzem - chodzi o auto z mojego opisu. Jest to egzemplarz z 2004 roku o oznaczeniu BCZ, tak więc ma już fabrycznie lepsze wałki i rolkowe popychacze. Samochód jest w rodzinie od 7 lat i ma sprawdzony, realny przebieg 133.000km, samochód na bieżaco serwisowany i garażowany, jego stan mechaniczny jest idealny. Przy 104.000 została wymieniona turbina i zrobiony rozrząd w międzyczasie wymieniona została też sprężarka od klimy i alternator. Samochód jest zadbany i doinwestowany więc nie wchodzi w grę zamiana na inny tylko z powodu silnika. Modyfikacje chciałbym zacząć od programu a w międzyczasie zgromadzić części na poważniejszy tuning. W dalszych planach mam wymianę turbosprężarki na gtb1756vk z 2.7TDI , oczywiście przerobionej na podciśnienie. Wiem, że flansza jest inna ale można zaadaptować kolektor od 2.7TDI albo jego cześć. Zamiast bocznych intercoolerów jeden FMIC, plus odpowiednie orurowanie. Najwięcej wątpliwości mam odnośnie strojenia i pompy. Z tego co wiem BCZ ma wydajną pompę 3 tłoczkową i wtryski z większymi otworami, problemem natomiast jest soft pompy który posiada blokadę. Czy znajdę w Polsce kogoś kto ogarnia dobrze strojenie tego silnika i będzie w stanie ominąć tą blokadę? Na ile można by wystroić taki silnik po powyższych modyfikacjach?
  4. Witam wszystkich użytkowników forum. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 2.5TDI V6. Auto "odkupiłem" od rodziców, jest w rodzinie od 2008 roku, zostało sprowadzone z Włoch od 1 właściciela. Samochód po sprowadzeniu miał przebieg 102.000, i po 7 latach intensywnej eksploatacji ma aktualnie 133.000 Niedługo po zakupie bo przy 104.000 wysypała się turbina, przy okazji jej wymiany został też zrobiony rozrząd, późniejsza eksploatacja przebiegła bezproblemowo. Samochód jest w idealnym stanie jednak brakuje mi w nim mocy, na forum chciałbym dowiedzieć się o możliwościach tuningu tych silników. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...